Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ti Maalis 19, 2019 7:50 pm
Second Actin DVD-julkaisu on nyt varattavissa CDONissa! Mä tykkäsin tästä elokuvasta niin paljon, mutta se pyöri vain ehkä viikonlopun ajan täällä elokuvissa. Niin mukavaa päästä näkemään tämä uudestaan taas! Very Happy
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

To Maalis 21, 2019 6:52 pm
JLo julkaisee uuden singlensä "Medicine" feat. French Montana 5. huhtikuuta! Smile

Jennifer Lopez - Sivu 4 DD6521-DD-A765-47-FF-983-A-F0005461-C138

Mukavaa saada häneltä musiikkia myöskin englanniksi välistä. Very Happy Singlen kansikuva (oletettavasti) näyttää todella upealle & mielenkiintoiselle!! Mä en tosiaan malta odottaa tän kuulemista että videon näkemistä. ♥️
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ke Huhti 03, 2019 9:12 pm


Vau, mä olen aivan sanaton!!! Niin mahtava biisi jälleen. ♥️ Tästä tulee ihan mieleen JLon uran alkuajat, kuten Jenny from the Block & Get Right! Virkistävää kuulla tällaista soundia häneltä pitkästäaikaa taas. Smile


Viimeinen muokkaaja, sabotaasi pvm To Huhti 04, 2019 12:52 pm, muokattu 1 kertaa
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ke Huhti 03, 2019 10:40 pm
Tänään tulleessa haastattelussa Jennifer myös viimein varmisti, että espanjankielistä albumia ei ole siis tosiaan tulossa enää! Tästä oli huhuttu paljon jo, mutta mä odottelin tätä silti erittäin innoissani sillä varmistusta asiaan ei ollut aiemmin tullut vielä. Crying or Very sad Mutta nyt ei ole muuta kuin pakko uskoa, siis!

Harmittaa niiden biisien puolesta (kuten uskomattoman ihanalta kuullostavan "El"in) jotka jäivät julkaisematta kokonaan, & esimerkiksi mahtavien biisien kuten El Anillo sekä Dinero jäämistä pelkiksi singleiksi... Neutral Mä edelleen ihmettelen tätä hieman kyllä, sillä kaikkien striimausten ansiosta albumi olisi saanut julkaisuviikollaan melko hyvän sijoituksen listoilta jo! Tai vaikka tulevan kiertueen kanssa julkaistuna samalla ennakkotilauksena. Näin superfanina muutenkin tuntuu hieman petetylle kaikki se hypetys albumin suhteen emmekä pääse nyt ikinä edes kuulemaan sitä itse. Sad Olisi ollut parempi olla sanomatta mitään koko albumista edes, vaikka ymmärrän kyllä sen että on vaikeata taistella nykymaailmassa listoilla menestymisen puolesta! Jennifer silti tykkää julkaista musiikkia ihan omaksikin huviksi & itse tykkään ostella julkaisut ennemmin fyysisenä joten siksi toivoin kokoajan että tämä albumi näkisi vielä joskus päivänvalon; ottaen huomioon että singlejenkin julkaisua on jatkettu tässä jatkuvalla syötöllä kuitenkin.

Mä olen silti innoissani myös hänen tulevastakin erasta!! Sillä Jennifer kertoi lisäksi aikovansa tehdä soundtrack-albumin jotakin tulevaa leffaprojektia varten. Toivon mukaan Hustlers -elokuvaan, ja että hän ottaisi jälleen myös Cardin mukaan yhteistyöhön kyseiseen projektiin kerta he molemmat näyttelevätkin leffassa mukana! Smile Yhteinen soundtrack-albumi heiltä Christinan & Cherin Burlesquen tyyliin olisi aivan täydellinen. ♥️
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ma Huhti 08, 2019 1:09 pm


Jennifer näyttää upealle! Valkoinen teema on niin mun mieleeni, sillä se on yksi mun lempiväreistäni. Mun suosikkiasut olivat tuo lyhyt mekko maskin kera & tuo body ja superpitkät hiukset tankotanssikohdassa! ♥️

Jennifer saa näyttämään jopa tankotanssin niin tyylikkäälle. ♥️ Mä pidin siitä tanssibreikistä todella paljoa kyllä! Smile Yksi parhaista häneltä ikinä ja on mukavaa, että Jennifer toi ne taas takaisin musavideoihinsa kuten "ennenvanhaan" sillä ne ovat niin klassista JLon tavaramerkkiä. Very Happy

Mä olisin toivonut näkeväni enemmän tuota asukokonaisuutta jossa Jenillä on tuo maski, sillä se on ehkä erikoisinta & taiteellisinta jota mä olen nähnyt Jenniferin tekevän ikinä. Smile Lisäksi kun se toimii myös singlen virallisena kansikuvana, niin olisi ollut mukavaa päästä näkemään sitä vieläkin paremmin!
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

To Huhti 18, 2019 7:08 pm
Jennifer jatkaa kiertuettansa myös muualle maailmaan, mutta ainoastaan 5 kaupungin verran. Mä en siis pidä minkäänlaista toivoa yllä siitä, että Suomi olisi näiden maiden joukossa... Eikä minulla valitettavasti ole varaa lähteä edes Englantiin vaikka hän tulisi sinne esiintymään kuten asiasta on aiemmin huhuttu ainakin, sillä tässä on tulossa niin paljoa reissuja Suomen sisälläkin jo joihin menee senvertaa kuluja että ulkomaan reissusta on turha yrittääkään unelmoida. Sad

Toivottavasti tästä kiertueesta saataisiin edes jonkinlainen dvd-julkaisu myös tälläkertaa! Olisi mukavaa päästä näkemään hänen viimeisimpien esiintymisien tyylejä & rekvisiittaa hd-laadulla vaikka sitten tv-ruudun välityksellä ennemmin, mikäli muutoin häntä ei ole mahdollista päästä näkemään tällä tourilla. Smile Ja olisi jo aikakin että Jen julkaisisi täyspitkän dvd:n jälleen!! Viime konsertista joka nähtiin kokonaisena (Live in Puerto Rico) on kulunut hurjan monta vuotta jo.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ti Elo 13, 2019 2:28 pm


Jenniferin vokaalit ovat aivan utooppisen ihanat! Titanium-veto sai todella kylmänväreet aikaan... Vau. Shocked Lisäksi oli hellyyttävää nähdä Emme mukana tällä kiertueella & hän veti Limitless-biisin osat aivan mielettömän upeasti myös. Tullut vanhempiinsa selvästi! ♥ & kaikenlisäksi nuo esityksen puvut olivat niin ihanat kanssa!! Kuten myös muutkin kiertueella nähdyt asut.

Kiertue on siis tältäosin ohi, emmekä me saaneet Jenniferiä tälläkertaa Suomeen ollenkaan. Crying or Very sad Harmittaa kyllä kun hän vieraili jopa 2 kertaa niinkin lähellä kuin Venäjällä, mutta niin nopealla varoitusajalla minulla ei ollut varaa ostaa viisumia & järjestää kaikkea moista matkaa varten... Harmi että hän ei tullut mihinkään länsimaisiin maihin ollenkaan, sillä mä olisin ehdottomasti matkustanut esimerkiksi Ruotsiin taas katsomaan häntä. Neutral
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Pe Syys 27, 2019 6:38 am
Jennifer esintyyn ensivuoden Super Bowlissa yhdessä SHAKIRAN kanssa!

Jennifer Lopez - Sivu 4 Db098910

Tämä oli todella iso yllätys mulle! En oikein edes tiedä miten sulattaa tätä, siis todella hieno asia! En olisi ikinä uskonut että Shakira esiintyy Super Bowlissa ja noh Jennifer ei ole ollut mun suosikki enää vuosiin. Mutta varmasti hieno show tulossa kun tämä pidetään samana päivänä kun on Shakiran syntymäpäivä!

Tähän samaan hengenvetoon on pakko sanoa että on ollut myös huhuja että heiltä tulisi laulukin yhdessä ja uskon tämänkin olevan totta nyt aika varmasti. Shakiran huhutaan tekevän uutta Englanninkielistä albumia joten sopisi siihen kyllä hyvin!
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Pe Syys 27, 2019 9:45 pm
Tämä oli minullekin melko yllättävä, mutta kaikinpuolin miellyttävä uutinen!! Molempien esiintymisestä oltiin huhuttu erikseen, joten mä en tosiaan osannut edes odottaa jotain niin mahtavaa kuin heidän molempien yhteisesiintymistä. Smile

He näyttävät niin upealle tuossa kuvassa!! ♥ Oli jo aikakin, että musiikkimaailman kaksi kuuminta latinoa tekevät edes jonkinlaista yhteistyötä keskenään. Very Happy Toivon mukaan lisäksi myös sen biisin muodossa, joka on tosiaan melko todennäköistäkin nyt jotta he voivat esittää jonkin yhteisen biisin showssa! Jee, tätä ollaan odotettu pitkään. ^^
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Pe Loka 18, 2019 12:54 pm
Tänään viimeinkin JLon & Cardi B:n "Hustlers" -elokuvan ensi-ilta on myös Suomessa! Odottelen erittäin innoissani tän näkemistä vihdoin. Very Happy
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

La Loka 19, 2019 11:35 am
Hustlers oli aivan älyttömän huippu!! Very Happy Jenniferin roolisuoritus oli mitä mahtavin & hän oli niin hyvännäköinen leffassa. Cardi oli myös oikein omiansa elokuvaan; hän ei vaikuttanut edes näyttelevän sillä hän luontui niin hyvin rooliinsa! Very Happy Harmi vain että hänen osansa ei ollut sitten yhtään sen pidempi kuitenkaan.

Kaikinpuolin loistava leffa! Kannattaa mennä tsekkaamaan. Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ma Joulu 02, 2019 8:44 pm
Tuli ennakkotilattua Hustlersin dvd nyt jo. Smile Julkaisupäivä on näillänäkymin Suomessa 9.3.2020!
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

To Tammi 30, 2020 8:00 pm
Tähän ei ole kauaa enää! Very Happy Jennifer näytti aivan upealle tän tapahtuman tiimoilta järjestetyssä lehdistötilaisuudessa. ♥

440325-B5-339-D-4994-8543-8-F6-DBE49-A044

He näyttävät oikein hyvälle yhdessä! Mä en malttaisi odottaa tän esiintymisen näkemistä jo. Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Pe Tammi 31, 2020 10:10 am
Omat fiilikseni heistä kummastakin on viime vuosina muuttunut todella paljon. Tykkäsin Jenniferistä 2011/2012 oikein paljonkin, mutta sitten fiilikseni häneen vähän laski johtuen tietystä asioista joista en edellekään tykkää hänessä (hänen persoonansa joskus ja musikiillisesti) mutta tämän Super Bowlin aikana olen alkanut pitämään Jenniferistä enemmän taas! Smile Shakira taas on mun ensimmäinen/lapsuuden idoli ja mulla on aina ollut vahvemmat tunteet häntä kohtaan mutta en erityisesti ole pitänyt hänen El Dorado albumista tai kiertueesta tai mitä hän on ylipäätänsä tehnyt viimeaikoina. Joten toisaalta mun fiilikset Shakiraa kohtaa on taas vähän laskenu vaikka edelleenkin pidän hänestä kovasti, lapsuuden idoli kun on aina ykkönen. Mutta oon todella iloinen että he esiintyvät yhdessä, molemmat ovat taitavia esiintymään joten en myöskään malta odottaa! Ja tykkään heidän asuista, molemmat näyttävät hyvältä. Pidän myös siitä että molemmat ovat uskollisia heidän tyylilleen, Shakira ei ole koskaan välittänyt muodista ja hän on monta kertaa sanonut että hän ei välitä siitä miltä hän näyttää kun taas Jennifer on hänen vastakohta. Mutta joskus vastakohdat täydentävät toisiaan, kuten sanotaan! Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Pe Tammi 31, 2020 11:13 am
Mä itsekin rakastan muotia, joten siksi just Jenniferin kaltainen idoli sopii minulle niin mainiosti. ♥ Heidän tyylit erottaa kyllä selvästi toisistaan, sillä Jennifer on tuollainen muotidiiva oikein kun Shakira on taas vuodesta toiseen samanlainen luonnonlapsi! Mutta molemmat ovat oikein näyttäviä & upeita pistäessään shown pystyyn esiintymisvaatteita sekä -rekvisiittaa myöten, joten mä odotankin oikein innolla että millaisen esityksen kaksi latinotähteä ovat yhdessä suunnitelleet meitä varten. Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ma Helmi 03, 2020 8:53 pm


Wow mikä show!!! Very Happy Jenniferin osuus oli aivan mahtava ja niin näyttävä. ♥ Lemppariasut häneltä olivat se ihan ensimmäinen musta/pinkki & etenkin se hame oli niin ihana sekä se viimeisin asu. Smile Se Amerikka-turkis oli aivan upea! Lisäksi on pakko mainita se tankotanssisovitus WFT-esitykseen, sillä se oli niin sopiva & upean kekseliäs siihen kyseiseen biisiin!! ^^

& Shakirankin osuus oli erittäin viihdyttävä myös! Mukavaa että jopa Cardinkin biisiä saatiin mukaan esitykseen ja se sopi Shakin laulettavaksi enemmän kuin hyvin. Smile Lisäksi myös hänenkin asut olivat erittäin upeita & just hänen tyyliinsä sopivia. ♥

Loppuhuipennus etenkin oli mitä parhain, ihanin ja upein!!! ♥ Emmen ääni on aivan uskomaton... Shocked Kieltämättä meinasi tulla itku melkein kun nää 3 upeata naista esiintyivät vierekkäin lavalla. Smile Shakiran & Jenniferin tulisi ehdottomasti lähteä yhteiskiertueelle joskus! Heidän tyylinsä täydensivät kyllä mahtavasti toisiansa. Smile

Myös poikien (Bad Bunny & J. Balvin) osuus sopi kokonaisuuteen hyvin & he täydensivät tän Latino Gangin tosissaan. Very Happy Mahtava suoritus ihan kaikilta!! Tässä ei kyllä tylsää hetkeä tullut kertaakaan. Smile Paras halftime show ikinä!!! ♥

AA2-BFA8-B-B723-4-EDC-B48-E-829-E4-E9225-B0

5-EC7-EABF-98-D9-4-DA4-AB98-91-DE30557-FFF

638-F9-F8-C-6-C9-A-4512-8915-BBF8-ED3-B4-F8-C

♥♥♥!!
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ti Helmi 04, 2020 12:33 pm
En ole vielä ehtinyt katsomaan tätä mutta molemmat näyttävät upeilta. Hienoa että he olivat tässä, upeita naisia molemmat.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Pe Syys 25, 2020 6:51 am
Jennifer julkaisi minielokuvan kahden kappaleen kera! Molemmissa on mukana myös Maluma Smile



Todella hyviä molemmat kappaleet!! Jennifer myös näyttää niin upealle & rikkaalle ♥ Etenkin videon viimeinen tyyli oli niin hempeän täydellinen hänelle. Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ti Syys 29, 2020 5:18 am
Itsehän inhoan Malumaa tiettyjen syiden takia todella paljon yh en voi kestää koko miestä 🥴 mutta Pa ti kuulosti tosi hyvälle ja Maluman kohdat ihan siedättäville omaan korvaan! Lonely ei sitten oikein ollu mun mieleen mutta upeat videot kummassakin! Tykkään että siinä oli tarina mukana.
Sponsored content

Jennifer Lopez - Sivu 4 Empty Vs: Jennifer Lopez

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa