Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Belcalis Almanzar ~ Cardi B

La Toukokuu 19, 2018 10:31 am
Onko kukaan muu täällä kuunnellut yhtään Cardin tuotantoa? Smile









Näitä biisejä on niin paljon joita tähän voisi linkittää, mutta mä nyt yritin saada linkattua tähän mahdollisimman monipuolisesti hänen tuotantoansa. Very Happy

Cardihan on tosiaan suhteellisen tuore artisti ja hän on ihan älyttömän suosittu etenkin Amerikassa jo, mutta on hän niittänyt mainetta Suomessakin myös hieman ja hänenhän pitikin alunperin tulla esiintymään Ruisrockiin kesällä jonka tielle hänen raskautensa tulikin tosin. Smile

Itse pidän siitä että meillä on vihdoin ja viimein aivan täysin sekä puhtaasti ”gangsta rap” genreä edustava naisartisti, joka on myös lyönyt läpi hänen uransa kanssa! Lukuunottamatta naisen musiikillista lahjakkuutta, hän on myös aivan mahtava persoona! Hän on ihan älyttömän hauska. Very Happy Harva ihminen oikeasti saa mut nauramaan ääneen jutuillansa, mutta hän on onnistunut siinä kyllä. Lisäksi mä ihailen hänen periksiantamuutta ja sitä, että hän ei siedä kenenkään ihmisen alentavan tai haukkuvan häntä! Mieletön ihminen sekä sisältä että ulkoa.

Noh, kertokaas tekin teidän mielipiteitänne mikäli teillä on hänestä sellainen muodostettuna jo! Ja kannattaa ehdottomasti kuunnella hänen molemmat mixtapet sekä debyyttialbumi, sillä ne ovat molemmat täyttä kultaa kokonaisuudessaan. Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Ma Toukokuu 21, 2018 12:02 pm
Itse en ole kuunnellut Cardin mixtapeja mutta esikoisalbumin olen ja siinä oli muutamia kappaleita joista itsekin pidän. Itse en siis ole tutustunut Cardiin vielä kunnolla mutta mitä nyt olen kuullennut hänen musiikkiann ja juttujaan artistina, niin voisin sanoa että pidän Cardista. Itse olen kans samaa mieltä että Cardin huumorintaju on aivan mahtava, vähän semmosta kieli poskella menoa josta kaikki eivät pidä mutta minuun kyllä uppoaa hyvin! Laughing
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Ma Toukokuu 21, 2018 5:02 pm
Cardi julkaisi tänään musiikkivideon hänen ”Be Careful” biisillensä!



Siis aivan mieletön musiikkivideo!! Shocked Cardi näyttää aivan älyttömän upealle; etenkin hänen hääpukutyylinsä on niin ihana ja täydellinen. ♥️ Myös hautajaistyyli on todella upea, sekä ylipäänsä tällainen vaalean sekä tumman tyylimaailman yhdistäminen on erittäin nerokasta ja tyylikkäästi toteutettu! Musiikkivideo tuo minulle mieleen lisäksi Kill Bill viboja erittäin paljoa. Smile

Mukavaa, että Cardi teki edes yhdelle albumin rauhallisempaa puolta edustavalle biisille musiikkivideon vaikka biisin sanat eivät tosin olekaan rauhalliset millääntavoin. Very Happy Mutta musiikkivideo sopii just erinomaisesti biisin lyriikoiden kanssa yhteen!! Siis tästä musiikkivideosta tuli ehdottomasti yksi mun kaikkien aikojen lemppari kyllä... ♥️
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

To Toukokuu 31, 2018 3:21 pm
Cardi julkaisi eilen musiikkivideon hänen ”I Like It” biisillensä, jossa vierailee mukana myös Bad Bunny & J Balvin! Videota on katsottu huimat 17 miljoonaa kertaa nyt jo... Smile



Myös tän musiikkivideo on aivan älyttömän upea! Ihanat värit sekä tyylit. Very Happy Etenkin tuo vihreä/ keltainen asukokonaisuus on niin mun mieleeni. ♥️

Cardi on lisäksi mukana Maroon 5:n uudella kappaleella sekä musiikkivideolla! Jossa näkyy muuten pieni pätkä Jenniferiä kanssa. Smile



Mä en olisi ikinä uskonut näinkin erilaisten musiikkityylien sopivan näin mainiosti yhteen!! Very Happy Biisi olisi ilman Cardiakin erittäin kaunis, mutta hänen osansa parantaa sitä entisestään. Smile Oikein ihana kappale kyllä!
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Su Kesä 03, 2018 6:15 pm
I Like it on lempparibiisini Cardilta joten mahtavaa että siihenkin tuli video, kokonaisuudessaan nämä kaikki videot ovat olleet mahtavia! Smile Tuo Maroon 5 biisi taas oli itselleni vähä tylsä, tosin en ole tämän bändin tai Adam Levinen fani muutenkaan että ei silleen yllättynyt.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Ma Elo 20, 2018 10:55 pm
Cardilta ilmestyi musiikkivideo ”Ring” biisille tänään, jossa vierailee mukana Kehlani myös! Smile



Cardi näyttää taas niin älyttömän upealle! Shocked Siis aivan ihania asukokonaisuuksia, harmaa hiustyyli & vahva meikki sekä videon tummanpuhuvuus näyttävät mielettömän hienoille yhdessä. ♥️ Tumma värimaailma iski todella paljon minuun! Tästäkin tuli automaattisesti yksi mun lempparimusavideoistani ikinä. Very Happy

Etenkin tuo tyylikokonaisuus (josta saimme esimakua muutama kuukausi sitten Cardin instagramiin lisätyssä videossa), jossa Cardi on juuttunut puhelinnaruihin kiinni on aivan älyttömän täydellinen! ♥️ Siis tuo hiustyyli, meikit & mekko ovat niin ihanat kyllä. Razz Ja myöskin tuo trenssitakkinen asukokonaisuus on klassisen kaunis yksinkertaisuudessaan. Smile

Mä fanityttöilen Cardia niin pahasti kyllä! Mä en ole aikoihin nähnyt että yhdenkään artistin jokaikinen musiikkivideo olisi näin upea & omalaatuinen. Very Happy Erittäin mahtavaa työtä Cardilta kyllä!!
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Su Syys 23, 2018 2:23 am
Cardilta on tulossa uusi biisi DJ Snaken, Selena Gomezin & Ozunan kanssa! Mä en todella malta odottaa tän yhteistyön kuulemista. Very Happy DJ Snaken tuotanto on jo ennestään minulle tuttua, ja hän on erittäin hyvä DJ kyllä! Biisi tulee todennäköisesti olemaan aivan mieletön näin erikoisen kokoonpanon ansiosta.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Ke Syys 26, 2018 12:17 pm
Itsekin odotan super innoissani tuota yhteistyötä! Videokin näyttää olevan hieno, mitä kuvia olen nähnyt Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Pe Loka 12, 2018 3:48 am
Taki Takin musavideokin on nyt ulkona! Smile



Musiikkivideo & biisi ovat molemmat erittäin hyviä kyllä! Cardin osa on luonnollisesti eniten mun mieleeni, & hän näyttää myös videossa aivan mielettömän upealle kuten aina. Very Happy

Myös Selenan osa yllätti positiivisesti mut! Lisäksi Ozuna oli tapansa mukaan todella loistava omassa osassaan. Itse pidän tästä kokoonpanosta aivan älyttömän paljon yhdessä! Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Pe Loka 19, 2018 1:11 pm
Itse vähän petyin tähän. Ei ollu aivan sellanen kuin odotin mutta oon samaa mieltä että kokoonpano on silti toimiva!
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Ma Marras 12, 2018 4:56 am
Cardi julkaisee 23.11. vihdoin fyysisen version hänen albumistansa, joka tulee siis samalla olemaan myös deluxe edition! Mä tilasin just oman albumini Levykauppa Äxän sivuilta. Smile

Esimakua uusista biiseistähän me olemme saaneet Cardin instagramin kautta jonkin verran, ja hänhän myös julkaisi taannoin uunituoreen Money -kappaleen jonka mä uskon olevan deluxe editionilla mukana myös! Razz



Money on aivan mahtava biisi kyllä! Samaa loistavaa cardimaista tyyliä. Very Happy Ja tää photoshoot singleä varten on lisäksi aivan mielettömän upea!! Siis Cardi näyttää niin upealle jumalattarelle oikein... ♥️
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

La Joulu 22, 2018 2:59 pm
Itse eniten tässä Cardin uudessa videossa pisti silmään se että se on kuvattu samassa paikassa kun Christinan Hoy Tengo Ganas De Ti. Mutta todella hienon näkönen video kyllä. Kivasti paljon yksityiskohtia Smile

sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Su Joulu 23, 2018 8:30 pm
Moneyn musiikkivideo on erittäin mahtava tuttuun tapaan! Mä pidin etenkin siitä että Kulture oli mukana videossa, Lil Kim tribuutista sekä siitä että Cardi palasi kunnioittamaan stripparijuuriansa. Smile & Cardi luonnollisena pianon ääressä oli niin kaunista katseltavaa... ♥️ Cardin musiikkivideot ovat aina kaikista parhaimpia kyllä!!

Mä taisin lukea ennen Moneyn julkaisemista, että samassa paikassa oli kuvattu myös joku Beyoncén musiikkivideo joten paikka taitaa olla tosiaan melko tuttu musiikkivideon kuvauksia varten... Very Happy
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Ti Tammi 08, 2019 10:34 pm
Cardihan on mukana Netflixin uudessa sarjassa nimeltänsä "Rhytm and Flow", jossa siis etsitään seuraavaa suurta rap-staraa! Hänet nähtiin oikein upean näköisenä saapumassa ohjelman ensimmäisiin kuvauksiin tänään. Smile

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  43-A573-F4-1-DFF-4-F71-989-A-855867-B86006

Mä olen niin innoissani tästä ohjelmasta!! Mä en malttaisi odottaa, että sitä pääsisi jo katselemaan. Very Happy Kiinnostaa nähdä ohjelmaan osallistuvat aloittelevat lahjakkuudet; sen lisäksi vielä että on mahtavaa päästä seurailemaan Cardia tuomarina! Hän tuo epäilemättä myös huumoria ohjelman tarjontaan. Laughing Hän on muutenkin niin oikea valinta tähän hommaan, sillä hänhän oli vuoden 2018 myydyin rap-naisartisti... ^^

Niin, ja hän näyttää myös aivan älyttömän upealle!! Laventeli pukee häntä erittäin mainiosti. I love you Mä olen lisäksi niin ihastunut juuri tuollaiseen hiusmalliin tällähetkellä, ja sellainen sopii Cardille aina yhtä loistavasti kyllä! ^^
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

To Tammi 24, 2019 6:48 am
Cardilta on ilmeisesti tulossa jonkinlainen yhteistyö myös Pepsin kanssa tulevaa Super Bowlia varten! Niin mukavaa, että vielä "tämän päivän" julkkiksetkin tekevät tällaisia mainostushommia aivan kuten ennenvanhaankin. Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Pe Tammi 25, 2019 10:35 am
Itse kans oon innoissani tuosta Pepsi-yhteistyöstä! Kaikki Pepsin mainokset kun on ollu niin legendaarisia I love you
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Ti Helmi 05, 2019 7:03 pm
Cardin Super Bowl Pepsi -mainos on niin hauska kyllä! Steve Carell oli myös aivan mahtava lisäys tähän. Laughing Mä olin hieman harmissani siitä että Cardin osa oli niin lyhyt tässä, mutta ilmeisesti tää yhteistyö onkin hieman pidempi & tää oli vain ensimmäinen kaikista viidestä mainoksesta jotka Cardi tulee tekemään Pepsin kanssa sillä hän tulee olemaan heidän uusi mainoskasvonsa! Niin upea juttu. Smile



Nuo Cardin & Lil Jonin tunnuslauseet ovat tuotu tähän niin hauskasti mukaan kyllä! Very Happy & totaalinen repeäminen Steve Carellille yrittämässä toistaa Cardin "Okuurr" tunnuslausetta.. Laughing Lisäksi Cardi näyttää aivan mielettömän upealle jälleen kerran! Tuo sädehtivä trenssitakki on niin ihana. ♥️
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

To Helmi 07, 2019 11:40 am
^ Samaa mieltä mutta kiva että uusiakin mainoksia on tulossa! Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Su Helmi 10, 2019 8:32 pm
Tänään on Grammyjen aika vihdoin!! Mä olen niin innoissani, mutta samalla mua jännittää aivan älyttömästi Cardin puolesta. Very Happy Hän todella ansaitsee voittaa jokaisen kategorian joissa hän on ehdolla, sillä hän on ollut ehdottomasti kovin artisti viimeisen vuoden (& sitäkin ennen jo) ajan!

Mä ajattelin ehkä yrittää valvoa niin pitkään kuin mahdollista & seurata gaalaa livenä, sillä minulla on huomenna sopivasti vapaapäiväkin... Smile Mä en malta odottaa Cardin asun sekä esityksen näkemistä!!! ♥️

Niin suuret tsempit Cardille tätä iltaa varten!! Razz
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Ma Helmi 11, 2019 10:34 am
CARDI VOITTI PARHAAN RAP-ALBUMIN PALKINNON!!!!! ♥️♥️♥️ Mä olen niin innoissani, ylpeä & tunteikas, sillä Cardi on todella ansainnut kaiken suosion sekä menestyksen. Crying or Very sad Kaksi vuotta musiikkibisneksessä ja hän on jo saavuttanut enemmän kuin monet muut artistit; etenkin kun kyseessä on naisen debyyttialbumi (esimerkiksi Ariana Grande voitti vasta eilen koko uransa ensimmäisen Grammy-pystin)! Ei voi olla muuta kuin ylpeä.. Mä niin fanitan häntä. ♥️

0-A26249-D-C988-4-D67-B1-FB-56-F1272-FDB4-F

Hän myös näytti aivan älyttömän upealle! Niin hienon erikoinen mekko. Very Happy Cardi on aivan täydellisen näköinen!! Smile & oli mukavaa nähdä Offset hänen rinnallansa tänä tärkeänä hetkenä kaiken tän jälkeen! Mä toivon kaikkea hyvää heille. ♥️

Mä en löytänyt live stream -linkkiä muuta kuin punaiselle matolle, joten mä en ole päässyt näkemään Cardin esitystä vielä... Kuvien perusteella sekin näytti tapansa mukaan niin loistavalle kyllä! Smile Mä olen tyytyväinen tähän lopputulokseen kaikinpuolin, vaikka tottakai Cardi olisi ansainnut voittaa jokaisen palkinnon joihin hän oli ehdolla. Onneksi hänellä on nyt kuitenkin edes yksi täysin ansaittu grammy! Mä olen niin onnellinen. ^^

EDIT: Katselin myös esityksen youtubesta (tosin huonolla laadulla & kuva oli pienennetty tekijänoikeusrikkomuksen estämiseksi eli mä en jaksa sitä tänne edes päivittää) & Cardi veti senkin tapansa mukaan täysin nappiin!! Smile Että mä voinkaan rakastaa tätä naista... ♥️
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Ma Helmi 11, 2019 11:09 pm
Vihdoin löytyi videokin esityksestä siedettävällä laadulla. Smile



Mahtavaa!!! Upein Cardi. ♥️

& by the way, tuo intro oli mitä loistavin kyllä! Sopi tähän mainiosti. Very Happy
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

La Helmi 23, 2019 2:28 am
Elikäs, mun ennustamani kävi kuin kävikin toteen sillä Cardi tulee Suomeen esiintymään elokuussa! I love you Liput & hotelli hankittuna jo, eli sitten ei muuta kuin odottelemaan kesän todellista kohokohtaa. Cool

Iiiiih, mä olen niin älyttömän innoissani kyllä!! ♥️ Onkos täällä muita paikalle tulijoita? Smile Itse olen menossa näillänäkymin alueelle yksin (hän siis esiintyy Flow Festivalien perjantai-päivänä yhtenä pääesiintyjistä), joten olisi oikein mukavaa vaikka moikata toisia mahdollisia tän foorumin paikallaolijoita mikäli joku toinenkin sattuisi osallistumaan kyseiseen tapahtumaan. Very Happy
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

La Helmi 23, 2019 7:20 am
Upeaa että hän tulee Suomeen ja olet menossa Smile Itse varasin just liput Vesalan Hartsulle ennakkomyynnistä.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

La Helmi 23, 2019 11:21 am
^Älä muuta sano!! I love you

& mä näin myös sen mainoksen tuosta keikasta tv:ssä; olisi niin älyttömän hieno kokemus varmasti, mutta näillänäkymin ei ainakaan tule itse osallistuttua.. Vesala on sellainen artisti kyllä jonka mä aion joskus ehdottomasti mennä katselemaan livenä, & just tän kaltaiset keikat olisivat erittäin täydellisiä jotta pääsisi kokemaan mahdollisimman monipuolisen kokonaisuuden hänestä. Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Ti Helmi 26, 2019 6:21 am
Olisi kiva kans nähdä Cardi mutta menisin mielummin hänen omalle keikalle - festarit kun ei oo mun juttu enkä ees välitä niistä. Toivottavasti häneltä tulee joku oma kiertuekin tulevaisuudessa? Smile
Sponsored content

Belcalis Almanzar ~ Cardi B  Empty Vs: Belcalis Almanzar ~ Cardi B

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa