Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Ti Helmi 26, 2019 8:40 pm
^Luultavasti hän tulee keikkailemaan ainoastaan festareiden ohessa, sillä niin hän on keikkaillut myös muualla maailmassa...

Mä olen täysin samaa mieltä siitä että mä menisin ennemmin hänen omalle klubikeikallensa esimerkiksi kuin festareille joissa ei ole muita kiinnostavia esiintyjiä kuin hän, mutta näin tää tuntuu menevän nykyään joidenkin ulkomaisten artistien ollessa kyseessä & tietysti tää kelpaa minulle paremmin kuin että hän ei tulisi tänne ollenkaan sillä tärkeintähän on vain päästä näkemään hänet livenä. Smile Cardi kyllä varmasti möisi loppuun jonkinlaisen areenankin, sillä viimevuonnakin Ruisrockin liput myytiin vip-lippuja myöten hetkessä loppuun siltä päivältä jona Cardin piti esiintyä siellä!

Mutta mikäänhän ei ole ikinä kiveen kirjoitettu tietystikään, joten toivottavasti me saataisiin Cardi joskus esimerkiksi Helsingin Circukseen tai Tavastialle jne esiintymään ihan yksinkeikalle... Very Happy
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Ti Maalis 19, 2019 7:53 pm
Cardi B on kiinnitetty mukaan JLon uuteen "Hustlers" -elokuvaan!!! Niin upea juttu että kaksi mun suurinta suosikkia tekevät jälleen yhteistyötä uuden projektin tiimoilla. ♥️

Niin ja muuten, IOP -albumin voi vihdoin ostaa fyysisenä myöskin cd:n muodossa (ennen ainoastaan vinyyli oli saatavilla) Levykauppa Äxästä!! Tätä mä olin odotellutkin, sillä mä tykkään keräillä mun suosikeiden julkaisut ihan fyysisenä. Smile Onhan se nyt nimittäin täysin eri asia kuunnella ihan fyysistä teosta kuin pelkästään digitaalista netistä!
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Ke Maalis 20, 2019 3:41 pm
Onpas hienoa että ovat samassa leffassa Smile Tykkään myös ostaa levyjä fyysisenä, tosi tylsää jos niiden julkaisu lopetetaan.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

La Huhti 13, 2019 9:53 am
Cardi, Ozuna, Selena ja DJ Snake esiintyivät kaikki yhdessä Coachella - festareilla. Oon tosi iloisesti yllättynyt että esittivät tämän yhdessä, eikä mitään perus että suurin osa taustalaulusta tulee nauhalta kuten yleensä Smile 

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 Img_8413
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Su Huhti 14, 2019 4:34 pm
Minäkin olin positiivisesti yllättynyt siitä! Etenkin oli mukavaa nähdä yhteiskuvia Cardista ja Selenasta, sillä he näyttävät tulevan juttuun niin mainiosti. Smile Toivottavasti he tekisivät yhteistyötä myös toiste jatkossa!!
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

To Toukokuu 02, 2019 9:44 am
Cardi näytti niin upealle eilen Billboard Music Awardseissa! Keltainen väri sopii hänelle aivan älyttömän hyvin; etenkin noihin mustiin hiuksiin yhdistettynä 💛

Hän myös vei kotiin ruhtinaalliset 6 palkintoa yhteensä; muunmuassa "Top Rap Female Artist" & "Top Rap Song" -palkinnon. Suuret onnittelut hänelle jälleen täysin ansaituista voitoista! Smile

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 2u4205h
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Pe Toukokuu 31, 2019 5:45 pm
Cardin uusin & erittäin kauan odotettu single! Tämä on niin mahtava kyllä kuin mä kokoajan oletinkin... ♥



Mä en malttaisi odottaa että hän julkaisisi tän uuden albumin jo!! Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Ma Heinä 01, 2019 12:55 am


Mahtava musiikkivideo jälleen! Cardi on niin lahjakas kyllä. ♥
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

La Heinä 20, 2019 2:34 pm
Cardi sitten perui keikkansa taas. Sad Hieman kyllä harmittaa kun ainoastaan hänen vuoksi ostettu kallis lippu! Mutta mä tiedän että ei hän olisi perunut tätä ilman erittäin hyvää syytä... Noh, onneksi mä pääsin näkemään edes yhden ison suosikin tänä kesänä. Smile
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

La Heinä 20, 2019 5:19 pm
Todella harmi kyllä varsinkin kun rahoja ei saa takaisin. Menetkö silti?
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Su Heinä 21, 2019 1:12 am
^En mene. Mä yritän myydä lipun jossain hieman halvemmalla, mutta ellei se mene kaupaksi niin sitten tulee menetettyä se satanen todennäköisesti... Sinnekin kun mä olin menossa yksin, niin ei huvita lähteä mihinkään ns. turhan takia haahuilemaan ilman seuraa kun enää ei ole mitään pakottavaa tarvetta sille. Neutral

Muistaakseni Tiketissä voi ostaa lipulle jonkinlaisen peruutusturvan. Nyt harmittaa, että ei tullut maksettua siitä... Mä olin jotenkin vaan niin varma hänen tulostansa; nyt kun vauvakin on syntynyt jo ja hän on ollut jopa Norjassa & Tanskassakin asti keikkailemassa. Ensi kerralla mahtaa olla järkevintä ostaa sellainen siis lipulle (jos mä muistan nyt oikein sellaisen olemassaolosta ylipäänsä...)!
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Ma Marras 25, 2019 12:10 am


Aivan mahtava mainos jälleen! Very Happy Ihanan jouluinen. ♥

Tykkään niin paljoa tuosta sinisen talvisesta värimaailmasta, & Cardi näyttää tapansa mukaan aivan älyttömän hyvälle!! Smile Hän se kyllä osaa tehdä vaikka Pepsi-mainoksesta niin viihdyttävän... ^^
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Su Joulu 29, 2019 4:16 am
Cardi osti miehensä kanssa aivan älyttömän upean kartanon!! Shocked

B6857-B48-6-CDF-4-BA1-B40-F-AE677-CEE48-FF

Mä olen niiin ylpeä hänestä just nyt. ♥ Siis miltein uskomatonta että hän on minua ainoastaan vuoden vanhempi, mutta saavuttanut näin paljoa elämässään jo! Tällainen ahkeruus saa todella avaamaan silmät & itsensäkin työskentelemään hieman enemmän omien unelmien tavoittelemisen eteen jotta voisin saavuttaa myös täysin haluamani kaltaisen tulevaisuuden. Smile

Onnea Cardille & Offsetille uuden kodin johdosta!!! ♥
Sponsored content

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  - Sivu 2 Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa