- TazannaArmy Of Me
- Viestien lukumäärä : 809
Vs: Shakira...
Ke Marras 30, 2016 12:48 pm
Kuulema nuo uudet kuvat ovat uudesta Crosta Cruceros - risteilylaiva mainoksesta. Shakirahan teki viimevuonnakin mainoksen heille, eli siis kyseessä ei oo mikään iso juttu.
Upea kuva tämän mainoksen kuvauksista.
Upea kuva tämän mainoksen kuvauksista.
- TazannaArmy Of Me
Pe Joulu 02, 2016 6:18 am
Los 40 Principales Music Awardeissa
- Anne1Not Myself Tonight
- Viestien lukumäärä : 746
Pe Joulu 02, 2016 6:41 am
Shakira ei laulanut mitään? Näin videoita vaan puheesta ja punaiselta matolta.
Ei näköjään ja fanit ovat tosi turhautuneita. Jotkut epäilee että Shakira on raskaana. Todella turhauttavaa että jätti esiintymättä vaikka perui jo aikaisemmat esiintymiset. En ymmärrä miksi edes julkaisee mitään kun ei voi yhtään esiintyä. Antaa vaan turhaa toivoa.
Tulee jo Christina mieleen, rasittavaa fanittaa tälläisiä.
Ei näköjään ja fanit ovat tosi turhautuneita. Jotkut epäilee että Shakira on raskaana. Todella turhauttavaa että jätti esiintymättä vaikka perui jo aikaisemmat esiintymiset. En ymmärrä miksi edes julkaisee mitään kun ei voi yhtään esiintyä. Antaa vaan turhaa toivoa.
Tulee jo Christina mieleen, rasittavaa fanittaa tälläisiä.
- TazannaArmy Of Me
Pe Joulu 02, 2016 7:44 am
Ei, Shakira ei esiintynyt. Minusta se on taas todella naurettavaa että ollaan vihasia tästä asiasta. Minulle esiintymiset ovat vain plussaa ei mikään pakko juttu. Itseasiassa mikään ei ole minulle pakkojuttu, olen ollut Shakiran fani 6-vuotiaasta lähtien ja on ehkä totta että Shakiran ura ei ole samanlaista kuin 10- vuotta sitten mutta silti minä arvostan häntä suuresti. Minä henkilökohtaisesti inhoan faneja jotka ajattelevat vain hänen uraansa, hänellä on muukin elämä. Hänellä on lapset nyt ja perhe ja se suututtaa minua suuresti kuinka ihmiset eivät anna hänen elää kuten hän haluaa, minulle on ihan sama mitä hän haluaa tehdä tai ei mutta haluan hänen olevan onnellinen. Ja tiedän että hän on nyt todella onnellinen, hänellä on nyt perhe mistä hän on haaveillu jo 2000-luvun alussa. Ja jotenkin haluaisin että ihmiset ymmärtäisivät että emme enään elä sitä 2000-luvun alku aikoja, nyt olemme tässä ja se on minulle hyvä. Kuitenkin Shakira on täällä silti tekemässä musaa, ei ehkä samantavalla kuin ennen mutta tämä era jatkuu ensivuoden puolella vielä joten mitä tahansa voi vielä tulla. Ja uskon että hänen uusi albumikin on hyvä.
Minulle kummassakin tapauksessa sekä Shakiran ja Christinan on tärkeintä se että ovat onnellisia, he tekevär uraansa miten he itse haluavat ja se on minulle ok. Minä tuen ja arvostan heitä suuresti silti ja minä en ole samaa mieltä siitä että Shakira ei enään välitä (tai Christina) kummatkin he kuitenkin ovat aina kiitelleet fanejaan Instassa sun muussa. Ihmisten vaan pitäisi oppia että he ovat tehneet nuoruusvuotensa kovasti töitä uransa eteen ja he onnistuivat siinä mutta nyt heillä on perhe. Tottakai he haluavat olla lapsiensa elämässä nyt paljon koska ovat vielä pieniä, mutta tiedän myös että sitten kun kummankin uusi era lähtee kunnolla käyntiin se on sen arvoista. Minä en halua että kumpikaan heistä tekee uraa vain fanien takia, haluan että he myös itse ovat siinä mukana ja ovat onnellisia siitä mitä he tekevät. Tämä on minusta se tärkein asia.
Minulle kummassakin tapauksessa sekä Shakiran ja Christinan on tärkeintä se että ovat onnellisia, he tekevär uraansa miten he itse haluavat ja se on minulle ok. Minä tuen ja arvostan heitä suuresti silti ja minä en ole samaa mieltä siitä että Shakira ei enään välitä (tai Christina) kummatkin he kuitenkin ovat aina kiitelleet fanejaan Instassa sun muussa. Ihmisten vaan pitäisi oppia että he ovat tehneet nuoruusvuotensa kovasti töitä uransa eteen ja he onnistuivat siinä mutta nyt heillä on perhe. Tottakai he haluavat olla lapsiensa elämässä nyt paljon koska ovat vielä pieniä, mutta tiedän myös että sitten kun kummankin uusi era lähtee kunnolla käyntiin se on sen arvoista. Minä en halua että kumpikaan heistä tekee uraa vain fanien takia, haluan että he myös itse ovat siinä mukana ja ovat onnellisia siitä mitä he tekevät. Tämä on minusta se tärkein asia.
Pe Joulu 02, 2016 7:51 am
Perhe on tärkeintä mutta voi olla että sitä uraa ei sitten enää ole. Ja voisi keskittyä siihen perheeseen sitten vaan eikä antaa fanien innostua. En ymmärrä ettei tuolla voinut esiintyä kun on ihan kodin lähellä. Ymmärrän jos ei halua matkustaa USA:aan kun on pienet lapset. En ymmärrä miksi lapset piti edes raahata tommoseen. Olen itsekin äiti ja ymmärrän mutta kyllä silti ihan töissä käyn ja jopa ulkomailla. Toivottavasti heidän suhde kestää (joka ei todella ole itsestään selvyys nykypäivänä, iso ikäero ja kaikki), ettei Shakira jää tyhjän päälle lopulta.
Jos hän on raskaana, ymmärrän hyvin koska ikää on melkein 40 on lapset hankittava nyt.
Jos hän on raskaana, ymmärrän hyvin koska ikää on melkein 40 on lapset hankittava nyt.
- TazannaArmy Of Me
Pe Joulu 02, 2016 8:38 am
Mielestäni lapset eivät ole uran este. Shakira ehkä keskittyy nyt enemmän perheeseen mutta hän tekee silti samalla uraansa. Toisaalta, nuo eivät ole mitkään isot awardsit (ei mitään verrattuna Amerikan isoihin awardseihin) joten ei ole minusta siltäkään kannalta mitään väliä esiintyykö vai ei. Minusta on ihan hyvä että Shakira ja Gerard ottavat myös lapset mukaan tuollaisiin että lapset saavat jo vähän nuoresta pitäen oppia että heidän elämänsä ei ole aivan normaalia. (Vaikka myös pyrkivät siihen että heillä olisi myös normaali lapsuus) he kuitenkin ovat olleet julkisuuden henkilöitä jo syntymästään lähtien joten minusta on hyvä että he oppivat näkemään sitäkin puolta jo lapsena. Kuitenkin Shakira sai platina taulut (en oo varma oliko platinaa vai oliko enemmän) tuolla Gaalassa La Bibicletasta ja Chantajesta joten minusta se on ihan selvä merkki että hänen uransa on vielä elossa. Ja jokatapauksessa ei tämä ole vielä ohitte, ensivuoden puolella tulee todennäköisesti se albumi ja uskon että silloin tulee lisää kaikkea esiintymisiä sun muita. (Ja sitä paitsi Shakira olisi mennyt esiintymään Amerikkaan silloin mutta Sasha oli kipeä niin ymmärtän sen hyvin että lapsen terveys on etusijalla)
Ja jokatapauksessa Shakiran nimi on kirjoittu historiaan, hän on aina tulee aina olemaan yksiä parhaita muusikoita tässä maailmassa. Ja hän on myös todella upea nainen jolla on todella suuri sydän. Hänen hyväntekäivyyssäätiön avulla perustettu koulu on valittu mailman parhaaksi Colombiassa. (Jos olen ymmärtänyt oikein) hän on muutakin kuin vaan artisti tai äiti hän on myös todella suuri hyväntekijä joka on muuttanut miljoonan lapsen elämän. Ja tämä on myös asia mitä arvostan hänessä suuresti.
Ja jokatapauksessa Shakiran nimi on kirjoittu historiaan, hän on aina tulee aina olemaan yksiä parhaita muusikoita tässä maailmassa. Ja hän on myös todella upea nainen jolla on todella suuri sydän. Hänen hyväntekäivyyssäätiön avulla perustettu koulu on valittu mailman parhaaksi Colombiassa. (Jos olen ymmärtänyt oikein) hän on muutakin kuin vaan artisti tai äiti hän on myös todella suuri hyväntekijä joka on muuttanut miljoonan lapsen elämän. Ja tämä on myös asia mitä arvostan hänessä suuresti.
Pe Joulu 02, 2016 9:35 am
Totta että jää historiaan mutta olisi kiva että olisi vieläkin. Biisit menestyivät niin hyvin että olisi ollut kiva saada edes yhdet esitykset varsinkin kun molemmat duetto parit olivat paikalla ja aikaisemmat esiintymiset peruuntuivat. No ehkä ensi vuonna tosiaan sitten. On hienoa että Shakira on lahjoittanut vaikkei taviksiin voikaan verrata kun Shakiralla tota rahaa riittää.
- TazannaArmy Of Me
Pe Joulu 02, 2016 2:04 pm
Niin, itse olen vaan kyllästynyt näihin faneihin jotka valittavat joka asiasta mitä Shakira tekee tai ei ole tehnyt. Shakira ei olisi saanut tehdä lapsia eikä sitä ja tätä, minusta on tosi törkeää tällänen. Shakira halusi lapsia jo ennen Piqueta 2000-luvun alussa hän kovasti puhu siitä ja She Wolf - albumin aikoihin ja sitten kun tuli ilmoitus että Milan on tulossa kaikki olivat vihaisia siitä. (Ja varsinkin siitä kun Sasha tuli ja Shakira. era keskeytyi) Se on minusta törkeää kuinka hänen ei anneta elää elämäänsä. Hän on tenyt monta vuotta kovasti töitä ja tekee sitä edelleen, ei ehkä yhtä paljon musiikin avulla mutta hän tekee silti töitä hyväntekeväisyys säätiönsä kanssa yms. Ja tänä vuonna hän aloitti uuden albumin, Shakira. albumista on 2 vuotta se ei ole mielestäni kovinkaan pitkä aika. Ihmisillä on nykyään vaan se tapana että heti kun uusi albumi tulee halutaan jo 5 minuutissa uusi. Minua ei henkilökohtaisesti haittaa vaikka pitäisi odottaa koska se on aina lopulta sen arvoista, olen vain kyllästynyt ihmisiin jotka luulevat Shakiraa robotiksi, hän on ihminen kuten me kaikki, miksei vaan voisi antaa hänen tehdä kun haluaa ja nauttia siitä musiikista mitä hän on tehnyt/tekee.
Ja se ärsyttää kuinka ihmiset vertaavat häntä muihin artisteihin joilla on lapsia, "koska hekin niin Shakirakin pystyy". Shakira ei käytä paljonkaan lastenvahteja, hänen anoppinsa tai Shakira (tai Pique) hoitaa Milania ja Sashaa. Olisi tietysti helppo lykätä lapset lastenhoitajalle mutta Shakira ei tee niin usein ja se on minusta upeaa ihan lastenkin kannalta ja arvostan sitä todella paljon. On, totta että se on joskus vaikeaa kuten Shakirakin on sanonut että uran ja perheen yhdistäminen on hankalaa mutta minusta silti hän on suoriutunut siitä ihan hyvin. Eikä Shakira ole koskaan täysin lopettanut uraansa, hän ei ehkä tee sitä enään niin kuin 10-vuotta sitten mutta tekee silti ja sitä pitäisi minun mielestäni vain arvostaa. Mutta, uskon että ensivuoden puolella tämäkin asia saa uutta tuulta kun se albumi julkaistaan yms, aika näyttää.
// Ja Shakiralla on aina syy kaikkeen hän on sanonut ettei tee asioita ilman syytä joten uskon että tälle miksi hän ei esiintynyt löytyy joku syy joskus.
Ja se ärsyttää kuinka ihmiset vertaavat häntä muihin artisteihin joilla on lapsia, "koska hekin niin Shakirakin pystyy". Shakira ei käytä paljonkaan lastenvahteja, hänen anoppinsa tai Shakira (tai Pique) hoitaa Milania ja Sashaa. Olisi tietysti helppo lykätä lapset lastenhoitajalle mutta Shakira ei tee niin usein ja se on minusta upeaa ihan lastenkin kannalta ja arvostan sitä todella paljon. On, totta että se on joskus vaikeaa kuten Shakirakin on sanonut että uran ja perheen yhdistäminen on hankalaa mutta minusta silti hän on suoriutunut siitä ihan hyvin. Eikä Shakira ole koskaan täysin lopettanut uraansa, hän ei ehkä tee sitä enään niin kuin 10-vuotta sitten mutta tekee silti ja sitä pitäisi minun mielestäni vain arvostaa. Mutta, uskon että ensivuoden puolella tämäkin asia saa uutta tuulta kun se albumi julkaistaan yms, aika näyttää.
// Ja Shakiralla on aina syy kaikkeen hän on sanonut ettei tee asioita ilman syytä joten uskon että tälle miksi hän ei esiintynyt löytyy joku syy joskus.
- TazannaArmy Of Me
Pe Joulu 02, 2016 7:24 pm
Chantaje - Behind The Scene video
Pe Joulu 02, 2016 9:19 pm
Joo, ymmärrän itse lasten hankkimisen yms ja on totta ettei uusimmasta albumista ole kovin kauaa. Kai se sitten vaikuttaa pitkältä ajalta kun siitä ei ollut kiertuetta joka tosin oli ymmärrettävää.
Kunhan Shakira ei jätä asioita tekemättä miehensä takia. Joku kirjotti että Shakira kiitti perhettään puheessaan eikä fanejaan vaikka Shakiran ura oli paljon ennen hänen perhettä.
No toivottavasti vielä joskus jossain esiintyy ja kiertuekin olisi kiva mutta ei varmaan todennäköinen.
Toivottavasti ei käy kuin Christinalla ettei sitten enää menestykkään.
Kunhan Shakira ei jätä asioita tekemättä miehensä takia. Joku kirjotti että Shakira kiitti perhettään puheessaan eikä fanejaan vaikka Shakiran ura oli paljon ennen hänen perhettä.
No toivottavasti vielä joskus jossain esiintyy ja kiertuekin olisi kiva mutta ei varmaan todennäköinen.
Toivottavasti ei käy kuin Christinalla ettei sitten enää menestykkään.
- TazannaArmy Of Me
La Joulu 03, 2016 7:41 am
Kyllä Shakira kiitti puhessaan myös fanejaan jotkut vaan väittää ettei mutta kyllä Shakira kiiitti. Ja, minusta on outoa että ihmiset sanovat että Pique on tämän kaiken syynä, siis Pique oli se joka sano Shakiralle että mene tekemään musaa taas. Ihmiset vaan vääristelee asioita.
Shakira on sanonut haastattelussakin tänä vuonna että Pique oli se joka tuki että palaaa musiikkin.
Shakira on sanonut haastattelussakin tänä vuonna että Pique oli se joka tuki että palaaa musiikkin.
La Joulu 03, 2016 9:32 am
Kai se vaan tuntuu siltä kun Shakira jätti hyvän tilaisuuden esiintyä ja tuli perheensä kanssa. Kai fanit ajattelivat että Shakira olisi heidänkin takiaan esiintynyt kun joutui perumaan aikaisemmat ja nyt oli íhan kodin lähellä ja molemmat duetto parit tosiaan paikalla. Shakira kuitenkin sai palkinnon urastaan joka on fanien ansiota.
- TazannaArmy Of Me
La Joulu 03, 2016 10:33 am
Niin, itseani vaan ei haittaa vaikka hän ei esiintykään minulle riittää se että hän tuli paikalle.
Ja kuulema on tullu semmonen tieto että Shakira olisi halunnut esiintyä ja syy siihen miksi hän ei esiintynyt on jossain siellä tämän Gaalan järjestäjissä, ei Shakirassa.
Ja kuulema on tullu semmonen tieto että Shakira olisi halunnut esiintyä ja syy siihen miksi hän ei esiintynyt on jossain siellä tämän Gaalan järjestäjissä, ei Shakirassa.
- TazannaArmy Of Me
Ma Joulu 05, 2016 3:56 pm
Shakira tänään Chilessä promomassa hänen uutta Dance! hajuvettä.
Itsekin ostin eräänä päivänä tämän hajuveden, ei ole vielä vaan saapunut
Itsekin ostin eräänä päivänä tämän hajuveden, ei ole vielä vaan saapunut
- TazannaArmy Of Me
Ma Joulu 05, 2016 7:48 pm
Shakira myös puhui musiikistaan Chilessä hänen hajuvesi promotilaisuudessa ja kertoi kolme tärkeää asiaa.
1. Albumi ei ole kokonaan vielä valmis mutta se julkaistaan ensi vuonna.
2. Shakira aikoo lähteä kiertueelle, (jotta myös hänen lapsensakin näkisivät sen puolen hänessä.)
3. Chantaje on Buzz single, en aivan tarkalleen tiedä mitä se tarkoittaa mutta olen ymmärtänyt että Buzz singlet eivät ole välttämättä aina albumin myyntiä edestämistä varten vaan (tässä tapauksessa) Shakiran tuomista esille. Buzz singlet eivät myöskään aina ole albumilla joten voi olla että Chantajea ei löydy uudelta albumilta ollenkaan. Eli Chantaje ei ole todennäköisesti ensimmäinen sinkku albumilta vaan "sellainen välijuttu". Samaa taktiikkaa käytti myös Britney kun julkaisi Pretty Girls - kappaleen vuosi ennen albumin julkaisua. (Ja tätähän biisiä ei löydy Britneyn uudelta albumilta) ja Make Me.. oli vasta ensimmäinen virallinen sinkku Britneyn albumilla.
Mielenkiintoista, mua itseäni ei haittaa vaikka Chantaje olisi poissa (kun en vaan välitä siitä..) mutta hienoa että albumin tuleminen ensivuonna ja kiertue on nyt varmaa
// Shakira sai myös Grammy - ehdokkuuden, kun "Try Everything" on ehdolla!
1. Albumi ei ole kokonaan vielä valmis mutta se julkaistaan ensi vuonna.
2. Shakira aikoo lähteä kiertueelle, (jotta myös hänen lapsensakin näkisivät sen puolen hänessä.)
3. Chantaje on Buzz single, en aivan tarkalleen tiedä mitä se tarkoittaa mutta olen ymmärtänyt että Buzz singlet eivät ole välttämättä aina albumin myyntiä edestämistä varten vaan (tässä tapauksessa) Shakiran tuomista esille. Buzz singlet eivät myöskään aina ole albumilla joten voi olla että Chantajea ei löydy uudelta albumilta ollenkaan. Eli Chantaje ei ole todennäköisesti ensimmäinen sinkku albumilta vaan "sellainen välijuttu". Samaa taktiikkaa käytti myös Britney kun julkaisi Pretty Girls - kappaleen vuosi ennen albumin julkaisua. (Ja tätähän biisiä ei löydy Britneyn uudelta albumilta) ja Make Me.. oli vasta ensimmäinen virallinen sinkku Britneyn albumilla.
Mielenkiintoista, mua itseäni ei haittaa vaikka Chantaje olisi poissa (kun en vaan välitä siitä..) mutta hienoa että albumin tuleminen ensivuonna ja kiertue on nyt varmaa
// Shakira sai myös Grammy - ehdokkuuden, kun "Try Everything" on ehdolla!
Ti Joulu 06, 2016 4:01 pm
Mahtavaa että Shakira lähtee kiertueelle, tosin en varmaan pääse jos ei tule Suomeen. Varmaan menee Etelä-Amerikkaan ainakin.
Tykkään Chantajesta ihan hirveästi ja haluaisin että olisi edes joku bonus kappale albumilla. Hienoja uutisia joka tapauksessa
Kuinka paljon Shakiralla on noita hajuvesiä nyt? Tekisi mieli ostaa toi myös.
Tykkään Chantajesta ihan hirveästi ja haluaisin että olisi edes joku bonus kappale albumilla. Hienoja uutisia joka tapauksessa
Kuinka paljon Shakiralla on noita hajuvesiä nyt? Tekisi mieli ostaa toi myös.
- TazannaArmy Of Me
Ti Joulu 06, 2016 4:22 pm
Shakiralla on yhteensä 15 hajuvettä. Täältä sivulta http://www.fragrantica.com/designers/Shakira.html näkee kaikki Shakiran hajuvedet.
Itsekin haluaisin (vaikka en biisistä kovin pidäkään) että se olisi edes Bonusbiisi. Mutta on näköjään tullut virallinen tieto että Chantaje ei tosiaan ole ensimmäinen sinkku (eikä ylipäätänsä mikään sinkku) uudelta albumilta. Joten todennäköistä on se ettei sitä ole mukana mutta kuka tietää, Shakiran albumeista julkaistaan muutenkin monta versiota joten voi olla että jossakin niissä se sitten saattakin olla.
Shakira tänään promotilaisuudessa Brasiliassa.
Itsekin haluaisin (vaikka en biisistä kovin pidäkään) että se olisi edes Bonusbiisi. Mutta on näköjään tullut virallinen tieto että Chantaje ei tosiaan ole ensimmäinen sinkku (eikä ylipäätänsä mikään sinkku) uudelta albumilta. Joten todennäköistä on se ettei sitä ole mukana mutta kuka tietää, Shakiran albumeista julkaistaan muutenkin monta versiota joten voi olla että jossakin niissä se sitten saattakin olla.
Shakira tänään promotilaisuudessa Brasiliassa.
Ke Joulu 07, 2016 7:03 am
Shakira on näyttänyt tosi kauniilta molemmissa, Chilessä ja Brasiliassa <3
- TazannaArmy Of Me
To Joulu 08, 2016 7:09 am
Uusi upea kuva Shakirasta! Vielä ei oo tietoo mitä varten tämä on mutta on huhuja että tämä kuva on uudesta videosta!
Shakira on myös registenöiny 5 uutta laulua.
- Classic
- Doubt
- Everything I Want
- Blinded Speeches (tämä on kuulema englanninkielinen versio Ciega, Sordomudasta)
- ja myös Inevitablen englanninkielinen version on myös.
Mielenkiintoista, kuka tietää jospa nämä ovat uudella albumilla
Shakira on myös registenöiny 5 uutta laulua.
- Classic
- Doubt
- Everything I Want
- Blinded Speeches (tämä on kuulema englanninkielinen versio Ciega, Sordomudasta)
- ja myös Inevitablen englanninkielinen version on myös.
Mielenkiintoista, kuka tietää jospa nämä ovat uudella albumilla
La Joulu 10, 2016 5:05 pm
Todella upea kuva <3 Odotan myös mielenkiinnolla noita biisejä.
- TazannaArmy Of Me
Ma Joulu 12, 2016 4:36 pm
Shakiran on huhuttu tekevän Nicky Jam:in kanssa biisi. Huhujen mukaan se on ehkä jonkin elokuvan soundtracille. Itsellä ei ole mitään tätä vastaan mutta toivoisin silti eniten Shakiralta biisiä jossa laulaa hän vain
// ja tämä on todennäköisesti totta koska on tullu kuvia jossa he ovat yhdessä studiossa.
// ja tämä on todennäköisesti totta koska on tullu kuvia jossa he ovat yhdessä studiossa.
- TazannaArmy Of Me
Ke Joulu 14, 2016 5:29 pm
Shakira puhui äskettäin haastattelussa siitä miksi hän peruutti esiintymiset silloin Marraskuussa.
Ihan Sashan terveyden takia ja ymmärrän häntä todella hyvin. Lisäksi Shakira sanoi että on motivoituneempi musiikin suhteen kuin koskaan (ja että hän panostaa enempi musiikin laatuun yms)
Ihan Sashan terveyden takia ja ymmärrän häntä todella hyvin. Lisäksi Shakira sanoi että on motivoituneempi musiikin suhteen kuin koskaan (ja että hän panostaa enempi musiikin laatuun yms)
- TazannaArmy Of Me
Ke Joulu 14, 2016 5:41 pm
Lisää uusia kuvia! (Vieläkin on epäselvää mitä varten nämä ovat)
Pe Joulu 16, 2016 10:18 am
Upeita kuvia jälleen <3
- TazannaArmy Of Me
La Joulu 17, 2016 9:30 am
Shakira saa palkinnon Crystal Award at the World Economic Forumissa Tammikuussa, hänen työstään hyväntekeväisyyden parissa. Todennäköisesti hän pitää siellä myös puheen. Ja uusi Costa Cruises mainios mitä Shakira oli kuvaamassa viimekuun lopussa julkaistaan kokonaisuudessa 25, Joulukuuta. Traileri tästä mainoksesta tulee huomenna Sunnuntaina 18, päivä
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa