- TazannaArmy Of Me
- Viestien lukumäärä : 809
Vs: Shakira...
Su Joulu 18, 2016 5:56 pm
Shakira braziliaisessa Donna - lehdessä.
Tykkään näistä kuvista tosi paljon, tulee niin Laundry Service - ajat mieleen <3
Tykkään näistä kuvista tosi paljon, tulee niin Laundry Service - ajat mieleen <3
- Anne1Not Myself Tonight
- Viestien lukumäärä : 746
Ma Joulu 19, 2016 7:26 am
On kyllä hyviä kuvia <3
Shakira Barcelonassa 17.12.
Olin jostain lukevinani että heillä on joku taloprojekti, muuttavat uuteen taloon?
Shakira Barcelonassa 17.12.
Olin jostain lukevinani että heillä on joku taloprojekti, muuttavat uuteen taloon?
- TazannaArmy Of Me
Ti Joulu 20, 2016 8:21 am
Itse en ole kuullutkaan mistään taloprojekteista mutta voi hyvin ollakin.
Eilen Miamin lentokentällä, ovat kuulema menossa Jouluksi Shakiran kotimaahan Colombiaan. Piquelle tämä on ensimmäiden kerta kun hän käy Colombiassa joten syy miksi sinne on varmaankin se. Ainakin lehdet ovat kovasti uutisoineet siitä..
Pidän kovasti Shakiran tukkatyylistä vaikka ei se mikään erikoinen olekaan mutta tulee mieleen niin She Wolf - ajat
// Shakira ja perhe eivät mennykään Colombiaan asti koska Sasha on kuulema taas kipeä.. :/
Eilen Miamin lentokentällä, ovat kuulema menossa Jouluksi Shakiran kotimaahan Colombiaan. Piquelle tämä on ensimmäiden kerta kun hän käy Colombiassa joten syy miksi sinne on varmaankin se. Ainakin lehdet ovat kovasti uutisoineet siitä..
Pidän kovasti Shakiran tukkatyylistä vaikka ei se mikään erikoinen olekaan mutta tulee mieleen niin She Wolf - ajat
// Shakira ja perhe eivät mennykään Colombiaan asti koska Sasha on kuulema taas kipeä.. :/
Pe Joulu 23, 2016 5:42 pm
He ovatkin Bahamalla.
- TazannaArmy Of Me
Ti Joulu 27, 2016 12:19 pm
Jep, he olivat Bahamalla mutta eilen saapuivat Barranquillaan
Ilmeisesti aikovat viettää Uudenvuoden siellä koska myös Gerardin vanhemmat olivat mukana.
Ilmeisesti aikovat viettää Uudenvuoden siellä koska myös Gerardin vanhemmat olivat mukana.
Ke Joulu 28, 2016 9:26 am
Joo, kiva juttu
- TazannaArmy Of Me
Ke Joulu 28, 2016 11:38 am
On jotain huhuja että Shakira ja Gerard menisivät viimeinkin naimisiin. (Ja tämä matka Shakiran kotimaahan liittyisi jotenkin siihen) mutta nämä ovat vain huhuja. Itse en oikein tiedä, Shakira on niin monta vuotta sanonu että "naimisiinmeno on yksi hänen pahimmista peloistaan," ja että "hän ei tarvitse virallista paperia siihen että on yhdessä jonkun kanssa". Mutta niin, toki mielipiteet voi muuttua vuosien varrella mutta itse en oikein tiedä uskoako tähän vai ei. Mutta jos aikovat mennä niin sitten olen ihan iloinen heidän puolestaan.
To Joulu 29, 2016 1:45 pm
Pies Descalzos koululla
To Joulu 29, 2016 4:35 pm
He ovatkin ilmeisesti jo takaisin Barcelonassa.
- TazannaArmy Of Me
Pe Tammi 06, 2017 8:41 am
Lisää uusia kuvia
ja nämä kuvat ovat peräisin Cosmopolitanin Chilen versiosta. Shakira myös on sanonut tässä haasttelussa että hänen uusi albuminsa on melkein valmis!
ja nämä kuvat ovat peräisin Cosmopolitanin Chilen versiosta. Shakira myös on sanonut tässä haasttelussa että hänen uusi albuminsa on melkein valmis!
Pe Tammi 06, 2017 10:58 am
Upea kansi, tulisipa Shakira Suomenkin Cosmon kanteen.
- TazannaArmy Of Me
Pe Tammi 06, 2017 11:38 am
Sepä! Shakira ei ole pitkään aikaan ollut missään Suomalaisen lehden kannessa, Cosmon kannessakin hän oli viimeksi vuonna 2008 muistaakseni.
- TazannaArmy Of Me
Pe Tammi 06, 2017 4:02 pm
Shakira sanoi tänään julkaistussa NRJ:än tekemässä erikoishaasttelussa tarkemmin että hänen uusi albuminsa tulee ilmestymään nyt keväällä. Lisäksi huhutaan että uusi sinkku tulee luultavasti ensikuussa, koska Shakira on sanonut että uusia biisejä julkaistaan joka 2 tai 3 kuukausi.
Olen todella iloinen että uusi albumi tulee jo niin pian!
Olen todella iloinen että uusi albumi tulee jo niin pian!
Ti Tammi 10, 2017 5:09 pm
En tiedä mitä tarkoittaa mutta kuvassa lukee espanjaksi jotain ja google kääntää hienosti:
mitä tapahtuu munaskuni mebarak?
Shakira palaa klinikalle, jossa he tulivat sashalle! vanhemmat shakira fors nähnyt eilen at the gates of sue teknon terveyskeskuksessa barcelonassa. shak vanhemmat tulivat läheisyydessä terveyskeskus taksiin ja heti he olivat tervehtivät yksi keskuksen työntekijöille, että hän ei epäröinyt onnitella vanhemmat laulaja. mikä on tuntematon tällä hetkellä syistä shakira vanhemmat ovat joutuneet tekemään tämä vierailu. mitä tiedämme on, että jonain päivänä ennen kuin se oli shakira, kuka flokatut terveyskeskukseen.
Mietein vaan että vihjataanko että Shakira olisi raskaana
mitä tapahtuu munaskuni mebarak?
Shakira palaa klinikalle, jossa he tulivat sashalle! vanhemmat shakira fors nähnyt eilen at the gates of sue teknon terveyskeskuksessa barcelonassa. shak vanhemmat tulivat läheisyydessä terveyskeskus taksiin ja heti he olivat tervehtivät yksi keskuksen työntekijöille, että hän ei epäröinyt onnitella vanhemmat laulaja. mikä on tuntematon tällä hetkellä syistä shakira vanhemmat ovat joutuneet tekemään tämä vierailu. mitä tiedämme on, että jonain päivänä ennen kuin se oli shakira, kuka flokatut terveyskeskukseen.
Mietein vaan että vihjataanko että Shakira olisi raskaana
- TazannaArmy Of Me
Ti Tammi 10, 2017 7:56 pm
Itse en ole kuullut tälläisiä uutisia joten en osaa sanoa. Näitä raskaus uutisia tulee muutenkin aina jokakerta kun Shakiran maha näyttää vähänkin erinlaiselta kuin ennen tai hän käy sairaalassa. Itse siis en usko tälläisiin uutisiin ennen kuin hän itse kertoo niin.
- TazannaArmy Of Me
Ke Tammi 11, 2017 6:46 am
Syy sairaalassa käymiseen on kai selvinnyt, jonkun auto menetti hallinnan ja he ajoivat pois tieltä. (En ole varma kenen autonsta on kyse) jossain puhuttiin Shakiran vanhemmista ja Gerardin vahemmista myös, mutta varmuutta tälle asialle ei ole. mutta varmaankin he kävivät vain sairaalassa varmistamassa että mitään ei käyny.
Pe Tammi 13, 2017 7:48 pm
Huhuttu kappale lista
- TazannaArmy Of Me
Pe Tammi 13, 2017 8:04 pm
Itse epäilen että tuo on feikki. Jotenkin vaan tuntuu siltä.
//Tässä albumilistassa ensimäisen kappaleen vierailijia Pablo Alboran on vahvistanut twitterissä että hän ei ole tehnyt biisiä Shakiran kanssa. Uskon siis että suurinosa näistä lauluista on feikkejä. Ainoat biisit minkä uskon olevan totta ovat biisit Nicky Jamin, Nicki Minajin, ja Magicin kanssa. Koska Shakira on ollut heidän kanssaan studiossa. (Nicki Minajin kanssa ei ole kuvaa todisteena onkon vai ei, mutta hän seuraa Shakiraa instagramissa ja se kielii minusta edelleen jostakin tulevasta.)
//Tässä albumilistassa ensimäisen kappaleen vierailijia Pablo Alboran on vahvistanut twitterissä että hän ei ole tehnyt biisiä Shakiran kanssa. Uskon siis että suurinosa näistä lauluista on feikkejä. Ainoat biisit minkä uskon olevan totta ovat biisit Nicky Jamin, Nicki Minajin, ja Magicin kanssa. Koska Shakira on ollut heidän kanssaan studiossa. (Nicki Minajin kanssa ei ole kuvaa todisteena onkon vai ei, mutta hän seuraa Shakiraa instagramissa ja se kielii minusta edelleen jostakin tulevasta.)
Su Tammi 15, 2017 8:54 am
Joo, toivon edelleen että Chantaje olisi mukana edes bonus biisinä nyt kun on niin hyvin menestynytkin.
- TazannaArmy Of Me
Su Tammi 15, 2017 5:28 pm
Voi olla että Shakiran tapauksessa onkin koska Shakiran levyistä tehdään vähän enemmän eri versioita kuin levyistä yleensä. Tarkoitan siis että saattaa olla Deluxe - versio mutta Shakiran levyistä tehdään Europpaan, Japaniin, Egyptiin ja latinalaisiin maihin omat versiot joissa biisilista on vähän erinlaisessa järjestyssä ja saattaa olla jotain bonus biisejä. Joten itse jotenkin uskon että Chantaje saattaa olla bonus biisinä jossain kyllä.
- TazannaArmy Of Me
Ma Tammi 16, 2017 7:44 pm
Shakira tänään The Crystal Awardeissa Sveitsissä. Hän sai palkinnon hyväntekeväisyystyöstään.
- TazannaArmy Of Me
Ti Tammi 17, 2017 5:54 pm
Shakira tänään puhumassa hyväntekeväisyydestä yms. Forum Ecomin haastattelussa.
Ti Tammi 17, 2017 6:36 pm
Taas pyörii raskaushuhuja
- TazannaArmy Of Me
Ke Tammi 18, 2017 9:03 am
Näitä raskaushuhuja tulee joka kerta kun Shakiran maha näyttää jostain suunnalta vähänkin pyöreältä, joten en edellekkään usko ennen kuin tulee virallinen ilmoitus.
- TazannaArmy Of Me
To Helmi 02, 2017 7:27 pm
Shakira tapaamassa tänään fanejaan/potilaita Barcelonan sairaalassa hänen syntymäpäivänsä kunniaksi.
Pidän kovasti hänen kampauksestaan, sopii tosi hyvin <3 ja eikä uskoisi että tämä nainen on nyt 40 vuotta!
Pidän kovasti hänen kampauksestaan, sopii tosi hyvin <3 ja eikä uskoisi että tämä nainen on nyt 40 vuotta!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa