- Anne1Not Myself Tonight
- Viestien lukumäärä : 746
Vs: Shakira...
Pe Maalis 24, 2017 5:18 pm
Yksinkertainen video mutta sopii biisiin. Shakira näyttää tosi kauniille ja biisi on kiva <3
- TazannaArmy Of Me
- Viestien lukumäärä : 809
Pe Maalis 24, 2017 5:20 pm
Omasta mielestäni video on vähän tylsä mutta totta että Shakira näyttää kyllä kauniille, itse taas en välitä biisistä ollenkaan.
- TazannaArmy Of Me
Pe Maalis 31, 2017 6:04 pm
Comme Moi video.
Biisi ei edellekkään ole lempparini mutta tykkään videosta tosi paljon! Shakira näyttää tosi hyvältä.
Biisi ei edellekkään ole lempparini mutta tykkään videosta tosi paljon! Shakira näyttää tosi hyvältä.
La Huhti 01, 2017 8:36 am
Hieno video ja tykkään tästäkin biisistä. Kivoissa biiseissä Shakira ollut mukana.
- TazannaArmy Of Me
Ke Huhti 05, 2017 3:54 pm
Huhujen mukaan nyt Perjantaina julkaistaan Shakiran uusi sinkku Me Enamore ja samalla julkaistaisiin tietoa albumista, ehkä albumin kansi tai julkaisupäivä?
//Tätä albumi asiaa ei ole vielä vahvistettu mutta Shakira vahvisti twitterissä että Me Enamore on todellakin hänen uusi sinkkunsa, odotan tätä innolla.
//Tätä albumi asiaa ei ole vielä vahvistettu mutta Shakira vahvisti twitterissä että Me Enamore on todellakin hänen uusi sinkkunsa, odotan tätä innolla.
To Huhti 06, 2017 7:12 am
Odotan myös todella innolla
- TazannaArmy Of Me
To Huhti 06, 2017 8:16 pm
Tämä on muuten Me Enamoren virallinen sinkkukuva.
Hauska kuva! Ja aika jännä että singlekuvana käytetään vanhaa kuvaa, (tämä kuva on siis vuodelta 2010) toisaalta se sopii aiheeseen tavallaan koska tämä biisihän kertoo Shakiran ja Piquen rakkaustarinasta.
// Biisi on nyt ulkona.
Itse pidän tästä biisistä todella paljon! Paljon parempi kuin Shakira laulaa viimeinkin yksin.
Hauska kuva! Ja aika jännä että singlekuvana käytetään vanhaa kuvaa, (tämä kuva on siis vuodelta 2010) toisaalta se sopii aiheeseen tavallaan koska tämä biisihän kertoo Shakiran ja Piquen rakkaustarinasta.
// Biisi on nyt ulkona.
Itse pidän tästä biisistä todella paljon! Paljon parempi kuin Shakira laulaa viimeinkin yksin.
Pe Huhti 07, 2017 2:16 pm
Erikoinen biisi mutta tykkään tosi paljon. Shakiran ääni kuulostaa kivalta
- Mebarak
- Viestien lukumäärä : 18
Pe Huhti 07, 2017 10:52 pm
Me Enamore on mahtava, iloinen ja lyriikat Shakiramaisen hassuttelevat. Potentiaalinen kesäkipale. Ja toi lyriikkavideo on todella loistava.
Comme Moi noh.. Shakiran osuudet tässäkin loistavat, mutta miehen osuuksista en pidä. Ehkä opin pitää...
Kuten Chantanjen Maluman osuuksiin olen jo tottunut. Shakiran osuudet tässäkin loistavat.
Deja Vu on aivan ihana. Mä tykkään!
La Bicicleta on myös loistava kappale!
Ihanaa kun taas tulee uutta Shakiraa!
Comme Moi noh.. Shakiran osuudet tässäkin loistavat, mutta miehen osuuksista en pidä. Ehkä opin pitää...
Kuten Chantanjen Maluman osuuksiin olen jo tottunut. Shakiran osuudet tässäkin loistavat.
Deja Vu on aivan ihana. Mä tykkään!
La Bicicleta on myös loistava kappale!
Ihanaa kun taas tulee uutta Shakiraa!
- TazannaArmy Of Me
Ti Huhti 25, 2017 6:01 pm
Huhujen mukaan Shakiran uusi albumi julkaistaan 26. Toukokuuta!
Ke Huhti 26, 2017 3:01 pm
Toivottavasti on totta
- TazannaArmy Of Me
Pe Huhti 28, 2017 5:47 am
Huhutaan että Shakin uuden albumi nimi on "El Doraro" (The Golden) ja että siinä olisi 15-16 laulua, mukaan luettuna kaikki Shakiran viime aikaiset yhteistyökappaleet.
Itse en pidä oikein tuosta nimestä, koska minulle tulee vaan mieleen joku sipsipussi - merkki.. mutta let's see mikä se sitten tulee olemaan.
Itse en pidä oikein tuosta nimestä, koska minulle tulee vaan mieleen joku sipsipussi - merkki.. mutta let's see mikä se sitten tulee olemaan.
Pe Huhti 28, 2017 6:34 am
Ihme jos muidenkin biisit on mukana (Shakira featina). Olisi ollut kiva jos Shakira olisi esiintynyt Latin awardseissa.
- TazannaArmy Of Me
Pe Huhti 28, 2017 7:09 am
Noh itselleni esiintymiset eivät ole se tärkein juttu joten minulle sillä asialla ei ole niin väliä. Mutta luulen että Shakira on kiireinen albumin ja muiden asioiden suhteen. (Hän juuri eräässä haastattalussa sanoi että hänellä on vain kerraallan about 4 tuntia aikaa olla studiossa, ja sitten hänen pitää mennä taas hoitamaan lapsiaan joka on ihan ymmärrettävää.)
Pe Huhti 28, 2017 7:14 am
Normaalisti ihmiset kyllä ovat töissä enemmän kuin 4 tuntia kerrallaan lapsista huolimatta, mutta hänellä rahaa riittää joten sinänsä ymmärrettävää olla lasten kanssa enemmän. Itse uskon että Pique on suurin syy ettei Shakira esiinny. Itse en laittaisi kaikkea 10 vuotta nuoremman miehen varaan jonka kimpussa nuoret kauniit naiset pyörivät jatkuvasti. Nyt on taas raskaus huhujakin että saa nähdä tuleeko mitään kiertuetta vuosiin.
- TazannaArmy Of Me
Pe Huhti 28, 2017 8:58 am
Itse en henkilökohtaisesti tykkää että ihmiset laittavat kaiken Piquen syyksi. Shakira on itsenäinen 40 - vuotias nainen kyllä hän varmasti itse tekee omat päätöksensä. Ihmiset eivät aina ymmärrä että Shakira ei ole ollut koskaan mikään "tavallinen julkkis", hän ei liiemmin välitä glamourista tai mistään muustakaan vaan haluu elää mahdollisimman tavallista elämää kuuluisuudesta huolimatta. Ja kuten olen joskus sanonutkin jo että arvostan sitä että Shakira haluaa hoitaa lapsiaan itse eikä turvaudu paljon lastenhoitajiin yms. vaikka rahaa olisikin. Ja se että Piquen ammatti on sellaista jota hän ei voi hirveesti paljon itse kontroilla, joten on ihan ymmärrettävää että Shakira hoitaa heidän lapsiaan useammin.
Ja itselleni on ihan sama onko hän raskaana vai ei. Shakira on puhunut kyllä että hän haluaa tytön mutta viime haastattelussa hän sanoi että hän ei oikein tiedä nyt, että pitää odottaa jos siihen on mahdollisuus. Ja hänen raskaus on hänen oma asiansa ja olen vain onnellinen siitä että hänellä on viimeinkin lapset ja kaikki mitä hän on halunnut vaikka kuinka monta vuotta. Mutta itse henkilökohtaisesti uskon että hän ei ole raskaana nyt, koska hän on niin paljon puhunut että haluisi että Milan ja Sasha näkisivät senkin puolen. Huhutaan muuten että kiertue alkaisi Euroopasta, Lokakuussa.
Ja itselleni on ihan sama onko hän raskaana vai ei. Shakira on puhunut kyllä että hän haluaa tytön mutta viime haastattelussa hän sanoi että hän ei oikein tiedä nyt, että pitää odottaa jos siihen on mahdollisuus. Ja hänen raskaus on hänen oma asiansa ja olen vain onnellinen siitä että hänellä on viimeinkin lapset ja kaikki mitä hän on halunnut vaikka kuinka monta vuotta. Mutta itse henkilökohtaisesti uskon että hän ei ole raskaana nyt, koska hän on niin paljon puhunut että haluisi että Milan ja Sasha näkisivät senkin puolen. Huhutaan muuten että kiertue alkaisi Euroopasta, Lokakuussa.
Pe Huhti 28, 2017 9:35 am
Omasta mielestä Shakira ei vaikuta yhtään itsenäiseltä enää. Ja totta kai pitää hankkia lapsi mahdollisimman pian jos meinaa kun ikää on se 40v. En vaan ymmärrä sitä että Shakira puhuu kiertueesta jos on raskaana, oli tehnyt Sashaa odottaessa niin. Hienoa jos kiertue kuitenkin tulee. Kolmas lapsikin voi olla poika jos he normaalisti sen hankkivat, en ymmärrä tota tytön haluamis puhetta myöskään. Jos ei sitten jotenkin keinohedelmöityksellä laiteta vaikka kaksoset.
- TazannaArmy Of Me
Pe Huhti 28, 2017 10:45 am
Luulen että Sasha ei ollut tarkoituksellista sillä hetkellä, olen vain itse sellainen käsityksen saanut. Joskus vaan elämässä tapahtuu vahinkoja, joskus myös iloisia ja se pitää vaan hyväksyä. Itse olen vain kyllästynyt pinnallisiin ihmisiin jotka ajattelevat vain hänen uraansa. Elämässä on muutakin kuin vaan työ, niin on myös julkkiksillakin. Shakira on tehnyt uraa yli 10 vuotta, enkä ymmärrä miksi ihmisille on nyt kauhean vaikeaa kun hän ottaa muutaman vuoden enemmän perheeseen kun uraansa. Hän on tehnyt uraa jo kauan, miksei hänen vain anneta nauttia perhe-elämässä sitten?? Josta, hän puhui jo 2000 - luvun alussa. Miksi se on niin vaikeaa tajuta, että koko elämä ei pyöri vain siinä että teet keikkoja, musaa ja työtä yms. Shakira on nyt onnellinen, paljon onnellisempi kuin 10 vuotta sitten Antonion kanssa. Shakira onkin sanonut ettei koskaan ole ollut kenenkään muun kanssa niin onnellinen kuin on nyt Piquen kanssa joten siitä voi päätellä ettei hän ollut onnellinen Antonion kanssa. Minulle itselleni henkilökohtaisesti aina on ollut kaikkein tärkeitä, se että kyseinen artisti josta pidän on onnellinen henkilökohtaisessa elämässään ja rakastaa tehdä sitä mitä tekee, koska ne on asioiden perusta. Ja Shakira on jo antanut faneilleen paljon koko yli 10 - vuotisen uran aikana, niin miksi pitää olla silti niin kiittämätön? Uusi albumikin on tulossa jo ja kaikkea.
Ja luulen että olisivat odottaneet että Sasha olisi ollut se tyttö, mutta ei ollut ja se on vain elämää. Ja itse henkilökohtaisesti haluisin että Shakira saisi joskus tytönkin, koska olisihan se vaan varmasti todella söpö! ♥
Ja luulen että olisivat odottaneet että Sasha olisi ollut se tyttö, mutta ei ollut ja se on vain elämää. Ja itse henkilökohtaisesti haluisin että Shakira saisi joskus tytönkin, koska olisihan se vaan varmasti todella söpö! ♥
Pe Huhti 28, 2017 11:18 am
Kai sitten, vaikka en ymmärrä että satunnainen esiintyminen pilaisi hänen perhe elämänsä.Varsinkin kun se olisi ollut mahdollista Espanjassakin. Pelaa Piquekin koko ajan...
- TazannaArmy Of Me
Ma Toukokuu 01, 2017 5:40 am
Noh Shakira on tällähetkellä kuvaamassa videota, Me Enamoreen. Ja huhutaan että pitkään huhuttu Shakira & Gwen Stefani biisi olisi Shakiran albumilla, ja Sean Paulin kappale Shakiran ja David Guettan kanssa tulee tänä kesänä. Odotan innolla kaikkia! ❤️
Ma Toukokuu 01, 2017 9:13 am
Hienoa että tulee kunnon video <3
Ti Toukokuu 02, 2017 6:54 am
Ihana tämä kuva Me Enamoren kuvauksista
To Toukokuu 04, 2017 6:54 am
Taas ihana kuva videosta, tulee varmaan kaunis video <3
- TazannaArmy Of Me
To Toukokuu 04, 2017 8:48 am
Itsekin tykkään näistä kuvista ja odotan videota innolla! <3
- TazannaArmy Of Me
Ma Toukokuu 08, 2017 8:13 pm
Huhutaan että tämä olisi uuden albumin kappalelista. Mitään ei ole vielä varmistettu.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa