Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Ariana Grande Empty Ariana Grande

La Elo 06, 2016 4:54 pm
Tykkään tosi paljon tästä biisistä. Mietein pitäisikö tutustua Arianan musaan paremmin Smile

Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

La Elo 06, 2016 6:59 pm
Itselläni on ollut itseasiassa aikomus tehdä oma topic Arianalle mutta sä ehitkin jo Laughing Itse kannatan tutustumista Arianan musaan! Itse pidän paljon Arianasta mielestäni hänellä on tosi upea ääni I love you
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Su Elo 07, 2016 10:42 am
Tiedätkö jotain hyvää fanisivua Arianasta kun löysin vaan ranskalaisen , muut oli huonoja?
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Su Elo 07, 2016 1:28 pm
Hmm itse käyn fanisivuilla tosi harvoin (koska käytän tumblria ja sieltä löydän kaiken tiedon oikeastaan) mutta tämä taitaa olla ainut englanninkielinen (joka on ajan tasalla.. Rolling Eyes) http://arianagrandeonline.org/
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Ma Elo 29, 2016 8:41 am
Arianan uuden Side To Side (Feat. Nicki Minaj) videon voi katsoa täältä sivulta > http://www.guess.eu/en/#

Odotin että tämän biisin video olisi tullut kesällä (koska mielestäni tämä olisi ollut hyvä kesäbiisi) mutta se tulikin nyt. Ariana näyttää upealta videossa, video on muuten tosi näyttävä. Ja noista suihkukohtausta tuli minulle vähän mieleen Christinan Dirrty video Laughing (Vähän samantyylinen kohta mielestäni)
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

To Syys 01, 2016 2:38 pm
Hieno musavideo, Ariana näyttää tosi hyvältä. Hänellä on kyllä tosi upea ääni. Katselin myös VMA esityksen.

Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Pe Loka 21, 2016 1:25 pm
Ariana julkaisi Euroopan kiertue paikkoja, ei ole Suomea.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Ti Loka 25, 2016 12:10 pm
En ole yllättynyt sillä Arianalla on muutenkin aina ollut tosi vähän konserttipäiviä. En tiedä tarkalleen mistä tämä johtuu mutta joskus luin jotain että Ariana pitää enemmän musiikin tekemisestä kuin kiertämisestä ympäri maailmaa.. (Tosin Ariana rakastaa hänen fanejaan tosi paljon että kyse ei ole ainakaan siitä)
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Pe Marras 18, 2016 1:38 pm
Arianan uuden hajuveden "Sweet Like Candy" promovideo.




Tosi kiva video, tykkään tosi paljon. <3
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Ti Helmi 28, 2017 6:19 pm


Luin paljon kommentteja joissa oltiin sitä mieltä että biisi on albumin huonoin ja ihmeteltiin miksi siitä tuli sinkku. Ei jäänyt itselläkään mitään mieleen ekalla kuuntelulla.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Ke Maalis 01, 2017 10:32 am
Omasta mielestäni tämä biisi ei ole albumin huonoin mutta en itsekään olisi sitä valinnut sinkuksi. Jostain luin että Ariana itse olisi ollut päättämässä että tästä laulusta tulee sinkku mutta en tiedä sitten.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Ti Toukokuu 08, 2018 7:41 pm
Ariana ei ole aiemmin kiinnostanut mua millääntavoin; lukuunottamatta hänen uran alkuaikojen Problem kappaletta, sillä ne ovat olleet aivan turhan tasapaksuista huttua. Mutta tää uusin ”No Tears Left To Cry” on itseasiassa melko upea kappale kyllä! Etenkin kertosäe on todella kaunis osa... Smile



Arianan ei pitäisi laulaa yhtään tätä ylempänä, sillä muuten hänestä tulee liian nasaalisen kuuloinen mun makuuni! Tosiaan, tässä biisissä hän on löytänyt täydellisen sävelen hänen äänityypillensä. Very Happy
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Ke Toukokuu 09, 2018 2:29 pm
Minäkään en ole koskaan pitänyt itseäni hänen fanina sillä kokonaisuudessaan Arianan musiikki ei ole myöskään minun makuuni, mutta ihailen häntä muilla tavoilla. Itsekin pidän tästä uudesta biisistä tosi paljon! Kivan erikoinen verrattavana hänen edelliseen tuotantoon, itse pidän ehkä eniten tuosta puhe-osuudesta tässä biisissä. Smile
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Su Joulu 16, 2018 10:05 pm
Ariana tulee nyt sitten ensi lokakuussa Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/b8c70aec-16fc-4148-8b91-ebc90f544796
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Ke Joulu 19, 2018 3:25 pm
En ole niin Arianan fani että olisi mun "to-do" listalla päästä näkemään, mutta olisihan se silti kiva kokemus. Harmi vaan että itsellä ei ole varaa ostaa lippuja juuri sinä päivänä kun liput tulee myyntiin joten taitaapa tämä kerta jäädä välistä.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Su Tammi 20, 2019 6:55 pm
Olisi ollut ihan mielenkiintoinen kokemus nähdä Ariana, sillä hänen muutama uusi biisinsä on ollut ihan kuunneltavaa materiaalia! Mutta olisi ehkä ihan liikaa lähteä niiden kirkuvien pikkutyttöjen sekaan kun ei tosiaan ole mistään omasta suosikista kyse. Very Happy Mikäli tulisi vaikka voitettua liput häntä katsomaan, niin sitten kiinnostaisi kyllä! Itse en olisi hänen keikasta lähtenyt kuitenkaan maksamaan.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Pe Tammi 25, 2019 11:41 am
Arianan uuden albumin kansikuva on kyllä mielestäni hänen parhain mitä hän on julkaissut! Mielestäni tämä on vain jotenkin tosi ihana Smile  Arianan uusi albumi Thank You, Next julkaistaan 8. helmikuuta. Itse toivon että tämä albumi ei oo samaa kaavaa edellisen Sweetener albumin kanssa, koska en pitänyt oikein ollenkaan koko edellisestä albumista. Ainoastaan mieleeni oli Breathin joka on tällähetkellä mielestäni Arianan paras kappale. Olen muutenkin enemmän fani Arianan vanhan tuotannon kuin uuden mutta täytyy silti nyt kuunnella tämä uusikin kun tulee. 

Ariana Grande Img_3510
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Pe Tammi 25, 2019 12:05 pm
Itse taas en ole tykännyt ennen yhtään Arianasta sekä nämä uudet kappaleet ovat jatkaneet enimmäkseen samaa laimeata kaavaa, mutta juuri nimenomaan Sweetenerin tyylisuunta oli eniten minun mieleeni vaikka sen albumin biiseistä ei mieleeni jäänytkään sellaisena biisinä jonka kuunteluun voi yhä edelleen palata uudestaan muuta kuin no tears left to cry. Smile

& omasta mielestäni myös Sweetener-albumin kansikuva on ollut kaikista upein tähän mennessä! Uuden albumin kansikuva jää hieman laimeaksi, sillä Ariana ei ole siinä niin suuressa osassa näkyvillä.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Pe Tammi 25, 2019 4:25 pm
Omaan mieleeni Sweetener-albumin kansikuva oli taas liian yksinkertainen ja tavallinen. Mutta kyse on omalla kohdallani ainakin eniten värimaailmasta, tämän uuden albumin kannen värimaailma on enemmän mistä itse pidän. Rakastan myös tota yksityiskohtaista tekstiä hänen kaulalla ja tumma huulipuna sopii Arianalle mielestäni täydellisesti. Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Su Tammi 27, 2019 10:02 am
^Nää on näitä mielipidekysymyksiä! 😉 Itse en kiinnittänyt edes huomiota noihin yksityiskohtiin Arianassa, sillä mielestäni nuo vaaleanpunaiset reunukset vievät kansikuvasta niin suuren huomion. Mutta toki tää on myös ihan nätti kuva; etenkin nyt kun osaa kiinnittää huomiota noihin yksityiskohtiin Arianan ulkonäössä! Ei vaan yllä omaksi lemppariksi tälläkertaa. ^^ & todennäköisesti mä olisin pitänyt tästä kansikuvasta paljoa enemmän ilman noita häiritseviä reunuksia! Very Happy
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Ke Tammi 30, 2019 11:11 am
^ Totta kai mielipidekysymyksihän nämä vain ovat! Smile Omaan makuuni taas nuo vaaleanpunaiset reunat tuovat kivaa kontrastia tuohon kuvaan muuten.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

La Helmi 09, 2019 4:38 pm
Arianan uusi albumi oli onneksi erinlainen kuin mitä Sweetener - tämä oli se mitä itse toivoinkin. Olen positiivisesti yllättynyt, tykkään muutaman ja monen kuuntelekerran jälkeen kaikista kappaleista edes vähän ja tämä on minun kannalta suuri saavutus, sillä yleensä Arianan albumeissa on ollut vaan ne pari kappaletta mitä oon jaksanu kuunnella. Tästä albumista taitaa tulla itselleni ensimmäinen Arianan albumi jonka voisin ihan ostaa fyysisenäkin. Smile
Sponsored content

Ariana Grande Empty Vs: Ariana Grande

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa