Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
- Anne1Not Myself Tonight
- Viestien lukumäärä : 746
Vs: Jennifer Lopez
La Huhti 01, 2017 8:43 am
Jennifer 31.3.17
Su Huhti 09, 2017 8:09 am
Jennifer lähdössä studiolta 7.4.17. Toivottavasti tulisi uusi biisi pian.
Ihana tyyli <3
Ihana tyyli <3
Pe Huhti 28, 2017 10:20 am
Jennifer esitti uuden biisin Billboards Latin Music Awardseissa ja voitti kaksi palkintoa
Ti Toukokuu 02, 2017 7:04 am
Jennifer näytti kauniilta Met gaalassa
Ti Kesä 13, 2017 9:38 am
Jenniferin eka sinkku espanjankieliseltä albumilta on Ni Tu Ni Yo, siihen on kuvattu video joka julkaistaan lähiaikoina.
Pe Kesä 16, 2017 11:45 am
Lisää kuvia uudesta videosta, Jennifer näyttää kauniilta.
La Kesä 17, 2017 9:45 am
Jennifer on parhaillaan lomalla miesystävänsä kanssa Ranskassa. Jennifer näyttää niin hyvältä.
To Kesä 29, 2017 4:37 pm
Uusi sinkku julkaistaan 4.7.
Ke Heinä 05, 2017 9:34 am
- TazannaArmy Of Me
- Viestien lukumäärä : 809
Ke Heinä 05, 2017 10:19 am
Itse olen niin kyllästynyt Jenniferiin että en edes jaksa kiinnostua hänen uudesta musasta enkä edes kuuntele hänen musiikkiaan enään.. Jotenkin menny maku kokonaan.
Ti Heinä 11, 2017 5:09 pm
Itse tykkään tästä biisistä ja videosta ja Jennifer näyttää älyttömän hyvältä
- sabotaasiDirrty
- Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 31
Su Elo 20, 2017 4:22 pm
Jennyn uusin single on aivan mieletön! Ihmetyttää kyllä tosiaan, että sitä ei ole alettu soittamaan vielä suomalaisissa radioissa... Onneksi uusi albumi julkaistaan ensi kuussa jo, sillä mä en tosiaan malttaisi odottaa enää enempää! Kaikki snippetit tulevalta albumilta ovat olleet kerrassaan loistavia.
Olen myös ajatellut viimein herättää henkiin entisen JLo foorumini, sillä tulevan albumin myötä hänestä riittäisi varmasti paljon juteltavaa! Mä heitän valmistuneen foorumin linkin vaikka myös tänne sitten kanssa, jotta kaikki halukkaat pääsevät rekisteröitymään jälleen mukaan.
Olen myös ajatellut viimein herättää henkiin entisen JLo foorumini, sillä tulevan albumin myötä hänestä riittäisi varmasti paljon juteltavaa! Mä heitän valmistuneen foorumin linkin vaikka myös tänne sitten kanssa, jotta kaikki halukkaat pääsevät rekisteröitymään jälleen mukaan.
Ma Elo 21, 2017 7:24 am
Kiva että Jennifer on sulle edelleen tärkeä ja kiva että tulit taas tännekin käymään
- sabotaasiDirrty
Ti Elo 22, 2017 10:00 am
^Jep, mä sain vihdoin tietokoneen mun käyttööni joka helpottaa erittäin paljon foorumeilla käyntiä, niin oli tottakai palattava myös tänne takaisin!
Ja tää rakkaus on tainnut tulla jäädäkseen kyllä! Vaikka mun musiikkimakuni rajoittuukin ainoastaan lähinnä muutamaan artistiin nykyisin, niin JLo on sellainen artisti kyllä josta mun mielenkiinto ei ole lopahtanut ollenkaan vuosienvarrella.
Olisi niin mieletöntä päästä näkemään hänen Vegasin shownsa livenä! Minulla onkin ollut reissu suunnitteilla, jonka toivoisin toteutuvan joskus tulevaisuudessa enemmän kuin mitään.
Jennifer on uuden Paper -lehden kansikuvassa. Haastattelua varten kuvatut valokuvat ovat aivan mielettömän upeita!
Ja tää rakkaus on tainnut tulla jäädäkseen kyllä! Vaikka mun musiikkimakuni rajoittuukin ainoastaan lähinnä muutamaan artistiin nykyisin, niin JLo on sellainen artisti kyllä josta mun mielenkiinto ei ole lopahtanut ollenkaan vuosienvarrella.
Olisi niin mieletöntä päästä näkemään hänen Vegasin shownsa livenä! Minulla onkin ollut reissu suunnitteilla, jonka toivoisin toteutuvan joskus tulevaisuudessa enemmän kuin mitään.
Jennifer on uuden Paper -lehden kansikuvassa. Haastattelua varten kuvatut valokuvat ovat aivan mielettömän upeita!
Ke Elo 23, 2017 4:05 pm
Todella upeita kuvia. Vegas show olisi myös upea nähdä
- sabotaasiDirrty
Pe Syys 01, 2017 7:23 am
Jennifer kuvaa uusinta musiikkivideotansa parhaillaan New Yorkissa! Seuraava single on siis nimeltänsä Amor Amor Amor, jossa on mukana vierailemassa myös aiemmista yhteistyöprojekteista tuttu Wisin. Alkusnippetien mukaan sekin on aivan mieletön biisi kyllä!! ♡
Jennifer näyttää upealle! Nuo nyörisaappaat sekä farkkuasu ovat tällähetkellä mun lemppareitani. Myös turkis näyttää erittäin hyvälle kanssa, sekä nuo toiset korkkarit näyttävät lisäksi erinomaiselle asukokonaisuuteen yhdisteltynä!
Mä en malta odottaa uuden musiikkivideon julkaisua, enkä mä voi myös uskoa että uusi albumi julkaistaan tulevan kuukauden aikana jo!!
Jennifer näyttää upealle! Nuo nyörisaappaat sekä farkkuasu ovat tällähetkellä mun lemppareitani. Myös turkis näyttää erittäin hyvälle kanssa, sekä nuo toiset korkkarit näyttävät lisäksi erinomaiselle asukokonaisuuteen yhdisteltynä!
Mä en malta odottaa uuden musiikkivideon julkaisua, enkä mä voi myös uskoa että uusi albumi julkaistaan tulevan kuukauden aikana jo!!
Pe Syys 01, 2017 9:46 am
Jennifer näyttää hyvältä, varmaan tulee upea video
- TazannaArmy Of Me
- Viestien lukumäärä : 809
Pe Syys 01, 2017 6:03 pm
Itselläni on mennyt maku Jenniferiin kokonaan, en edes jaksa kuunnella hänen musiikkiaan enään vaikka oonkin edelleen sitä mieltä että "This is me..then" albumi on oikeasti hyvä mutta maku on vaan mennyt tähän naiseen kokonaan. Syitä on monii mutta itselläni ei ole tapana dissata artisteja eikä kertoa mielipiteitä ellei sitä kysytä. Joten itseäni ei oikeastaan mitkään tämän naisen liikkeet enään kiinnosta.
Su Syys 17, 2017 4:23 pm
Upeita kuvia Jenniferistä Hola! lehdessä <3
- sabotaasiDirrty
Pe Syys 22, 2017 10:01 am
On kyllä! Hän on aina niin raikas ja ihana, että ei kyllä aluksi edes uskoisi hänen olevan melkein 50vuotias.
- sabotaasiDirrty
La Loka 14, 2017 10:33 pm
Jennifer esiintyy tänään järjestettävässä hyväntekeväisyystapahtumassa! Toivottavasti me saisimme kuulla jonkin hänen uusista kappaleistansa livenä. Mukavaa, että Jennifer on mukana auttamassa tärkeän asian puolesta!!
https://youtu.be/JY1ZCn2Ou-A
Livestream linkki! Itse en valitettavasti pysty katsomaan ohjelmaa suoraan, mutta mä en malta odottaa että pääsen näkemään Jennyn esiintymisen samantien aamulla herätessä.
https://youtu.be/JY1ZCn2Ou-A
Livestream linkki! Itse en valitettavasti pysty katsomaan ohjelmaa suoraan, mutta mä en malta odottaa että pääsen näkemään Jennyn esiintymisen samantien aamulla herätessä.
Su Loka 15, 2017 9:23 am
Näinkin Facessa linkit esiintymisiin mutta en ehtinyt katsomaan. Voisi kyllä katsoa
- sabotaasiDirrty
Su Loka 15, 2017 12:12 pm
Jennifer näytti aivan upealle tapahtumassa!! Mekko on ihan älyttömän upea ja mahtava. Ja hänen hiustyylinsä osui lisäksi täysin nappiin tän aukokonaisuuden kanssa myös!
Hänen esiintymisensä olivat aivan mielettömät myös! NTNY:n herkempi versiointi sopi illan teemaan just nappiin. Ja hänen molemmat esiintymisasunsa olivat aivan älyttömän upeat kanssa!! Etenkin tuo NTNY-asukokonaisuus oli erittäin paljon mun mieleeni.
Erityisesti oli mukavaa kuulla häneltä uuden kappaleen esitys kyllä. Sekä jokaisessa tilanteessa toimiva ja legendaarinen biisi myös! Hienot esiintymiset, sekä hyvän asian puolesta vielä... Jennifer on aina vaan yhtä mieletön kyllä! Hyvä Jennifer!!
Jenniferhän oli tosiaan mukana järjestämässä tätä tapahtumaa yhdessä miehensä ARodin sekä Marc Anthonyn kanssa! Hieno ele ihan jokaiselta heistä, sekä tietysti kaikilta niiltä jotka olivat mukana esiintymässä myös.
Hänen esiintymisensä olivat aivan mielettömät myös! NTNY:n herkempi versiointi sopi illan teemaan just nappiin. Ja hänen molemmat esiintymisasunsa olivat aivan älyttömän upeat kanssa!! Etenkin tuo NTNY-asukokonaisuus oli erittäin paljon mun mieleeni.
Erityisesti oli mukavaa kuulla häneltä uuden kappaleen esitys kyllä. Sekä jokaisessa tilanteessa toimiva ja legendaarinen biisi myös! Hienot esiintymiset, sekä hyvän asian puolesta vielä... Jennifer on aina vaan yhtä mieletön kyllä! Hyvä Jennifer!!
Jenniferhän oli tosiaan mukana järjestämässä tätä tapahtumaa yhdessä miehensä ARodin sekä Marc Anthonyn kanssa! Hieno ele ihan jokaiselta heistä, sekä tietysti kaikilta niiltä jotka olivat mukana esiintymässä myös.
- sabotaasiDirrty
Ke Loka 18, 2017 9:57 pm
Jlo101 kirjoitti:https://www.facebook.com/ForeverJLoCom/videos/1311980298931431/
Jälleen yksi mielettömän upea esiintyminen!! Siis tää oli aivan mahtava kyllä... Että tuo hupparimekko on ihana! Ja On the Floorin erilainen introversio oli aivan huippu kanssa.
Jennifer on nyt niin täydellisen kovassa iskussa kyllä; ei voi muuta sanoa vaan! Ihan mieletöntä häneltä kyllä. Hänen esiintymiset ainostaan paranevat ajan kuluessa!!
- sabotaasiDirrty
Pe Marras 10, 2017 7:52 pm
Amor, Amor, Amor on vihdoin julkaistu!! Musiikkivideo julkaistiin myös YouTubeen jo, ja se on aivan mahtava kyllä...
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa