Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Fighter
Fighter
Admin
Viestien lukumäärä : 280
Join date : 16.10.2015
http://christinaaguilera.foorumini.com

Miten sinusta tuli Christina-fani? Empty Miten sinusta tuli Christina-fani?

Su Joulu 27, 2015 9:24 pm
Jep, eli täällä saa kertoa miten sinusta tuli Christina Aguileran -fani! I love you

Mä voin aloittaa omalla tarinallani joka on kyllä aika pitkä mutta siis minusta tuli Christina-fani jo 2002 vuonna Stripped- albumin julkaisun aikaan Smile Aiemmin en ollut noteerannut Christinaa oikeen mitenkään mutta Genie In A Bottle -musiikkivideo tuli nähtyä saksan kieliseltä musiikkikanavalta, joten silloin mä ensimmäisen kerran vasta tiesin Christinasta. Smile Mutta en kiintynyt häneen ennen Stripped -albumia jolloin vasta tajusin kuka oikeasti Christina Aguilera on ja se albumi vei mun sydämeni aivan täysin. ♥️Ei ollut enää paluuta, musta tuli Christina-fani! ♥️ Ja sitä olen ollut jo tähän asti ja varmaan aina tuun olemaan. ♥️


Lisäksi pidän todella paljon Christinan luonteesta. minusta hän on aivan ihanan luontoinen ja puolustaa sorrettuja. Itsekin kun olen saanut osakseni koulukiusaamista yms. Niin Christina oli se kantava voima mulle silloin. Ja kyllä on nytkin I love you
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Miten sinusta tuli Christina-fani? Empty Vs: Miten sinusta tuli Christina-fani?

Ma Joulu 28, 2015 8:37 am
Hmm.. Itse taas olen tiennyt Christinan jo kauan mutta vasta Bionic albumin tultua rupesin kuuntelemaan häntä kunnolla. En myöskään tiedä voinko sanoa itseäni ihan faniksi mutta pidän kovasti hänen musiikistaan ja äänestä. Ja tosiaan siitä et hän puolustaa sorrettuja. Ja hän on kaikenpuolin hieno ihminen ja hänen laulunsa ovat todella puhuttavia. :)

Fighter kirjoitti:Itsekin kun olen saanut osakseni koulukiusaamista yms. Niin Christina oli se kantava voima mulle silloin. Ja kyllä on nytkin :heart:

Ja täytyy myöntää että minäkin olen saanut osakseni koulukiusaamista mutta minulla se kantava voima oli Shakira mutta silti on hienoa että on jokin johon uskoo ja jonka voima (musiikki) kannattelee vaikeuksien läpi. ♥ :) Voin samaistua tähän asiaan.
Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa