Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Pe Maalis 08, 2019 8:00 pm
Lippuja on edelleenkin myynnissä että s-etuhintaan kuin myös normihintaan. Tää oli pienoinen yllätys minulle kyllä vaikka mä tiedän että Christina ei ole enää lähiaikoina ollut mitenkään erityisessä suosiossa, mutta mä olisin silti odottanut parempaa lipunmyyntiä kun ottaa huomioon että tää on hänen ensimmäinen keikkansa täällä ikinä! Onneksi tapahtuma tulee kuitenkin melko todennäköisesti olemaan täynnä sitten, että Christinalle ei tule jäämään Suomesta sellaista mielikuvaa että häntä ei varmasti tultaisi näkemään täällä enää uudestaan... Smile Vaikka hyvinkin voi olla että tää jääkin hänen ainoaksi keikaksi Suomessa, mutta mistä sitä tietää kun mä olin ihan varma siitäkin että hän ei ole tänne tulossa ylipäänsä, heh.
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

La Maalis 09, 2019 11:05 am
Ei ole sinänsä ihme että lippuja vielä on koska viime vuonna perjantaina konserteissa oli n. 18 000 ja lauantaina n. 21 000 henkilöä. Eli niitä myydään niin hirveitä määriä.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

La Maalis 09, 2019 12:02 pm
^Oho, mä en ole tajunnutkaan että tapahtuma on noin iso! Minulla on jotenkin ollut ihan erilainen käsitys siitä... Very Happy
Fighter
Fighter
Admin
Viestien lukumäärä : 280
Join date : 16.10.2015
http://christinaaguilera.foorumini.com

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

La Maalis 16, 2019 11:37 pm
sabotaasi kirjoitti:Nyt mullakin on lippu tapahtumaan! Jes. Smile

Kiva juttu Smile Mikä lippu sulla on?
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Su Maalis 17, 2019 11:49 pm
^Normaali päivälippu perjantaille. Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

La Toukokuu 25, 2019 9:31 pm
Christina siis esiintyy päälavalla klo 22.30.

Ihan hyvä aika että ei liian myöhä tai aikainen! Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ke Kesä 19, 2019 5:14 pm
Kuukausi jäljellä keikkaan enää! Mä alan olemaan todella innoissani tästä jo. I love you Jotenkin niin uskomatonta että mä tulen näkemään tän naisen viimein 16 fanitusvuoden jälkeen!!

Lippuja perjantaille on edelleen saatavilla! Ainoastaan VIP-päiväliput ovat myyty loppuun... Mielenkiintoista nähdä, että milloinhan ne myydään loppuun oikein.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Heinä 08, 2019 9:37 pm
ENSIVIIKOLLA JO!!! Very Happy Uskomattoman nopeata kului tää odotusaika...

Tää tuntuu edelleen vaan niin epäuskottavalle. Että mä tulen oikeasti näkemään yhden mun suurimmista idoleistani livenä joka on ollut niin tärkeä osa mun elämääni ala-asteelta lähtien jo... Siis mä en löydä vieläkään sanoja kuvaamaan tätä onnellisuutta! ♥

Oliko täällä nyt muita paikalle tulijoita kuin minä & Anne? Smile Itse olen tulossa yhden ystävän & isosiskon kanssa, jotka siis molemmat pitävät Christinasta myös. Sisko ei tosin harmiksi taida päästä itse alueelle ollenkaan... Neutral
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ti Heinä 09, 2019 3:16 pm
^ En ainakaan muista että olisi muita tulijoita. Itse en pääse rahatilanteen takia ja myös siksi että kukaan ei pääse tulemaan mun kanssa. :/ Noh toivotaan että tulevaisuudessa saadaan Christina tänne joskus uudelleen!
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Su Heinä 14, 2019 9:31 am
Olen myös tässä keikan lähestyessä alkanut miettimään että ihan uskomatonta nähdä Christina livenä. Jotenkin oli ajatellut ettei niin tule koskaan käymään. Upealta ovat hänen keikat näyttäneet muualla Euroopassa, pieniä pätkiä olen vain nähnyt.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ti Heinä 16, 2019 1:40 pm
Itsekin olen nähnyt pätkiä ja aika samanlaiselta show on näkynyt kaikkialla että luulen että samaa settiä tulee olemaan myös Suomessa! Itse olen tykännyt hänen esiintymisasuista paljon enemmän tällä Euroopan - kiertueella kun Vegasin show'ssa! Vaikkakin mukana näytti olevan myös pari samaa asua ja muutenkin paljon samanlaisuutta verrattuna Vegasiin mutta ehdottomasti hieno esitys tulee varmana tulemaan! Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Pe Heinä 19, 2019 12:38 pm
Jännittää huimasti jo! Very Happy Mä olen tosiaan tulossa yksin sittenkin paikanpäälle... Saa nähdä mitä siitä tulee. Shocked Hieman ehkä pelottaa ainakin täysin tuntemattomassa kaupungissa...
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

La Heinä 20, 2019 12:27 am
Äää, mä olen sanaton!!! Mieletön show & niin ihana nainen. ♥ Mä tulin aika myöhään paikalle, mutta mä pääsin siltikin erittäin hyville paikoille! Harmitti kun mä en varannut rahaa mukaan (sillä mä just ja just pääsin edes paikalle muuttuneiden suunnitelmien vuoksi), vaikka mä ounastelinkin että paikalla olisi Xtina kamaa myytävänä... Noh, mutta pääasiahan oli vain päästä näkemään hänet livenä! Smile Fanitavaraa voi ostaa sentään jälkeenpäin esimerkiksi eBaysta.

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 79351243-A67-D-4707-B8-DD-BBF9-B441-C89-E

Sanattomaksihan se veti... Upeampaa, mitä mä olisin voinut edes ikinä kuvitella!! Ja itkuhan siinä tuli kanssa. ♥ Tää nainen on niin mun sankari kyllä!! Crying or Very sad

Mä päivittelen mun suosikkiasioitani jne showsta hieman enemmän joskus myöhemmin & paremmalla ajalla... Nyt liian väsyneenä junassa matkustamassa takaisin kotia, joten ajatus ei kulje täysillä etenkään kun tää nainen sai niin täysin hurmattua mut kyllä! Very Happy Vie aikansa että saa kerättyä itsensä kuvailemaan tätä mieletöntä kokemusta... ♥


Viimeinen muokkaaja, sabotaasi pvm La Heinä 20, 2019 12:17 pm, muokattu 1 kertaa
Fighter
Fighter
Admin
Viestien lukumäärä : 280
Join date : 16.10.2015
http://christinaaguilera.foorumini.com

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

La Heinä 20, 2019 12:46 am
Voi, mä olen todella harmissani etten myöskään päässyt paikalle niinkun ei Tazannakaan. Sad Pori on mulle vieras paikka (mikä ei oo se ongelma) vaan se että ei ollut kyytiä, tai ketään kuka lähtisi, ja myös raha-tilanne minullakin huono nyt ollut. Tosin olisin silti voinut päästä ehkä viime hetkinä, raha puolest kyllä. mutta en muuten. kyytiä ei vaan ollut. Sad Tämä harmitta mua tosi paljon, koska tottakai olisin halunnut olla siellä, kun olen ollut fani jo 2002 vuodeta asti. Silloin Fighter, aina Fighter. Mutta voin vaan toivoa että C tulisi joskus uudestaankin Suomeen. ♥

Ihana kun Sabotaasi ja Anne pääsivät. Smile
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

La Heinä 20, 2019 10:13 am
Oli kyllä  upea keikka <3 Christinan ääni oli yhtä mahtava edelleen ja asut ym oli hienoja. Tykkäsin vanhojen biisien lisäksi tosi paljon Maria esityksestä. Christina oli tosi iloinen ja oli ihanaa nähdä Summer Christinan sylissä keikan lopussa <3 Kiertuepaita tuli ostettua.



Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 67439410
Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 67298610
Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 67305410

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 67478810
Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 67120810
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ti Helmi 11, 2020 7:52 pm
Tää jäi silloin aikoinaan postaamatta, joten tässä siis viimein mun keikkakertomukseni!! Toivottavasti joku jaksaa lukea kaiken tän loppuun asti. Smile

Mä lähdin Helsingistä paikanpäälle, sillä mä satuin just olemaan reissussa sielläpäin. Mua jännitti & pelotti aivan hulluna kun kaikki keikkaseura perui viimetingassa tulon mukaan! Mä en pystynyt edes syömään kokopäivän aikana mitään :')

Mä saavuin bussilla paikalle joskus klo 21 aikaan. Mä lähdin samantien suunnistamaan aluetta kohden, ja lyhyen käynnin jälkeen viereiselle huolto-asemalle mä löysin Kirjurinluodolle vievän kyltin ja lähdin seuraamaan sitä. Rannekkeiden vaihdossa ei ollut onneksi enää jonoa tähän aikaan & mä pääsin suoraan vaihtamaan rannekkeeni sekä porteista sisään. Lavalle kävellessä mä spottasin Christinan kamaa myyvän teltan ja mua harmitti kun minulla ei ollut korttia eikä käteistä mukana vaikka mä jotenkin ounastelin siellä olevan tavaraa myynnissä (mutta myös epäilin sitä hieman kun kyseessä oli vain festarikeikka, niin mä en osannut täysin valmistautua...), ja mä sain vasta jälkeenpäin tietää että Apple Paylla pystyy maksamaan yli 25 euron summia joten mä olisin voinut ostaa sieltä jotain sen kautta. Sad Mä olisin toivonut voivani ostaa sen Stripped hupparin & kiertueen kangaskassin sekä mahdollisen kiertuekirjan & -julisteen jos sellaiset olisi ollut saatavilla vain, mutta mä ajattelin että tässä vaiheessa oli vain tärkeintä se että mä näin Christinan livenä ylipäänsä; etenkin hyviltä paikoilta! Joten mä jatkoin kävelyä lavalle enkä mä alkanut tutkimaan asiaa sen enempää sitten.

Kello oli n. 21.40 kun mä saavuin lavan eteen, ja mä pääsin suoraan toiseen riviin! Mun jälkeen paikalle alkoi tulvimaan ihmisiä, joten minulla oli kyllä aivan uskomattoman hyvä tuuri. Ei jonotusta eikä mitään, & silti pääsy huippupaikoille! Smile Kannatti suunnistaa mahdollisimman nopeata paikalle.

Loppu odotusaika oli niin pitkä siitä kun Christinan kiertuemainos lävähti takascreenille esille, mutta kunhan keikka alkoi viimein niin tunnelma nousi räjähtäen hetkessä käsiin! Very Happy Keikka alkoi siis mitä parhaiten sillä Bionic on mun yksi all-time favorite Christinalta, joten oli niiin ihanaa nähdä hänet viimein esittämässä sen aivan silmieni edessä.. ^^ Itku meinasi tulla jo tässä vaiheessa pelkästään Christinan näkemisestä!

Muita suosikkeja olivat mahtavat välivideot kuten esimerkiksi se jossa oli sellainen kultainen teema kokonaisuudessaan. Tykkäsin siitä taustamusiikista paljon & se video oli aivan älyttömän hieno! Smile Muutenkin mä tykkäsin todella paljon useiden biisien rock-tyylisistä versioista, kuten esimerkiksi Can't Hold Us Downin jonka rekvisiitta oli kaikinpuolin mahtava! Christinan revittelevä laulutyyli myös (esimerkiksi nimenomaisen biisin esityksessä sekä Acceleraten esityksessä) oli aivan älyttömän ihana. ♥ Mä tykkäsin niin paljoa tästä RockTinasta kyllä!!

Uusista biiseistä mä jäin kaipailemaan Liberation-kiertueella esitettyä Right Movesia, mutta muutoin oli mukavaa kuulla myöskin uutta tuotantoa. Marian & Twicen esitykset olivat mielestäni kauneimpia & eniten mieleeni! ♥ Sekä Accelerate, joka on vaan niin loistava aina meiningiltänsä!!

Say Something sai mut myös kyyneliin todella. Niin kaunis veto! Oli ihanaa päästä kuulemaan tämäkin livenä. ♥ Yksi lemppareista sekä keikan kohokohdista ehdottomasti!

Glam Interlude oli aivan mahtava. Very Happy Ne miestanssijat oli niin huippuja!! Ja uskomattoman herkkuja... Laughing Ain't No Other Manin pitkä alkunuotti veti sanattomaksi kyllä... & Accelerate oli mahtavaa kuulla, sillä se on edelleen yksi lemppareistani uudelta albumilta. Christina esitti senkin niin mahtavasti revitellen! Smile

Feel This Moment oli kaunis veto, mutta Beautifulin kohdalla vasta todella hän sai mut kyyneliin... ♥ Ne sanat ja itse se biisi, joka on ollut niin merkittävä osa mun elämää vuosia jo. Harmittaa kun mä en ehtinyt saada videolle, mutta kyseisen biisin aikana kun yleisöä kuvattiin niin mäkin näyin yhdessä kohtaa siellä screenillä! Very Happy Se oli upea hetki. Crying or Very sad

Fighter oli luonnollisesti myös mieletön kokemus kuulla livenä! Ja upean Let There Be Love-päätöksen yhteydessä meinasi tulla tippa vielä linssiin kun Christina toi ihanan tyttönsä lavalle mukaan :')

Christinan ääni oli kyllä yhtä upea mitä aina ennenkin! ♥ Nyt todella todistettiin vääriksi ne väittämät, että Christina olisi mukamas menettänyt äänensä... Siis aivan kylmänväreet meni useaan kertaan keikan aikana!! Ja oli kyllä niin ihanaa nähdä Christina omassa elementissään sillä huomasi oikein että miten iloinen hän oli päästessänsä jälleen takaisin lavalle esiintymään ^^)

Lempiasujani olivat ehdottomasti se aivan upea aloitusasu, Can't Hold Us Down-esityksen musta nahka-asu, Maria-esityksen sininen hupullinen asu, Ain't No Other Manin punamusta nahka-asu, Lady Marmalade & Accelerate-esitysten asut, Beautiful-esityksen aivan täydellinen kimonoasu & Fighter-esityksen punamusta asu ketjulla. Smile & ylipäänsä se valkopinkki tukka oli niiin ihana!!! ♥

Koko keikka oli niin mahtava kokemus & mä olen edelleen siitä erittäin fiiliksissä! Toivottavasti hänet pääsee joskus näkemään vielä uusiksi, & ehkä jopa tapaamaankin myös... ♥ Mutta tää oli upeampaa jo mitä mä odotinkaan edes! Kyllä se yksinäinen pikkutyttö joka kuunteli Christinaa huoneessansa ja samastui häneen niin, oli tyytyväinen nyt. 16vuoden fanitus palkittiin todella kyllä!! ^^



Oih että, pääsisipä tuohon hetkeen takaisin!!! ♥♥♥
Sponsored content

Christina esiintyy Suomessa! - Sivu 2 Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa