- TazannaArmy Of Me
- Viestien lukumäärä : 809
Vs: Shakira...
Ma Marras 14, 2016 7:04 pm
Sasha Barcelonassa isoäitinsä kanssa.
Näyttää voivan hyvin
- Anne1Not Myself Tonight
- Viestien lukumäärä : 746
Ti Marras 15, 2016 9:44 am
Mikäköhän sitten on? Vai onko Sasha parantunut. Koska ne esiintymiset olisi olleet?
- TazannaArmy Of Me
Ti Marras 15, 2016 11:58 am
Muistaakseni American Awards on nyt viikonloppuna ja siellä Shakiran ja Carlosin olisi pitänyt esiintyä.
Noh täällä on kovasti nyt huhuja että Shakiran ja Gerardin suhteessa olisi nyt jotain vikana, joskut lehdet ovat jo kirjoitelleet että he olisivat muka eronneet mutta en ihan itse semmoista usko. Mutta sitten on semmosiakin huhuja että Shakira ja Gerardilla olisi ollut iso riita Chantaje videosta. (Siis sehän että Gerard ei kuuulema anna Shakiran enään tehdä miesten kanssa videoita koska on niin mustasukkainen, tästähän oli jo puhetta vuonna 2014) ja tämä erimielisyys tästä videosta kuulema hidastaa sen julkaisua. Näin olen siis lukenut mutta mikään ei ole varmaa. Itse olen kyllä sitä mieltä että jotakin on menossa mutta se että mitä on edelleen aikalailla pimennossa.
Noh täällä on kovasti nyt huhuja että Shakiran ja Gerardin suhteessa olisi nyt jotain vikana, joskut lehdet ovat jo kirjoitelleet että he olisivat muka eronneet mutta en ihan itse semmoista usko. Mutta sitten on semmosiakin huhuja että Shakira ja Gerardilla olisi ollut iso riita Chantaje videosta. (Siis sehän että Gerard ei kuuulema anna Shakiran enään tehdä miesten kanssa videoita koska on niin mustasukkainen, tästähän oli jo puhetta vuonna 2014) ja tämä erimielisyys tästä videosta kuulema hidastaa sen julkaisua. Näin olen siis lukenut mutta mikään ei ole varmaa. Itse olen kyllä sitä mieltä että jotakin on menossa mutta se että mitä on edelleen aikalailla pimennossa.
Ti Marras 15, 2016 4:38 pm
Toivottavasti ei olisi sitäkään että heillä menisi huonosti. Ärsyttää jos videoa ei Gerardin takia julkaista.
- TazannaArmy Of Me
Ti Marras 15, 2016 8:04 pm
Shakira vahvisti Twitterissä että kyseessä oli tosiaan Sasha koska hän oli kipeä mutta nyt kaikki on taas kunnossa
Ke Marras 16, 2016 6:29 am
Joo, hienoa ja ihana kuva Toivottavasti Shakira voi nyt keskittyä myös musiikkiin.
- TazannaArmy Of Me
Ke Marras 16, 2016 6:28 pm
Lyrics video Chantaje biisistä. Mielestäni tämä on todella hieno!
To Marras 17, 2016 6:38 am
On upea. Luin että video julkaistaisiin huomenna.
- TazannaArmy Of Me
Pe Marras 18, 2016 12:51 pm
Vaikka Shakira ei ollut paikalla niin silti hän voitti 2 Latin Grammya eilen
Kummatkin tuli La Bibicletasta Carlosin kanssa. (Record of Year ja Song of the year)
Ja Chantaje video!
Tuo alku on minusta samaan aikaa, outo, hauska ja ihana. (Siis rakastan minipossuja mutta tässä videossa se on vähän outoa.. ) ja pidän Shakiran pinkistä peruukista. Video ei ole minun lemppareitani Shakiran videoista mutta kokonaisuudessaan ihan kiva video.
Kummatkin tuli La Bibicletasta Carlosin kanssa. (Record of Year ja Song of the year)
Ja Chantaje video!
Tuo alku on minusta samaan aikaa, outo, hauska ja ihana. (Siis rakastan minipossuja mutta tässä videossa se on vähän outoa.. ) ja pidän Shakiran pinkistä peruukista. Video ei ole minun lemppareitani Shakiran videoista mutta kokonaisuudessaan ihan kiva video.
Pe Marras 18, 2016 8:07 pm
Ehdin nyt vasta katsomaan videon, ihan täydellinen. Shakira näyttää niin hyvältä. Tuli vähän Rabiosan video mieleen. Tykkään biisistäkin tosi paljon. Ja hienoa että Shakira voitti Latin Grammyt, ansaitsee kyllä.
Ma Marras 21, 2016 2:30 pm
Huhutaan että Nicki Minaj olisi Shakiran albumilla. En tykkää hänestä mutta olisi varmaan hyötyä kun Nicki on niin suosittu.
- TazannaArmy Of Me
Ma Marras 21, 2016 3:02 pm
Minulle ei ole silleen hirveästi väliä onko Nicki vai ei, koska kuuntelen kyllä Nickin musiikkia mutta persoonana hän on minulle ristiriitainen. Mutta, ihan mielenkiintoinen yhteistyöbiisi varmasti olisi. (Nicki muuten seuraa Shakiraa instassa ja on tykänny joistain hänen kuvistaan, joten tämäkin kielii vähän että tämä saattaisi olla totta.)
- TazannaArmy Of Me
Ti Marras 22, 2016 5:26 pm
Huhujen mukaan Shakira esiintyisi Oscar gaalassa. Mielestäni tämä olisi upeaa mutta saa nyt nähä.
Ti Marras 22, 2016 5:44 pm
Olisi todella upeaa, mutta en uskalla innostua enne kuin tulee varmaa tietoa.
- TazannaArmy Of Me
To Marras 24, 2016 3:12 pm
Luin jotain huhuja että Shakira ja Justin Bieber tekisivät yhdessä biisin. Tämmösiä huhuja oli kuukemma jo vuonna 2014. Itse en ihan heti usko tälläisiin, en ihan usko että Justin olisi Shakiran tyyppiä
// Kuulema se olisi Justin joka haluaisi tehdä laulun Shakiran kanssa eikä toisinpäin. Jaa-a.. Noh saa nyt nähdä miten tässä käy.
// Kuulema se olisi Justin joka haluaisi tehdä laulun Shakiran kanssa eikä toisinpäin. Jaa-a.. Noh saa nyt nähdä miten tässä käy.
- TazannaArmy Of Me
Pe Marras 25, 2016 12:15 pm
Tazanna kirjoitti:Los 40 Principales Music Awardeissa järjestetään tänä vuonna tribuutti Shakiralle hänen uransa (ja talentin kunniaksi) ensimmäinen päivä Joulukuuta
Carlos Vives osallistuu näihin, joten ehkä saamme ensimmäisen La Bicicleta live esityksen. Ja lisäksi uskon että Shakira osallistuu näihin koska osa tästä Awardista on omistettu hänelle ja se että nämä järjestetään Barcelonassa. (Kaupungissa missä Shakira tällä hetkellä siis asuukin, + se että Sasha on nyt terve
Pe Marras 25, 2016 4:50 pm
Varmaan osallistuu, toivottavasti saadaan esitys. Ei kyllä sovi Bieber ja Shakira yhtään yhteen ja melkein toivoisin ettei tapahdu vaikka Bieber suosittu onkin, hän on niin olematon.
- TazannaArmy Of Me
Pe Marras 25, 2016 5:01 pm
Minulle Bieberi on sama juttu kun Nickikin. Kuuntelen joitakin heidän biisejään mutta persoonana en niin välitä. Jotenkin kuitenkin epäilen että Justin ei ole Shakiran tyyppinen ja tämä jää pelkäksi huhuksi. Voisin verrata tätä Miley huhuihin muutama vuosi sitten takaperin, huhuttiin että Miley ja Shakira tekevät yhteisbiisin mutta se olikin vaan aprillapila
La Marras 26, 2016 7:36 am
Malumakin on tuolla Los 40 Principales Music Awardeissa joten ehkä kullaan Chantajekin.
- TazannaArmy Of Me
La Marras 26, 2016 10:21 am
Niin voi olla, kuka tietää
Shakiran marraskuiset Dance-hajuveden promotilaisuudet on siirretty Joulukuulle. Nämä tilaisuudet ovat siis Argentiinassa, Chilessä ja Mexicossa
Shakiran marraskuiset Dance-hajuveden promotilaisuudet on siirretty Joulukuulle. Nämä tilaisuudet ovat siis Argentiinassa, Chilessä ja Mexicossa
La Marras 26, 2016 11:03 am
Kiva saada kuvia sieltä ja Shakira varmaan promoaa musaansa samalla.
- TazannaArmy Of Me
Ti Marras 29, 2016 6:05 am
Shakira, Gerard ja lapset Catalan football stars - Gaalassa.
Gerard sai toisen kerran Vuoden Pelaaja - palkinnon tai jotain sinnepäin
Gerard sai toisen kerran Vuoden Pelaaja - palkinnon tai jotain sinnepäin
Ti Marras 29, 2016 8:08 am
Kivoja kuvia, hyvännäköinen perhe <3
Ti Marras 29, 2016 3:52 pm
Luki että Shakira kuvaisi jotain videoa tuolla
- TazannaArmy Of Me
Ti Marras 29, 2016 3:58 pm
Itse en tiennykään tästä mutta hyvältä näyttää. Toivottavasti se olisi toinen sinkku albumilta tai jotain (ja vieläpä sellainen josta itsekin tykkäisin koska Chantajea en vaan voi sietää..)
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa