Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta) Empty Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta)

Ti Toukokuu 08, 2018 4:46 pm
Christina päivitti juuri Instagramiin & Facebookiin kuvan Demistä tekstin kera, josta ilmeni että hän esiintyy awardseissa Demi Lovaton kanssa! He esittävät siis heidän uuden yhteiskappaleen ”Fall In Line”. Smile

Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta) Empty Vs: Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta)

Ke Toukokuu 09, 2018 2:25 pm
Mahtavaa että esiintyy! Smile Christina ja Demi ovat myös kuvanneet musavideon tähän lauluun. Mielenkiinnolla kyllä odotan miltä heidän äänessä kuulostaa yhdessä kun kummatkin ovat tunnettuja voimakkaasta lauluäänestä.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta) Empty Vs: Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta)

La Toukokuu 12, 2018 5:31 pm
^Mäkin odotan tän kuulemista todella innoissani, vaikka mä en välitä Demistä sitten yhtään näin suoraansanottuna. Hän on myös melkoisen suosittu tällähetkellä, joten tää biisi saattaa saada paljon huomiota sen ansiosta! Ja onhan Demin ääni kieltämättä todella upea. Smile

Toivottavasti kappale on joku nopeatempoinen tyyliltänsä!! Lisäksi odottelen myös sen musiikkivideon näkemistä todella. Very Happy
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta) Empty Vs: Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta)

Ke Toukokuu 16, 2018 2:08 pm
Fall In Line julkaistiin tänään. Biisi on aika pettymys, vähän liian laimea minun maakuni. Ei tåmä huonokaan ole mutta odotin jotain vähän mahtipontisempaa. Biisin lyrics video on kyllä nätti.

sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta) Empty Vs: Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta)

Ke Toukokuu 16, 2018 2:52 pm
Mä pidin tästä biisistä kyllä ja naisten äänet sopivat niin mainiosti yhteen! Toivoin biisin tosiaan olevan nopeatempoinen, mutta yleensä just tuntuu että naisten väliset duetot ovatkin enemmän balladeihin suuntaavaa tosin eli sinänsä mä en ollut hirveän yllättynyt tästä. Very Happy

Tästä kappaleesta tuli kyllä mun ehdoton lemppari tähänmennessä tän uuden eran tiimoilta! Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta) Empty Vs: Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta)

Ke Toukokuu 16, 2018 4:48 pm
Itse taas olin kaikista eniten kiinnostunut Twice - biisistä, mutta yllätyksekseni lempibiisini onkin tällähetkellä Accelerate! Smile Twice on jotenkin kans liian laimea, jotenkin siitä puuttuu kans jotain joka ei tee siitä minulle "aivan täydellistä" tai ainakaan suurta vaikutusta.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta) Empty Vs: Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta)

Ma Toukokuu 21, 2018 1:40 pm


Naiset vetivät todella upeasti kyllä!! Very Happy Yksinkertaiset asukokonaisuudet sekä koreografiat riittivät, sillä kun nämä kaksi naista lauloivat yhdessä korkeita nuottejansa vierekkäin niin kylmät väreethän se sai aikaan täysin.

He näyttivät myös todella upealle! Smile Yksinkertainen on kaunista, ja tää esiintyminen oli erittäin kaunis nimenomaan. Yhtenevät hiustyylit olivat oikein osuvat kyllä!!
Fighter
Fighter
Admin
Viestien lukumäärä : 280
Join date : 16.10.2015
http://christinaaguilera.foorumini.com

Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta) Empty Vs: Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta)

Ti Toukokuu 22, 2018 12:31 pm
Olen tosi rakastunut Fall in Line -biisiin tällä hetkellä! ♥️ Aivan upea kertsi. tuo kylmät väreet AINA! Smile Muhun taas ei accelerate niin uponnut, kuten esim ihana Twice ja Fall in Line. Twice biisin rakastuin myös täysin. Todella upea balladi.

Ja mitä tähän Christinan ja Demin yhteisesitykseen tulee, niin UPEA! Ihana kontrasti kun C on vaalea ja D tumma. Smile
Sponsored content

Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta) Empty Vs: Christina esiintyy Billboard Music Awardseissa (20. toukokuuta)

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa