Äänestys: Mikä ovat 3 suosikkiasi Christinan kaikista aikakausien tyyleistä?
Valitse 3 suosikki lookia Christinan aikakausien lookeista? (punaiselta matolta)
Su Joulu 27, 2015 9:15 pm
- TazannaArmy Of Me
- Viestien lukumäärä : 809
Vs: Valitse 3 suosikki lookia Christinan aikakausien lookeista? (punaiselta matolta)
Ma Joulu 28, 2015 8:11 am
Itse pidän eniten Mi Reflejon lookista! Koska tykkään kaikesta värikkäästä yms. + nuo glitter ripset ovat ihanat ^^
Vs: Valitse 3 suosikki lookia Christinan aikakausien lookeista? (punaiselta matolta)
Ma Joulu 28, 2015 10:35 am
Annoin omat ääneni Stripped, Back To Basics ja Bionic -aikakausille. Tykkäsin kyllä Lotus-aikakaudenkin värikkyydestä, mutta joten viimesenä vei toi Bionic-aikakauden look voiton koska punaisen & mustan yhdistelmä on jotain niin ihanaa. Stripped -lookissa tykkään ihan hirveesti Christinan rosoisesta tyylistä siis kauniilla tavalla rosoisesta. Ja Back To Basics -aikakauden klassinen tyyli ei kyllä pettänyt koskaan! Aivan upeaa!
- TazannaArmy Of Me
- Viestien lukumäärä : 809
Ti Joulu 29, 2015 9:41 am
Ai en tiennytkään että sai äänestää monta? Noh, toiseksi minulla olisi ollut tuo Back To Basics tyyli sillä olen samaa mieltä ettei se pettäny koskaan!
Ti Joulu 29, 2015 2:09 pm
^Jeps- 3 sai äänestää!
- Sponsored content
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa