Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Lady Gaga... Empty Lady Gaga...

Pe Syys 16, 2016 9:05 am
Gagan uusi albumi julkaistaan 21.Lokakuuta.

Lady Gaga... 140b2q9

Tykkään kovasti albumin kannesta ja nimestä. En ole mikään Gaga fani mutta kaikki hänen albuminsa ovat olleet ihan hyviä joten odotan kyllä innolla tätäkin albumia Smile
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Lady Gaga... Empty Vs: Lady Gaga...

Pe Syys 16, 2016 10:16 am
Hieno kansi ja nimi. En ole koskaan ollut Gagasta kiinnostunut vaikka joitain hänen biisejään olen tosi paljon kuunnellut.
avatar
Mebarak
Viestien lukumäärä : 18
Join date : 07.04.2017

Lady Gaga... Empty Vs: Lady Gaga...

Pe Huhti 07, 2017 11:21 pm
Sinner's prayer on Gagan paras kappale. Tykkään jostain kappaleista, mutta en kaikista. Minusta gaga on "vähän" outo. Ei oikein iske jotkut pekoniasut yms... mutta eikös Gaga olekin vähän vähentänyt noita ihmeasujaan ja tullut normaalimpaan suuntaan.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Lady Gaga... Empty Vs: Lady Gaga...

Ma Maalis 18, 2019 2:14 pm
Gaga on nykyään paljon siedettävämpi kuin noina "pakko-erikoisina friikkisirkus" -aikoina! Esimerkiksi nämä kaksi viimeisintä asuvalintaa Grammyihin & Oscareihin näyttävät paljoa upeammille mitä kaikenmaailman pekoniasut. Etenkin tuo Oscar-mekko on niin upea!! I love you

Lady Gaga... 1-BD8-D6-CC-D62-C-4-F1-F-9-E76-85-E203-CCB5-DB

Lady Gaga... C0494-E4-F-1970-496-F-BCA7-20155-A61-A287

Jotenkin ne hänen monsteriasut aikoinaan tuntuivat niin väkinaiselle & feikille että minua ei ainakaan jaksanut pahemmin nainen kiinnostaa ja esimerkiksi hänen upea lauluäänensä jäi tän shown peittoon täysin. Nykyään häntä voi jopa ihan arvostaa kun etenkin esimerkiksi hänen uuden leffansa soundtrackillakin kuultavan biisin "Shallow" -kertsissä päästään kunnolla kuulemaan hänen upeaa ääntänsä, josta mä en ollut edes tietoinen silloin hänen uransa alkuaikoina sillä sitä ei hänen suosituimmilla hittibiiseillänsä kuullakaan! Ja tätä normaalimpaa tyyliä on myös mukavampi seurata sivusta, vaikka mä en mikään hänen faninsa ole koskaan ollutkaan. Very Happy Kyllähän sen aina tiesikin, että ei kyseinen friikkishow jaksa ikuisuuksia kiinnostaa ihmisiä!
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Lady Gaga... Empty Vs: Lady Gaga...

Ti Maalis 19, 2019 3:31 pm
Itse henkilökohtaisesti en erityisesti tykkää tästä hänen nykyisestä tyylistä mutta toisaalta en myöskään ollut hänen pekoniasujenkaan ystävä. Itse pidin Gagasta eniten hänen alku-aikoina, kun hänen ensimmäinen albumi julkaistiin. Kaikki tyyli ja musiikki ylipäätänsä oli silloin eniten mun mieleen, silloin asiat oli mielestäni vielä hyvällä tavalla outoja (jos tietenkin lasketaan pois se liha-asu) esimerkiksi se helmi-asu on yks mun suosikkeja häneltä. 

Lady Gaga... Img_6710

Mutta yleisesti kuitenkin en ole ollut koskaan mikään suuri Gaga fani. Mielestäni hänen äänensä ei edes ole niin erikoinen ja tuo hänen uuden elokuvansa laulut ovat mielestäni hyvin yliarvosttuja (ja koko elokuva myös itsessään). Rolling Eyes Mutta toki häneltä taitoja löytyy ja ihan hyvää musiikkia vaikkakin ei sinänsä ole mun makuun. The Fame on mulle levy josta pidän kokonaisuudessaan, muista sitten tykkään parista biisistä sieltä täältä.
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Lady Gaga... Empty Vs: Lady Gaga...

Ti Maalis 19, 2019 6:57 pm
A Star Is Born on mielestäni täysin yliarvostettu eikä toi Shallow koskettanut mua yhtään leffassa tai Oscar gaalassa jonka katsoin.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Lady Gaga... Empty Vs: Lady Gaga...

Ti Maalis 19, 2019 7:03 pm
Ei minunkaan mielestäni Gagan ääni mitenkään erikoisen upea ole, mutta on se nyt paljoa hienompi mitä hänen aiemmasta tuotannosta on käynyt ilmi.

Mä en ole edes katsonut kyseistä elokuvaa enkä mä pidä myöskään Shallowsta biisinä, mutta onhan Gagan vokaalit siinä paljoa hienommat mitä esimerkiksi "po-po-po-poker face" tai "raa-raa-gaga" -tyyli entisillä albumeilla. Enkä ole katsonut siitä mitään esityksiä edes & lähinnä ihmettelin että se voitti jopa Oscarin, mutta puhuinkin tässä vain siitä Gagan laulutyylistä... Very Happy
Sponsored content

Lady Gaga... Empty Vs: Lady Gaga...

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa