Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Britney Spears Empty Britney Spears

Ke Elo 03, 2016 8:39 pm
Britneyn uusi albumi Glory julkaistaan 26.8

[Britney Spears 13892026_10154398332293234_4176156259127966032_n
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

Ke Elo 03, 2016 8:49 pm
Britney on näyttänyt tyylikkäältä 1.8 Smile

Britney Spears Normal_aug1_28129~1
Britney Spears Normal_aug1_28229~1
Britney Spears Normal_aug1_28729~0
Fighter
Fighter
Admin
Viestien lukumäärä : 280
Join date : 16.10.2015
http://christinaaguilera.foorumini.com

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

Ke Elo 03, 2016 8:58 pm
Kiitos postittamisesta Anne! sad

Kiva kun Britneyltä tulee jo nyt elokuussa uusi albumi sad Odotan mielenkiinnolla. Smile

Britney näyttää oikein kivalle noissa uusissa candids -kuvissa! Tykkään persikan värisestä väljästä paidasta Cool
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

To Elo 04, 2016 8:19 am
Itsekin tykkään tuosta tyylistä sopii hyvin Britneylle Smile Ja, itse yllätyin kun kuulin että albumi tuleekin jo tässä kuussa mutta kiva kun tulee odotan sitä kyllä innolla Smile
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

Pe Elo 05, 2016 9:27 pm
Britney näyttää tosi hyvältä videossa mutta biisi ei ole mielestäni mikään huippu hyvä ainakaan näin vähällä kuuntelulla.


Britney Havajilla, en tykkää uimapuvun yläosasta.
Britney Spears Normal_aug3_28629~0
Britney Spears Normal_aug3_281329
Britney Spears Normal_aug3_281429
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

La Elo 06, 2016 7:26 am
Wow! Tosi hieno video kyllä ja olen samaa mieltä itse biisistä että ei mikään huippu hyvä mutta ihan kuunneltava. (Tosin, Make Me on minusta kuitenkin paljon parempi kuin Private Show.. Koska, en pidä Britneyn äänestä Private Show biisissä.. Kuulostaa minusta jotenkin oudolle..)
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

La Elo 13, 2016 8:39 am
Uusi upea kuva Britneystä Smile

Britney Spears Tumblr_obtvnlLRSe1qav3b2o1_500
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

Su Elo 14, 2016 2:15 pm
On upea vaikka tosi käsitelty.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

La Elo 20, 2016 9:01 am
Gloryn biisilista (Deluxe) on julkaistu Very Happy

Britney Spears 2ikt6vd

En osaa yhtään nimien perusteella sanoa miltä albumi tulee kuulostamaan. Itselleni on vaan tullut tästä albumista In The Zone/Blackout mieleen joten ehkä jotain sellaista. (ja Do You Wanna Come Over? biisin alku kuulostaa tosi paljon In The Zone albumilta)
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

Pe Elo 26, 2016 7:41 am
Olen nyt kuunnellut Britneyn uuden albumin ja ensimmäiseksi täytyy todeta että se on parempi kun Britney Jean mutta ei vedä vertoja Circukselle eikä In The Zonelle (näin minun mielestäni) Hyvä albumi kyllä voisin harkita jopa ostamista. Very Happy
Fighter
Fighter
Admin
Viestien lukumäärä : 280
Join date : 16.10.2015
http://christinaaguilera.foorumini.com

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

Su Elo 28, 2016 10:54 pm
Olen yllättynyt kuinka hyvä tää Glory- albumi on! Smile Siis todellakin parempi kuin BJ. Mun suosikeiksi ovay muodostuneet nämä: Invatation, Make Me, Do You Wanna Come Over?, Man On The Moon, ja Just Luv Me I love you Ja Clumsy tietty. I love you

Spotifyista olen kuunnellut ja aion ehkä levyn myös hankkia I love you
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

Ma Elo 29, 2016 8:28 am
Itse pidän myös Do You Wanna Come Over?, Just Luv Me, Clumsy ja Man On The Moon biiseistä Smile (Man On The Moonin alussa Britneyn ääni kuulostaa vaan oudolta että siitä en pidä mutta muuten hänen äänesä kuulostaa kauniilta tässä biisissä) Pidän myös Slumber Party, Love Me Down ja Change Your Mind (No Seas Cortes) biiseistä. (Change Your Mind on ehdottomasti lempparini ja siitä pitäisi TULLA sinkku näin in my opnion Very Happy)

// tämä oli minusta hauska tieto että Britneyn poika oli päättänyt Glory albumin nimen Very Happy (kuva yhdestä live kysymys videosta joka oli vähän aikaa sitten)

Britney Spears Rc1qa0
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

Pe Marras 18, 2016 9:50 am
Slumber Party video feat. Tinashe



Oon tosi iloinen kun tästä tuli video koska Slumber Party on yksi lempibiisejäni Smile Ja tämä video on todella hieno! Tykkään! <3
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

La Marras 19, 2016 8:00 am
Hieno video ja biisi on parempi mitä Make Me.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

Ke Maalis 29, 2017 2:53 pm
Britney on tekemässä pientä mini-kiertuetta Kesällä. Itse en jotenkin usko että Suomeen asti tälläkertaa tulee mutta kiva juttu faneille jotka asuvat muualla kuin Amerikassa. Smile
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

Ke Maalis 29, 2017 5:30 pm
Joo, katsoin myös että Ranskaan ja Englantiin olisi tulossa. Varmaan menisin taas katsomaan jos Suomeen tulisi vaikken hänen suun liikuttamista arvosta yhtään.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

To Toukokuu 25, 2017 5:40 pm
Mielestäni nämä ovat tosi kivoja kuvia Britneystä! Smile

Britney Spears Image39

Britney Spears Image40
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

Su Elo 20, 2017 4:42 pm
Britney lauloi eilen livenä cover-version Bonnie Raittin "Something To Talk About" -biisistä Piece of Me -shownsa aikana Las Vegasissa.

Video 1:
https://www.instagram.com/p/BYASba7ltq7/?taken-by=ferblackout

Video 2:
https://www.instagram.com/p/BYAVVx5FNID/?taken-by=ferblackout

Vau, suorastaan aivan mielettämön upea veto! Shocked
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

La Maalis 02, 2019 3:59 am
Vaikka itse henkilökohtaisesti pidän Britneyn nykyisestä äänestä sekä hänen biiseistänsä myös, niin mun oli vain pakko tulla linkkaamaan tää video sillä minulle oli aivan uutta informaatiota että Britneylla oli joskus näinkin voimakas ääni! Hänen levy-yhtiönsä kuullemma käski hänen laulaa sillä "vauva-äänellä", jotta hän erottuisi muiden pop-tähtien joukosta... Harmittaa niin paljon Britneyn puolesta, että hän on mennyt nuorena suostumaan moiseen paineen alla. Neutral Hänen äänensä vahingoittui pysyvästi levy-yhtiön vaatiman laulutekniikan vuoksi, joka voi myös hyvinkin olla syy sille että Britney ei usein laula livenä sillä kyseessä ei ole hänen aidosti omistava laulutapa edes & lisäksi se että ääni vahingoittuu pysyvästi tekee todellista haittaa, joka vaikuttaa loppuelämän ajan laulamiseen kyllä.



Toki, hän saavutti sillä laulutavalla ikonisen asemansa & on hypetetympi mitä Christina, mutta tätä videota katsellessa tajusin kyllä olevani tyytyväinen siihen että C ei ole lähtenyt samaan vaan piti ennemmin uskomattoman laulutaitonsa, sillä pop-prinsessaksi tituleeraus ei olisi todellakaan ollut sen arvoista että menettäisi jotain noin hienoa! Erittäin surullinen tapaus... Levy-yhtiöt voivat olla niin kylmiä joskus.

PS. Vanhempana jos tyttö olisi ollut minun, niin itse olisin puuttunut asiaan samantien ja kieltänyt lapseni luopumasta pelkän maineen takia noin loistavasta lauluäänestä! Eihän lapsi voi tekojansa täysin ymmärtää, joten vanhemmillakin olisi ollut vastuu tässä... Hän olisi varmasti tuota ääntä treenaamalla saanut sopparin muualtakin.
Sponsored content

Britney Spears Empty Vs: Britney Spears

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa