Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
avatar
Xtina Carey
Viestien lukumäärä : 9
Join date : 22.11.2015

Christinan levyt parhaasta huonoimpaan Empty Christinan levyt parhaasta huonoimpaan

Ma Marras 23, 2015 6:41 pm
Kaikki varmaan osaa tän jo.
Minun listani:

1) Stripped
2) Back to Basics
3) Lotus
4) Christina Aguilera
5) Bionic
Fighter
Fighter
Admin
Viestien lukumäärä : 280
Join date : 16.10.2015
http://christinaaguilera.foorumini.com

Christinan levyt parhaasta huonoimpaan Empty Vs: Christinan levyt parhaasta huonoimpaan

Ma Marras 23, 2015 11:15 pm
1. Stripped
2. Back To Basics
3. Bionic
4. Lotus
5. Christina Aguilera
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Christinan levyt parhaasta huonoimpaan Empty Vs: Christinan levyt parhaasta huonoimpaan

Ti Marras 24, 2015 7:09 pm
1. Bionic
2. Back To Basics
3. Mi Reflejo (Itse pidän tästä levystä ihan hirveästi joten otin sen mukaan)
4. Stripped
5. Christina Aguilera
6. Lotus

sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Christinan levyt parhaasta huonoimpaan Empty Vs: Christinan levyt parhaasta huonoimpaan

Ma Tammi 07, 2019 6:55 am
Mun mielestäni yksikään Christinan albumi ei ole huono. Jokainen kokonaisuus on omalla tavallansa loistava! Smile Mutta yritetään nyt koota jonkinlainen lista... ^^

1. Stripped & Bionic
2. Liberation  
3. Lotus
4. Back to Basics
5. Burlesque
6. Mi Reflejo
7. My Kind of Christmas
8. Christina Aguilera
9. Just Be Free

Otin tähän mukaan myös nämä joita ei virallisesti lasketa studioalbumeiksi ollenkaan, sillä mielestäni nekin ansaitsevat huomiota sillä jokaisella on kuitenkin ennenkuulumattomia sekä upeita biisejä mukana. Very Happy
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Christinan levyt parhaasta huonoimpaan Empty Vs: Christinan levyt parhaasta huonoimpaan

Pe Tammi 25, 2019 11:23 am
Oon näköjään tehnyt tämän joskus kauan sitten mutta mielipiteet on vähän vaihtunu joten teen päivitetyn listan. Smile

1. Bionic
Oon kans sitä mieltä että mikään Christinan albumeista ei ole huono. Mutta Bionic on mielestäni albumi jossa on paras kokonaisuus. Tykkään kuinka albumin tyylimaailma muuttuu koko albumin aikana ja jokainen laulu on järjesttety "omiin teemoihin". Tämä on myös yksi Christinan vähiten arvostettuja albumeja, ja olisi todellakin ansainnut enemmän mitä sai.
2. Mi Reflejo
Mielestäni tämä on yleisesti yksi parhaimpia espanjankielisiä-albumeita ja yksi Christinan parhaimpia ehdottomasti. Christinan ääni kuulostaa niin täydelliseltä myös espanjaksi ja toivon että lähitulevaisuudessa hän keskittyisi myös enemmän tuomaan tätä puolta itsessään esille!
3. Burlesque 
Toivon että Christina esiintyisi tämän tyylisessä elokuvassa vielä uudestaankin sillä hän on mielestäni parhaimpia artisteja esittämään ja näyttelemään musikaaleja. 
4. Stripped
Itselleni Stripped ei ole aina ollut niin täydellinen kuin monet sanovat. Hauska fakta että itseasissa aluksi kun kuuntelin tämän albumin ekaa kertaa en tykännyt koko levystä ollenkaan! Tämä on ehdottamasti ikoninen albumi mutta albumin tyylisuunta on minulle vähän laimea; tarkoitan siis että albumi sisältää paljon kappaleita joita en jaksaisi kuunnella joka päivä ja minulle se on yksi hyvän albumin ominaisuus. Mutta tämä albumi onkin taideteos joten ehkä se ei olekaan tarkoitus! 
5. Liberation 
6. Back To Basics 
Liberation ja Back To Basics on minulle vähän samaa kaavaa kuin Stripped, joissakin kohdissa vähän laimea mutta erittäin onnistunut kokonaisuus kummatkin! 
7. Christina Aguilera 
Mielestäni yksi parhaimpia debyyttejä koko maailmassa mitä olen kuullut! 
8. Lotus Mielestäni 
Lotus ei ole niin huono mitä ihmiset sanovat. Tokihan tämä albumi ei ole mikään yhtä taiteellinen kokemus, kuin vaikka Stripped. Mutta tälläkin albumilla on mielestäni joitakin kappaleita jotka ovat Christinan parhaimpia kuten Army Of Me. 
9. Just Be Free 
Myönnän että en ole hirveästi kuunnellut tämän albumin kappaleita mutta kuulemani perusteella en hirveästi perusta koko albumista.
Sponsored content

Christinan levyt parhaasta huonoimpaan Empty Vs: Christinan levyt parhaasta huonoimpaan

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa