Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 11:07 am
Christina esiintyy Pori Jazzeissa 19. Heinäkuuta! Keikka on osa hänen mini-Euroopan kiertuetta joka kantaa nimeä "The X tour".

Christina esiintyy Suomessa! Img_5910
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 11:20 am
Just näin tämän ja en voinut uskoa silmiäni. Tulee Suomeen ja vielä Poriin jonka vieressä asun. Ehdottomasti menen.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 11:34 am
Itse en todennäköisesti valitettavasti pääse ellei jotain ihmettä tapahdu. Hinnat on liian kalliita minulle, ei todellakaan ole varaa ostaa yli 100 euron lippua ja siihen päälle hotelli ja junamatka, sen verran kaukana itse asun Sad Mutta, olen silti ilonen tästä uutisesta ja en meinannut uskoa tätä itsekään aluksi! Smile
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 11:43 am
Jazzien aikaan on tosi vaikeaa saada Porista esim. hotellihuonetta. Kannattaa heti koittaa varata jos on menossa.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 11:46 am
Sepä kun itellä ei oo rahaa just nyt, saan seuraavan kerran vasta ensikuussa ja siihen mennessä liput on ihan varmasti kaikki mennyt Sad
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 11:58 am
Etkö pysty lainaamaan sun vanhemmilta ja maksat sitten takaisin? Itse olen töissä enkä pysty varaamaan lippua heti klo 9 mutta mun isä saa luvan koittaa varata Very Happy
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 12:39 pm
Ikävä kyllä mun vanhemmat eivät ole mitään rikkaita myöskään ja heidän rahansa menevät tiukasti muutenkin koko talouden pyörittämiseen, joten ei tule kuulonkaan että lainaisin heiltä. Ja sitäpaitsi jos menisin, en haluaisi mennä yksin joten sitä pitäisi hommata 2 lippua. Ellei sitten joku myy lippuja myöhemmin jossain tori.fissä, kun sellaisiakin aina löytyy. Mutta jos ei, niin sitten pitää vaan tyytyä kohtaloon - harmittaa kyllä sikana, mutta sellaista se vähän on kun sattuu elämään vähä-varaisessa perheessä. :/ Ei ole helppoa lähteä vaan jonnekin tälläisessä tilanteessa kun itselleni on todella vaikeaa edes päästä suomalaisten artistienkaan keikoille.
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 1:18 pm
Joo, ymmärrän. Käyn itse töissä ja mulla on vaan yksi lapsi ja olen itsekin ainoa lapsi joten tilanne on tietenkin eri. Varmasti tulee vielä kivoja keikkoja joihin pääset <3
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 1:40 pm
Itse asun vielä vanhempieni luona ja olen itsekin ainut lapsi - mutta tälläinen tilanne on ollut koko mun lapsuuden ja elämän ajan. Myönnän kyllä että tilanne on omalta kohdallani todella vaikea, kun haluaisi mennä vaikka minne muutkin mun ikäiset menee mutta kun ei vain pysty - pientä masennusta olen tämän asian takia myös aina kärsinyt mutta kuten sanoit, toivottavasti tulevaisuus näyttää valoisemmalta. Ja ainahan voi katsoa muiden videoita ja kuvia, ei se tietenkään ole sama asia kuin oma kokemus mutta parempi sekin kuin ei mitään!
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 3:07 pm
Apua!!! Niin mahtava juttu. Very Happy Mäkin kuulin tästä just äsken!!!!! ♥️

Tulee kyllä kalliiksi kun mä just varasin minulle, miehelleni, siskolleni & hänen miehellensä hotellihuoneen, joka tulee maksamaan 700€ yhdeltä yöltä! Shocked Onneksi huone on maksettava vasta saapuessa paikalle...

Myös lippujen kanssa tulee tekemän tiukkaa, sillä mun on ostettava samalla myös Cardin keikalle 100€ hintaiset liput... Ehkä maailman huonoin ajoitus tälle julkistukselle. Laughing Mutta tottakai mä olen menossa!! Christina on ollut mun idoli ala-asteesta lähtien, joten tulee olemaan mieletöntä nähdä hänet viimein livenä.

Unelmien täyttymys!!! ♥️

PS. Outoa että maailmanluokan artisti ängetään esiintymään ensimmäistä kertaa näin pieneen paikkaan... Rolling Eyes Jo se, että hän ei ole ikinä vieraillut Suomessa tulee varmasti vetämään porukkaa paikalle kun kaikki haluavat päästä näkemään hänet.

Niin ja Tazanna, lippuja tulee varmasti olemaan jossain vielä myöhemminkin myynnissä. Jos onnistuu hoitamaan kasvokkain jonkun myyjän kanssa kaupat, niin ei voi tulla huijatuksikaan. Smile

Missähän hinnoissa te oletatte lippujen olevan? Että mä osaan varautua täysin asiaan & säästää rahaa perjantaiksi tarvittavan summan, sillä minulla on just huomenna tilipäivä; onneksi... Very Happy Kun tuolla näyttää olevan myynnissä jo jonkinlainen lipputyyppi perjantaille & se maksaa 125€...? Siis onko sillä jotain eroa normaaliin lippuun, ja onko se siis halvempi vai kalliimpi mitä normi tulee olemaan? Very Happy Hitsi kun ei ole minkäänlaista edellistä kokemusta näistä festareista ollenkaan kyllä....


Viimeinen muokkaaja, sabotaasi pvm Ma Maalis 04, 2019 5:56 pm, muokattu 4 kertaa
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 3:30 pm
Kävin Ticketmasterin sivuilla katsomassa mutta en nähnyt vielä hintoja. Sen peruslipun perjantai päivälle ajattelin ostaa. Ne lounget ja vipit varmaan kalliimpia.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 3:36 pm
^Jep, tuosta Lounge-lipusta mä just puhuinkin! Eli mä odottelen myös sitä peruslippua sitten, sillä jos tuollainen Lounge-lippu maksaa 125€ niin peruspäivän lippu on oletettavasti myös hieman halvempi siis.
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 3:38 pm
Ton lounge lipun saisi nyt jo ostettua. Mitäköhän se tarkoittaa.
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 3:44 pm
Tekisi mieli ostaa toi koska on nyt jo myynnissä. Mitäköhän normaali maksaa.

Nauti konserteista Pori Jazz Loungessa!

Konserttipuiston pääsisäänkäynnin lähettyville rakentuva, osin katettu Lounge tarjoilee viihtyisät puitteet, joissa yleisö voi nauttia päivien esiintyjistä ja ystävien seurasta tavallista tasokkaammin. Pori Jazz Loungen asiakkaita palvelee oma ravintola viihtyisine terassialueineen, ja tarjolla on istumapaikkoja sekä vesivessat. Päälavalle aukeaa alueelta esteetön näkyvyys. Ruoat ja juomat eivät sisälly hintaan. Pori Jazz Lounge -lippujen ikäraja on 18 vuotta.

Kunkin konserttipäivän esiintyjiä julkaistaan talven ja kevään aikana.
Perjantaina Kirjurissa esiintyy mm. Christina Aguilera sekä Angélique Kidjo: Remain in Light.
Ajantasaiset tiedot löydät aina verkkosivuiltamme.

Omien alkoholijuomien tuominen alueelle on kielletty.


sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 3:56 pm
^Mäkin huomasin että tuo & vip-liput ovat myynnissä jo, joten mä arvelinkin niissä olevan kyse joistain normaalista poikkeavista olosuhteista. Mä taidan silti odottaa sitä peruslippua, sillä luultavasti me tullaan alueelle vasta ennen Christinaa & poistutaan samantien senjälkeen niin minulla ei ole tarvetta sen paremmille lipuille... Kunhan ehtii itse rynnimään sinne ihan eteen seisomaan. Very Happy

Enköhän mä ehdi normiliput napata kun mä ehdin silloin aikoinaan JLonkin keikalle & se oli areenakeikka vielä, joka myytiin silti 5 minuutissa loppuun. Very Happy Muistaakseni noissa paikoissa kun on varannut ne liput, niin on jotain 10 minuuttia aikaa maksaa ne eli senaikaa niitä varataan ostajalle niin todennäköisesti mä ehdin ne ostamaan & maksamaan siinä ajassa kyllä! Smile Ja mikäli mä en ehdikään, niin sittenhän voi ostaa vaan nuo paremmat liput.
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 3:59 pm
Laitoin viestiä Pori Jazzin sivuille. Tolla lipulla pääsee myös normaali alueelle. Normaali päivälipun hinta on alkaen 79e. Ostin jo ton Lounge lipun kun ei ole niin paljon kalliimpi enkä pääsisi pe itse ostamaan. No eipä tarvi matkoista ja majoituksesta maksaa.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 4:02 pm
Anne1 kirjoitti:Laitoin viestiä Pori Jazzin sivuille.  Tolla lipulla pääsee myös normaali alueelle.  Normaali päivälipun hinta on alkaen 79e. Ostin jo ton Lounge lipun kun ei ole niin paljon kalliimpi enkä pääsisi pe itse ostamaan. No eipä tarvi matkoista ja majoituksesta maksaa.

Just mä huomasin tän myös itse. S-Etukortilla lippu tulee maksamaan 73€, joten mä ostan varmaan sillä tarjouksella sen kun rahat tulevat olemaan niin tiukilla nyt kun on ostettava myös Cardin keikalle lippu.. Very Happy Muutoin mäkin olisin todennäköisesti ostanut ton loungen jo! Ei ole tosiaan paljoa normilippua kalliimpi.

Hieman kummallista kyllä, että vip-liput eivät tule samaan aikaan myyntiin? Ihmiset eivät ole tainneet huomata tuota vielä, sillä mä uskon että muutoin lippuja olisi myyty enemmänkin tässä vaiheessa. Kun missään ei ollut mitään ilmoitusta edes siitä, että vipit ovat myynnissä kyllä jo... Tuntuu jotenkin älyttömälle sitten odotuttaa normilippujen myymistä silti, vaikka tosin sehän on vain hyvä minulle sillä minulla ei olisi ollutkaan just nyt rahaa ostaa lippua.


Viimeinen muokkaaja, sabotaasi pvm Ma Maalis 04, 2019 4:07 pm, muokattu 1 kertaa
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 4:06 pm
Samaa ihmettelin että miksei tota ilmoitettu missään.
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 4:07 pm
Sitten on niitä jotka käyvät Jazzeilla joka vuosi oli esiintyjä mikä vaan. He eivät varmaan osta vielä lippuja.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ma Maalis 04, 2019 4:46 pm
sabotaasi kirjoitti:Niin ja Tazanna, lippuja tulee varmasti olemaan jossain vielä myöhemminkin myynnissä. Jos onnistuu hoitamaan kasvokkain jonkun myyjän kanssa kaupat, niin ei voi tulla huijatuksikaan. Smile

Ja lisäystä tähän vielä, Onnibussi on hurjan halpa matkustustapa & mielestäni paljoa parempi vaihtoehto kalliille junalle! Ainoa miinus tässä on enää se, että majoitukset ovat aivan älyttömän hintaisia... Rolling Eyes
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ti Maalis 05, 2019 5:50 am
Luulen vaan että ongelma on se että tuskin tältä suunnalta saa ihan kasvotusten sitten mitään lippuja, asun siis tuolla Seinäjoen suunnilla. Ja kyllä joo tuolla hinnalla ehkä saisin vanhemmilta yhden lipun silloin Perjantaina, mutta en ole ikinä ollut missään yksin niin pelottaisi mennä yksin suoraan sanoen - ellei sitten toisen lipun saisi pummattua jostain myöhemmin Smile Ja joo onnibussi olisi varmaan joo parempi vaihtoehto, ei tullut vaan mieleen se ekana kun kirjoitin tuota vanhaa viestiä.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ti Maalis 05, 2019 7:56 am
Aaa, sä asut täällä samoilla suunnilla missä minäkin! Itsekin asun melko lähellä Seinäjokea... Se on kyllä totta, että täältäpäin saattaisi olla hieman haasteellisempaa löytää ylipäänsä joku myyjä. Neutral Kokemusta on nimittäin siitä kun viimevuonna ajattelin että Cardi on tulossa loppuunmyytyyn Ruisrockiin, niin lähin myyjä olisi löytynyt Tampereelta....

Onneksi tapahtumaan on silti aikaa edelleen, niin voihan asioita myöhemminkin mietiskellä eli eihän minkään tarvitse olla lyöty lukkoon vielä tässä vaiheessa. Smile Ja onneksi ehtii järjestellä myös itsekin tätä reissua pitkään, niin ei ole mitään tarvetta ottaa stressiä mistään! Tähän tulee nimittäin kulumaan rahaa jonkinverran kyllä, mutta on se sen arvoistakin todella.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ti Maalis 05, 2019 8:27 am
Niin totta, toivottavasti lippuja myytäisiin jossain vielä myöhemminkin. Itselläni on vaan kauhee stressi aina näistä lipuista kun ilman sitä on vähän vaikee päästä minnekään ja Christina on varmasti hyvin odotettu artisti tänne Suomeenkin, niin luulen että liput menee aika äkkiä ihan senkin takia.
Fighter
Fighter
Admin
Viestien lukumäärä : 280
Join date : 16.10.2015
http://christinaaguilera.foorumini.com

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Ti Maalis 05, 2019 11:05 am
Ihan mahtava uutinen, en ollut uskoa silmiäni! Olisi ihana päästä mutta en tiiä sitten pääsenkö kun en asu lähelläkään Poria. Toi voi olla ainutlaatuinen tilaisuus.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Pe Maalis 08, 2019 8:10 am
Nyt mullakin on lippu tapahtumaan! Jes. Smile
Sponsored content

Christina esiintyy Suomessa! Empty Vs: Christina esiintyy Suomessa!

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa