Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ma Marras 13, 2017 10:28 am
Alkoi niin kyllästyttämään se jatkuva negatiivinen kommentointi sekä suoranainen haukkuminen amerikkalaisella JLo foorumilla, että mä päätin vihdoin tehdä tän mun oman foorumini valmiiksi. Very Happy Tervetuloa!! Smile

> http://jlovers.freeforums.net
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ke Marras 15, 2017 1:49 pm
Tosta linkistä näkyy vain joku kirjautuminen ei mikä foorumi on kyseessä ym.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Pe Huhti 27, 2018 4:07 pm
Jenniferiltä ilmestyi eilen uusi single ”El Anillo”. Tänään me saatiin videolle mieletön live-esitys sekä musiikkivideo! Very Happy



Musiikkivideo on siis todella mahtava kyllä! Shocked Aivan kuten joku elokuva... Jennifer näyttää niin upealle, etenkin valkohiuksinen Jenny oli niin täydellinen. ♥️

Biisi on myös todella erilainen mitä Jenny yleensä tekee, ja täysin positiivisessa mielessä siis! Upeata työtä kyllä... Että saa olla taas ylpeä omasta idolistansa. Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

To Toukokuu 17, 2018 6:48 pm
Jennifer julkaisi tänään uuden singlen taas! Johan meitä hemmotellaan nyt. Very Happy

Kyseessä on siis tämä kauan odotettu yhteistyökappale Cardi B:n kanssa; ”Dinero”! Niin mahtavaa, että Jennifer palasi hänen hiphop-juurillensa takaisin myös tällä tulevalla albumilla. Smile



Biisi on just sellaista musiikkia josta mä pidän JLon esittämänä todella paljon! Mahtavan urbaaninen hiphopbiisi latinovaikutteilla... Smile & Cardin osa on todella mainio myös!!
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ma Toukokuu 21, 2018 1:32 pm
Jennifer esitti Dineron eilen DJ Khaledin kanssa Billboard Music Awardseissa! Harmittavaa, että Cardi ei päässyt mukaan paikalle ollenkaan sillä hän on sanonut olevansa keikkatauolla lapsen syntymään asti mutta hänet oli liitetty mukaan esiintymiseen erittäin onnistuneesti jokatapauksessa. Smile



Kuten aina, esiintyminen osui täysin nappiin! Jenniferin asukokonaisuus oli aivan mahtava sekä sopi itse esityksen fiilikseen erinomaisesti. Intro oli myös hienosti toteutettu, jotta DJ Khaled saatiin lisäksi esitykseen mukaan!! Very Happy


Viimeinen muokkaaja, JLoverFinland pvm Su Toukokuu 27, 2018 8:58 pm, muokattu 1 kertaa
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ti Toukokuu 22, 2018 1:49 pm
Mulla on vuosien aikana ollut erittäin ristiriitainen suhde Jenniferiin. Silloin kun On the Floor oli kova hitti kuuntelin paljonkin hänen musiikkiaan ja olin aika lähellä kategoriaa "fani" mutta viime vuosina hän ei ole enään erityisesti minua kiinnostanut. Mulle hänen persoonansa ja muut muutamat asiat ovat minulle iso "turn off" asia josta en ole viime vuosina päässyt yli enkä ympäri ja enkä siitä syystä ole edes viitsinyt kuunnella hänen musiikkiaan kuten ennen, mutta voisipa sitä antaa uuden mahdollisuuden eihän artistista tarvitse henkilönä välittää jos pitää kuitenkin musiikista. Näitä uusia espanjankielisiä kappaleita en ole siis kuunnellut mutta jospa nyt vois viimeinkin. Erityisesti tuo viimeisin kiinnostaa, ihan myös pelkästään Cardin takia.
Fighter
Fighter
Admin
Viestien lukumäärä : 280
Join date : 16.10.2015
http://christinaaguilera.foorumini.com

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ke Toukokuu 23, 2018 11:46 pm
Täytyy katsoa tuo esitys pian. Tykkään kyllä Jenniferin monesta biisistä. Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

To Toukokuu 24, 2018 10:38 pm
Ja uusi musiikkivideo (taas)! Very Happy



Myös tää musiikkivideo on aivan mieletön kyllä! Gangsterimeininki on todella jees sekä kappaleen teemaan soveltuva. Smile Mustavalkoisuus toimii todellisesti tässä, sekä Jenny & Cardi näyttävät niin älyttömän upealle!!! ♥️ Etenkin Jennifer siinä grillauskohtauksessa on niin hottiksen näköinen... Very Happy

Siis niin korkealaatuisen tyylikäs musiikkivideo jälleen! Jennifer on niin tulessa tän uuden eran kanssa, ja nää kaikki uudet singlet saavat todella malttamattomaksi hänen tulevan albuminsa suhteen. Razz
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Su Toukokuu 27, 2018 6:27 pm
Julkaiseepa Jennifer nyt paljon, hienoa Smile Täytyisi perehtyä. Katselin ton El Anillo videon ja oli todella upea. Jennifer myös näyttää edelleen upealle eikä yhtään leikellylle vaikka on 10v Christinaa vanhempi.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Su Toukokuu 27, 2018 8:56 pm
^Jenniferhän ei ole huhuista huolimatta leikellyt/ täyttänyt itseänsä millääntavoin ikinä. Hän näyttää aivan mielettömän upealle edelleen kyllä! Very Happy Terveelliset elämäntavat eikä hän juo edes alkoholia ollenkaan, niin tottakai sitä pysyykin upean näköisenä kertyvistä vuosista huolimatta... Smile Todellista esimerkkiä näyttävä nainen, sillä hän motivoi minua itseänikin pitämään parempaa huolta itsestäni jotta näyttäisin edes vähintään yhtä hyvälle vanhempanakin!!
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ke Toukokuu 30, 2018 5:36 am
Omasta mielestäni Jennifer on yksi yliarvostetuimmista julkkisnaisista ulkönäön saralla. Vaikka en erityisesti kiinnitä huomiota ulkonäköön missään tapauksessa mutta mielestäni täällä on paljon kauniimman näköisiä esteetettisesti ja muillakin tavoin olevia julkkisnaisia kuin Jennifer mutta toki nämä ovat vain mielipidenäkemyksiä. Jokatapauksessa kuuntelin Jenniferin uudet kappaleet ja tuosta Dinerosta tykkäsin itsekin. Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ma Elo 20, 2018 7:50 pm
Jenniferiä kunnioitetaan tänä vuonna MTV Video Vanguard -palkinnolla! Jälleen kerran yksi uusi & mahtava saavutus Jennyn uralle. Smile

VMA:t pidetään tänä yönä Amerikassa, mutta toivottavasti huomenna löytyisi videota hänen esiintymisestänsä jo!! En malta nimittäin odottaa sen näkemistä. Very Happy Mielenkiintoista nähdä kuinka he sovittavat kaikki Jennyn uran merkittävät biisit & esiintymisrekvisiitat yhteen esitykseen! Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ti Elo 21, 2018 8:23 am
Hänen esiintymisensä ei todellakaan pettänyt mun odotuksiani! Hän näytti niin upealle koko esiintymisen läpi. ♥️

Mun lempparilookit esityksestä olivat WFT-esityksen liehuva asukokonaisuus, AIH-esityksen turkistakki & rap-osuudessa näkynyt kultainen verryttelyasu. Very Happy Mutta kuten sanoin, niin jokainen esiintymisasu oli mielettömän upea & esitykseen sopiva!!



Mä olen erittäin iloinen että I’m Gladia oli lisätty edes pieni pätkä mukaan esitykseen, sillä kyseisen kappaleen musiikkivideo & etenkin sen tanssikohtaukset ovat niin legendaarisia. Smile & Waiting For Tonight esiintymisen leijuminen ilmassa oli jotain älyttömän mahtavaa myös!

Esitys oli täydellinen & kuvasi loistavasti Jenniferin mittavaa sekä menestyksekästä uraa! Ihan meinasi itku tulla esiintymistä katsoessa, sillä nyt saa olla kyllä niin älyttömän ylpeä idolistansa. Crying or Very sad ♥️ Etenkin kun suuriosa biiseistä on sellaisia, joiden mukana minäkin olen kasvanut vuodesta toiseen kuunnellen.

Jennifer voitti lisäksi ”Best Collaboration” palkinnon Cardi B:n & DJ Khaledin kanssa ”Dinero” biisistä! Suuret onnittelut kuningattarelle myös toisen palkinnon voittamisesta siis. Täysin ansaittua! Smile ♥️
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Pe Marras 16, 2018 1:31 pm
Jenniferilta on ilmestynyt taas kaksi uutta kappaletta! Toinen jatkaa taas samaa espanjalaista linjaa, & toinen on hänen uuden elokuvansa tunnusbiisi. Smile



Te Guste jatkaa samaa loistavaa tyylisuuntausta mitä myös aiemmat tän eran biisit! Bad Bunny on mahtava lisä kappaleeseen. Cool



Limitless julkaistiin tänään kaikissa suoratoistopalveluissa, ja me saamme myös tälle musiikkivideonkin vielä. Very Happy Limitless on erittäin kaunis & inspiroiva kappale!! ♥️ Mä odotan erittäin innolla myös tätä hänen uutta Second Act -elokuvaa!

Jennifer on vielä myös kuvauksissa DJ Khaledin kanssa jälleen uutta musiikkivideota varten! Yhteistyöstä on huhuttu myös mm. Shakiran kanssa. Smile Kyllä saa olla ylpeä siitä, että oma idoli jaksaa työskennellä näin paljon & julkaista uutta musiikkia jatkuvasti! Shakira-duetto olisi aivan älyttömän hieno juttu kyllä. Very Happy

Jennifer Lopez - Sivu 3 1115_JenniferLopez

Uuden musiikkivideon kuvauksista! Jennifer näyttää niin upealle. Smile Todella mahtava asukokonaisuus & älyttömän hienot korut, sekä tuo hiustyyli on vaan niin ihana!! ♥️
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Pe Marras 16, 2018 4:58 pm
Shakira duetto olisi upea. Hienoa tosiaan että hän tekee noin paljon. Elokuva kiinnostaa myös.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ke Joulu 19, 2018 7:08 am
Second Act saapuu siis vihdoin & viimein elokuvateattereihin tulevana perjantaina! Me ollaan menossa isosiskon kanssa joka sattuu olemaan myös Leahin fani katselemaan elokuva yhdessä, joten mukavaa että siinä tulee sopivasti olemaan molemmille jotain kiinnostavaa. Very Happy



Jennifer oli myös jälleen mukana yhdessä biisissä! Tätä onkin odoteltu pitkään jo, joten mukavaa että se päätettiin vihdoin julkaista. Smile



Jenniferin ääni I love you Tulee oikein kylmänväreet tuossa kertosäkeessä!! & tästä musiikkivideosta on aiemmin nähtykin kuvia jo, joten niiden perusteella mä osasinkin tosiaan odottaa että hän näyttää aivan mielettömän upealle! Etenkin tuo musta asukokonaisuus on todella mahtava, josta mä en itseasiassa ollutkaan nähnyt kuvia ennen videon julkaisua. Very Happy

Biisi on myös hyvä kuten edeltäjänsäkin, mutta Jenniferin osa on ehdottomasti kaikista parhain! Hienoa että hän pääseekin aloittamaan biisin. Niin mukavaa kyllä, että hän on mukana kaikenlaisissa erilaisissa projekteissa. Smile
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ke Joulu 19, 2018 2:33 pm
Vuokraan leffan sitten suoratoistopalvelusta kun se tulee sinne Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Su Joulu 23, 2018 8:33 pm
Second Act oli erittäin viihdyttävä elokuva kyllä! Nautin siitä paljon. Very Happy

Etenkin juonenkäänne oli niin yllättävä & mielenkiintoinen! Ulkomaalaisen foorumin mukaan Jennifer spoilasi itse sen useimmissa haastatteluissa, joten siksi mä en ollut uskaltanut oikein katsella mitään tähän elokuvaan liittyviä promojuttuja... Laughing Onneksi siis elokuva sai mut luonnollisesti yllätettyä vasta sitä katsoessa!
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

To Tammi 10, 2019 9:09 am
Jennifer on Harper's Bazaarin helmikuun numeron kansikuvassa! Alla muutama lempiotoksistani kuvasarjasta, mutta jokainen kuva tästä kuvasarjasta oli aivan älyttömän upea kyllä. Smile

Jennifer Lopez - Sivu 3 A5115-C55-77-F7-47-F2-8371-F2-D37485-A2-D0

Jennifer Lopez - Sivu 3 E3-A55-A6-E-8398-4-DBD-89-F6-788302-C85-C8-E

Jennifer Lopez - Sivu 3 0-F9-ED4-F8-269-B-4-D6-E-8044-D0-B72436-A947


Jennifer Lopez - Sivu 3 15-C66-DC3-7-CF7-4079-9-ABE-40-F606-FAB727

Siis tää viimeinen kuva on aivan mieletön! I love you Jennifer on niin hieno esimerkki kun hän antaa luonnollisen kauneutensa näkyä koko maailmalle... ^^ Mielettömän kaunis nainen!! ♥️

Jennifer antoi jutussa mm. vahvistuksen kiertuehuhuille, sillä hän aikoo kiertää Amerikkaa tulevana kesänä! Toivon mukaan kiertue tuotaisiin myös muualle maailmaan, mutta minulla on vahva epäilys asiasta että niin tuskin tulee tapahtumaan... Neutral Ainakaan muihin kuin näihin isompiin maihin, kuten Iso-Britannia jne.
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

To Tammi 10, 2019 10:10 am
Upeita kuvia, Jennifer näyttää edelleen niin hyvältä. Miljoona kertaa paremmalta kuin naamaansa leikelleet.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Su Helmi 10, 2019 12:53 pm
Päivityksiä taas Jenniferin tulevia projekteja koskien! Näitä tulee niin monia todella lyhyessäkin ajassa, sillä Jennifer ei oikeasti ikinä lopeta työskentelyä. Very Happy Mahtava juttu meille faneille vain!!

Jennifer esiintyy tulevissa Grammyissa & hän esittää siellä "Motown" -musiikkitribuutin. Tämä on etenkin hieno juttu hänelle, sillä mä luin ulkomaiselta foorumilta että tapahtumassa ei edes anneta esiintyä ilman edellisiä ehdokkuuksia/ voittoja eli jälleen yksi hieno saavutus Jenille!! Smile Motown oli minulle täysin tuntematon käsite tätäennen, mutta ilmeisesti siis on kyse jostain levy-yhtiöstä & heidän artistien tekemästä musiikkityylistä, tai jotain sinnepäin... Mutta eiköhän tämäkin selviä täysin viimeistään Jenin esityksen aikana! Very Happy

17. helmikuuta Jennifer myös esiintyy NBC:n "Elvis Presley All-Star" -tribuutissa! Tästä mä olen myös erittäin innoissani, sillä Jenin tribuutit ovat aina upeita & tulee olemaan mielenkiintoista kuulla hänen versioivan Elvistä. Very Happy Hän esittää Heartbreak Hotel -biisin.

Jenilta on lisäksi tulossa täysin odottamaton, mutta sitäkin mielenkiintoisempi yhteistyö Bryan Adamsin kanssa miehen uudelle albumille! Odotan innolla senkin kuulemista. Smile

Lisäksi asia josta mä olen ehkä eniten innoissani! ♥️ Jen aikoo tehdä dokumenttisarjan Netflixille!!! Siis niin mieletön juttu, enkä mä malta odottaa että mä pääsen näkemään mistä sarjassa on oikein kyse. Very Happy Jenin elämä on niin mielenkiintoista pelkkien kuvien sekä uutistenkin perusteella jo, niin tää tulee olemaan ehdotonta lempparikatsottavaa kyllä! ^^
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ke Helmi 13, 2019 9:48 pm
Jennifer on nyt vahvistanut lähtevänsä (ainakin) Amerikkaan kiertueelle! Kiertueen nimeksi tulee It's My Party: The Live Celebration. Very Happy Kuullostaa niin mahtavalle pelkän nimen perusteella jo!! ♥️

Mä en malta odottaa asujen, esiintymisten koreografioiden & efektien sekä settilistan näkemistä. Smile Tästä tulee varmasti aivan mieletön show jälleen! & toivottavasti Amerikan jälkeen olisi myös Eurooppa luvassa... ♥️

Jokatapauksessa, toivottavasti tästä julkaistaisiin edes dvd sitten!! Olisi jo senkin aika pitkästäaikaa. Razz
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

To Helmi 14, 2019 12:58 pm
Hienoa että Jennifer lähtee kiertueelle eikä ole vaan Vegasissa. Olisi upeaa jos tulisi Eurooppaankin.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ti Maalis 12, 2019 8:37 pm
Jennifer meni kihloihin 9.3. pitkäaikaisen poikaystävänsä Alex Rodriguezin kanssa! Maailman eniten onnea tälle täydelliselle parille. ♥️

Jennifer Lopez - Sivu 3 45-C7-D6-FF-246-E-4-FC8-9850-4-CD3-C732-ECD8

Jennifer Lopez - Sivu 3 921992-BC-6089-49-CC-8-CED-43218-CB11-C3-B

He ovat alustalähtien olleet minusta kuin luodut toisillensa, ja Jenniferistä huomaa että hän on ollut rakastuneempi häneen kuin kehenkään ikinä! Heidän perheidensäkin kemiat ovat olleet niin loistavia yhdessä. Smile Mä en malta odottaa näiden mielettömän upeiden häiden näkemistä!!! Niin, ja tuo sormus on lisäksi aivan älyttömän kaunis... Very Happy
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Ma Maalis 18, 2019 12:02 am
Jennifer näytti todella upealle eilen ollessaan treffeillä Alexin kanssa! Very Happy Niin tyylikkäät vaatteet & tuo hiustyyli saa hänet näyttämään todella nuorekkaalle sekä kauniille. ♥️

Jennifer Lopez - Sivu 3 6-DE612-C8-93-B8-40-BD-93-C0-5148-BAD57-CEC
Sponsored content

Jennifer Lopez - Sivu 3 Empty Vs: Jennifer Lopez

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa