Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
avatar
Mebarak
Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.04.2017

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

La Toukokuu 20, 2017 12:19 pm
Nada on upea kappale!!
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Ma Toukokuu 22, 2017 8:00 am
Ihanat vaatteet Shakiralla <3

Shakira... - Sivu 11 18622209_10155085400181014_5640396352701570456_n
Shakira... - Sivu 11 18582429_10155085400291014_4935653264101498173_n
avatar
Mebarak
Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.04.2017

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

To Toukokuu 25, 2017 4:28 pm
Levy on vuotanut. Ja on muuten mahtava levy!!
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

To Toukokuu 25, 2017 5:36 pm
Niin on mutta itse en koskaan kuuntele vuotaneita biisejä, mielestäni sellainen on väärin artistia kohtaan. Itse kuuntelen sen sitten kun se julkaistaan.
avatar
Mebarak
Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.04.2017

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

To Toukokuu 25, 2017 5:54 pm
Mä oon vähän malttamaton. Minusta ei niin paha asia kuunnella etukäteen. Kuitenkin tarkoitus ostaa ihan levy. Ilmeisesti levy on jo julkaistu jossain maissa.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Pe Toukokuu 26, 2017 6:51 am
En tarkoittanut tätä asiaa pahalla, ymmärrän sen kyllä että aina ei jaksa odottaa, varsinkin kun on oottanut jotain kauan. Itsekin myönnän että oon kyllä kuunnellu niitä lyhyitä pätkiä mitä Instagramissa on ollu, mutta itse kuuntelen kuitenkin vasta koko albumin vasta julkaisupäivänä. (Osasyynä myös se että oon tilannut sen, ja se tulee minulle kotiin siksi päiväksi.)
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Pe Toukokuu 26, 2017 6:53 am
Shakira... - Sivu 11 Image41

Shakira eilen El Doradon julkaisutilaisuudessa. Tykkään hänen asustaan paljon, hän näyttää tosi hyvältä! Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Su Toukokuu 28, 2017 8:57 am
Shakira sanoi espajankielisessä haastettelussa että uusi kiertue on lyhyt. Se ei siis ole 120 shown maailmankiertue kuten hänen edellisensä oli. Joten en usko että hän tulee Suomeen tälläkään kertaa, tai kuka tietää. 

Hän on myös sanonut tekevänsä uutta musiikkia joten uskoisin että hän on tekemässä uutta seuraavaa albumia. (?) Toivon että tämä olisi totta koska El Dorado on tosi tylsä minun makuuni vaikka siinä on muutama hyvä biisi mutta ei ole mikään minun suosikkini.
avatar
Mebarak
Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.04.2017

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Su Toukokuu 28, 2017 9:36 pm
Olisi kyllä kiva kun tulisi Suomeen, mutta en oikein usko että tulis.
Olisko jo tekemässä uutta albumia :0 no kyllä mulle uus musiikki kelpaa. Tosin juurihan tämä uus levy tuli. Mä kyllä tykkään todella paljon. Mun mielestä ei ole yhtään tylsää kappaletta. Kaiken kaikkiaan varsin hyvä levy. Yksi suosikeistani. Vaikea edes sanoa mitkä parhaat kappaleet, kun on niin hyviä kipaleita levy täynnä.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Ma Toukokuu 29, 2017 8:41 am
Omasta mielestäni melkein kaikki El Doradon biisit kuulostaa samalta, ja siksi se on mielestäni tylsän kuulonen. Itselleni tulee vähän niistä kaikista biisistä mieleen, se että kuuntelisin samaa kappaletta kokoajan vaikka todellisuudessa se ei niin olekaan. Ja inhoan melkein kaikkia yhteistyöbiisejä (Tykkään ainoastaan Comme Moista ja La Bibicletasta), inhoan varsinkin niitä jotka on Maluman kanssa koska ei millään pahalla mutta mielestäni Maluman ääni kuulostaa aivan hirveältä enkä pidä koko tyypistä muutenkaan, syitä on monia. Mutta en ole mikään katkera fani, ymmärrän kuitenkin että artisti ei voi aina miellyttää kaikkia, ja joskus se myös osuu omalle kohdallesi. El Dorado ei ole minua varten ja osaan kyllä elää sen kanssa koska pettymykset aina korjataan jossakin vaiheessa, olen varma että vaikka olen pettynyt El Doradoon niin, Shakira vielä tekee tulevaisuudessa jotain mistä minäkin pidän.

Itselleni on jo vähän ollut alusta lähtien selvää että Shakira on tehnyt biisejä 2 eri albumille. Jotenkin sellainen intuito on ollut. Mutta tällähetkellä odotan kovasti sitä biisiä Sean Paulin kanssa joka pitäisi tulla kesällä!
avatar
Mebarak
Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.04.2017

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Ma Toukokuu 29, 2017 11:09 pm
Mun mielestä on kiva kun levyllä on jokin teema, eikä kappaleet kaikki ole ihan eri genreä. Tällä levyllä on reggeaton selvästi teemana ja vastapainoksi muutamaa muutakin genreä edustavaa kappaletta. Levy on mun mielestä hyvin "Shakiramainen". En sano, että olis ihan täydellinen. Yksi suosikki kylläkin (tai sitten vaan kun on uusi niin siltä tuntuu) mutta parempia levyjä Shakiralta toki löytyy. Chantaje on ns. kasvaja. Mitä enemmän kuuntelen sitä enemmän pidän. Ymmärrän siis hyvin pointtisi Malumasta. Hänen äänensä ei mikään paras ole. Olen vaan ilmeisesti tottunut siihen. Shakiran osuudet Chantajessa Shakiramaisen voimakkaat siitä plussaa. Tykkään tosi paljon siitä akustisesta esityksestä, mikä löytyy Shakiran YouTube kanavalta.
Comme Moi on myös kasvaja ja nimenomaan Black M:n ääni on mulle vähän öh... odotin tosi paljon englanninkielistä versiota, mutten nyt osaakaan sanoa kumpi parempi. Tykkään molemmista, mutta odotin jotain muuta enkku versiolta, ehkä kuitenkin enkkuversio hivenen parempi tai en tiiä...  Cut Me Deep on onnistuneempi yhteistyö Magic!in kanssa.
La Bibicleta on tosiaan mahtava. Carlos Vives on jotenkin symppis ja hänellä kiva ääni. Täydellinen kappale. Deja Vu myös ihana! Jotenkin tosi rentouttava kappale, bachata <3
Toneladas on niin kaunis! Shakiralla on kyllä todella kaunis ääni <3
Me Enamore on ihan viihdyttävä pop kappale. Muttei kuitenkaan levyn parhaimmistoa. Jotenkin vähän sellainen perus pop.
Nada on upea. Esim Empire ja inevitable on kuitenkin parempia. Nada voittaa Sale el Solin.
Coconut Tree ja Amarillo on myöskin sellaisia ihania rentoutus kappaleita. Vähän vastapainoa reggeatonille.  Trap on ehkä sitten kuitenkin se skipattava kappale. Harmi kun se tosiaan voisi olla ihan hyvä, kun Maluman tilalla olis joku toinen tai sitten olis ihan vaan Shakira.
When a Woman ja Perro Fiel hyviä ehkä jopa Perro Fiel parempi. Tykkään tyylistä, millä Shakira laulaa siinä alussa ihan kuin vähän ääni "särkyisi".
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Ti Toukokuu 30, 2017 6:56 am
Niin, itse kai enemmän tykkään siitä että albumit erottuu selvästi tyyliltään, koska muuten minusta tuntuu siltä että kuuntelisin samaa biisiä kokoajan ja kyllästyn.

Olen varmaan yksi ainoista mutta minä pidän Me Enamoresta todella paljon! Ehdottomasti yksi suosikkini. Tykkään siitä että se on sellainen perus "summer bop" biisi. Tykkään!

Nada ja When A Woman ovat isoja suosikkejani. Olisin toivonut että lisää tämän tyylisiä biisejä olisi ollut koska tämän tyylinen musiikki vaan uppoo muhun eniten.

Tonedalas ja Amarillo on kans kivoja biisejä, mutta niissä kummassakin on "vikoja" jotka ei tee niistä mun suosikkeja. Toneladas on mun mielestä vähän liian pitkä, saisi minusta olla vähän lyhyempi niin olisi täydellinen minulle. Minulle kun kappaleen pituuskin merkitsee aika paljon, ja Toneladas on vähän liian pitkä ja loppuvaiheessa jo vähän kyllästyn siihen. Amarillossa en tykkää kun se koko biisi muuttuu kertosäkeessä, itse olisin tykännyt että se olisi rauhallinen biisi kokoajan. Mutta kummatkin näistä on silti kivoja, kauniita biisejä joissa on kauniit sanat.

En pitänyt Comme Moi:sta aluksi mutta nykyään tykkään ihan. Ei mikään suosikki mutta ihan jees biisi: Black M:än ääni ei ole parasta mutta tykkään tästä alkuperäistä versiosta, enemmän kuin siitä enkkuversiosta. Oon vähän pettynyt siihen enkkuversioon koska olisin toivonut että siinä olis jotain erinlaista mutta se onkin vaan suora kopio, eikä minun tuu sitä kuunneltua.

Chantaje on oikeasti ihan hirveän hyvä biisi mutta en oikeasti kestä Maluman ääntä yhtään. Siksi mun ei tuu sitä koskaan kuunneltua. Trap on aivan hirveä biisi, se olisi ollut paremmin ilman Malumaa eikä Maluman läsnäolo tällä biisillä auta yhtään sitä faktaa miksi muutenkin inhoon sitä miestä. (Ei vain äänen takia)

Perro Fiel... En tykkää Nicky Jamistakaan mutta tässä biisissä hänen äänensä on ihan ok minulle. Mutta mielestäni tämä biisi on vähän tylsähkön kuuloinen, olisin toivonut jotain La Torturan tyylistä ja kyllä minun tätä kuunneltua tulee silloin tällöin mutta ei oo mikään suosikki.

Deja Vu on kans aivan hirveä biisi. Inhoon (taas kerran) Prince Roycen ääntä enkä pysty kuuntelemaan tätä yhtään. Ei vain oikein nappaa. La Bicicleta on taas ihana kesä biisi <3 Olen tykännyt tästä ihan alusta lähtien.

Coconut Tree ei ole iso suosikki mutta tykkään tästä silti. Tosi rentouttava biisi, mutta se "Shalala" - kohta on mielestäni vähän turha koko biisissä.
avatar
Mebarak
Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.04.2017

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Ke Toukokuu 31, 2017 7:38 am
Kyllä pidän myöskin Me Enamoresta todella paljon Very Happy
Mutta joistakin kappaleista pidän vieläkin enemmän Smile
avatar
Mebarak
Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.04.2017

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Ke Toukokuu 31, 2017 9:13 pm
Ja lempparit varmasti vaihtuu moneen kertaan kun kuuntelen vielä albumia lisää. Whisling1
avatar
Mebarak
Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.04.2017

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Ke Toukokuu 31, 2017 9:14 pm
Siis tuli ihan erilainen hymiö, mikä piti tulla...
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

To Kesä 01, 2017 5:10 pm
Shakira on mukana Carpool Karaokessa yhdessä komiikko Trevor Noahin kanssa. Odotan tätä kovasti koska muut jaksot tästä ovat olleet tosi hauskoja. Very Happy
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Ti Kesä 06, 2017 4:43 pm
Shakira... - Sivu 11 Image46

Shakira... - Sivu 11 Image47

Shakira Italian Vanity Fairin kannessa. Tosi kaunis kuva! ❤️
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Su Kesä 11, 2017 11:34 am
Shakira esiintyi eilen Ranskan The Voicessa!

Hän esitti Comme Moi:n, Black M:än ja yhden kilpailian kanssa (?) luultavasti en ole varma.



Ja Me Enamoren

Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Ti Kesä 13, 2017 9:24 am
Upeita kuvia jälleen Shakirasta Meksikon Cosmossa, tulisipa Suomenkin Cosmon kanteen.

Shakira... - Sivu 11 19030521_10155468744138408_6028160182583704129_n
Shakira... - Sivu 11 19113856_1514076378665358_2030409938751649129_n


Shakira ja lapset Miamin lentokentällä 11.6.
Shakira... - Sivu 11 19030356_10155467928493408_991919284054900165_n
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

To Kesä 15, 2017 4:48 pm
Olen nyt kuunnellut albumia enemmän ja tykkään tosi paljon. Parempi mielestäni mitä edellinen oli. Melkein kaikki biisit ovat hyviä. Niistä mitä en ollut ennen albumin ilmestymistä kuullut niin tykkäsin tosi paljon Amarillosta, Perro Fiel:istä ja Coconut Treestä.
Trap ja Toneladas ovat vähän tylsiä. Comme moi/What We said olisi riittänyt vain toinen mielestäni.

Me Enamoré, Chantaje ja La Bicicleta ovat edelleen parhaita.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

To Kesä 15, 2017 6:04 pm
Itse en ole kuunnellut El Dorado sen ilmestymisen jälkeen, joten kun joskus jaksan kuunnella sitä jälleen niin mielipiteeni voi ehkä toki muuttua. Mutta omasta mielestä edellinen (Shakira.) albumi oli paljon parempi kuin tämä uusi. Siinä on vain enemmän sen tyylistä musiikkia mistä minä pidän.

// Ja nuo Cosmopolitanin kuvat ovat todella upeita ja olisi mahtavaa jos tulisi Suomenkin kanteen.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Pe Kesä 16, 2017 6:07 pm
Facebookissa oli kuulema jotain että Shakira esiintyisi Saksassa Joulukuussa. En sitten tiedä pitääkö tuo paikkaansa. Ja uusi Mad Love kappale tulee luultavasti tämän kuun lopussa. (?) Odotan innolla Very Happy
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

La Kesä 17, 2017 9:32 am
Voisi lähteä Saksaan jos olisi kaveri joka haluaisi myös lähteä.

Shakira on peheineen Bahamalla, ihana paikka varmaan.

Shakira... - Sivu 11 S%2B%25282%2529
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Su Kesä 25, 2017 6:13 am
Shakira näköjään vahvisti twitterissä kiertupaikat.

Eurooppa: Saksa, Ranska, Belgia, Espanja, Portugali, Sveitsi, Italia, Hollanti, Luxemburg.

Amerikka: USA, Kanada, Mexico, Colombia, Ecuador, Peru, Chile, Argentina, Brazil.

Oon aika yllättynyt että edes Ruotsia ei ole listassa, ellei sitten lisätä vielä.
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Su Kesä 25, 2017 8:11 am
Se siitä sitten. Ihme ettei Englantia ole ja sitten taas on joku pieni Luxemburg.
Sponsored content

Shakira... - Sivu 11 Empty Vs: Shakira...

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa