Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Katy Perry - Sivu 3 Empty Vs: Katy Perry

Pe Syys 01, 2017 7:45 am
Harmittaa, että Katy näyttää todella seonneen tätänykyä! Hänen musiikkinsa on virkistävän erilaista verrattuna hänen entisaikojen peruspoppiin, mutta mä en vaa ymmärrä että miksi siihen piti liittyä hiusten leikkaus sekä outojen juttujen puhumisen aloittaminen haastatteluissa. Rolling Eyes Katy näyttää nykyään aivan liikaa Miley Cyrukselta hänen sekoiluaikoinansa, pthyi!!

Tuntuu että nyt Katy yrittää olla väkisin erilainen kun aiemmin hän yritti ajaa takaa sellaista "en ole kiltti enää" -imagoa. Tuntuu myös jotenkin että hän ei ole vieläkään löytänyt sitä omaa juttuansa, tai sitä että millainen hän on todellisuudessa musiikillisesti sekä persoonallisesti!

Uudet singlejulkaisut ovat jokainen ollut mieleeni kyllä, sekä Swish Swish on erityisesti yksi suuri suosikkini tällähetkellä! Mutta tää nykyinen imago painaa valitettavasti jopa niitäkin hieman alas, ja mä yritän ajatella niitä vain jonkun uuden artistin biiseinä sillä mä en yksinkertaisesti ymmärrä Katya enää nykyään enkä mä halua edes yhdistää mitään hyviä biisejä häneen millääntavalla edes, valitettavasti. Katy oli joskus niin mieletön, ja hän oli minusta yksi maailman kauneimpia naisia! Neutral
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Katy Perry - Sivu 3 Empty Vs: Katy Perry

Pe Syys 01, 2017 11:11 am
En ollutkaan nähnyt tätä videoa vielä, biisi on ihan hyvä mutta video ei erityisen. Katy näyttää kyllä hyvältä.

Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Katy Perry - Sivu 3 Empty Vs: Katy Perry

Pe Syys 01, 2017 12:16 pm
Itse oon aina ollu iso Katy fani, ihan alusta lähtien. Mielestäni hän osaa aina uudistautua joka levyllä, erityisesti tyyliltään. Pidän hänen tyylistään joka ei ole liian vakava, esimerkiksi pidän hänen musavideoistaan jotka ovat aina yhtä hienosti toteutettuja ja hauskoja. Tiedän että kaikkiin sellainen tyyli ei iske, mutta minuun iskee. Ja Swish Swish video on todella hauskasti suunniteltu, tykkään.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Katy Perry - Sivu 3 Empty Vs: Katy Perry

Pe Syys 01, 2017 4:38 pm
Olipas tylsä musiikkivideo! Neutral Katyn musiikkivideot olivat ennen visuaalisesti erittäin näyttäviä sekä värikkäitä... Harmillista nähdä että hän on luopunut kaiken lisäksi myös niistäkin vielä! Rolling Eyes
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Katy Perry - Sivu 3 Empty Vs: Katy Perry

Pe Syys 01, 2017 8:33 pm
Mun mielestä Bon Appetit muistuttaa Katyn vanhoja videoita ja on hieno Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Katy Perry - Sivu 3 Empty Vs: Katy Perry

La Syys 02, 2017 7:17 am
Itse tykkään kaikista Katyn videoista. Ne ovat omanlaisia ja niissä kaikissa on hienosti suunniteltu tarina, mielestäni.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Katy Perry - Sivu 3 Empty Vs: Katy Perry

Ke Toukokuu 29, 2019 2:14 pm
Katyltä tulee uusi biisi Perjantaina. Ihana tää kansikuva tulee vähän mieleen "vanhat" ajat Katyn uralta jos näin voi sanoa Smile 

Katy Perry - Sivu 3 Img_2612
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Katy Perry - Sivu 3 Empty Vs: Katy Perry

Su Kesä 09, 2019 6:02 pm
Hieno kansi, biisiä en ole kuullut.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Katy Perry - Sivu 3 Empty Vs: Katy Perry

To Maalis 05, 2020 6:43 am
Katy julkaisi tänään uuden Never Worn White - videon, jonka lopussa voi nähdä selkeästi että hän on raskaana. Hän vahvisti sen myöhemmin myös instagramissa, että laskettu aika on kesällä jolloin hän myös aikoo julkaista uuden albuminsa. Tosi iloinen uutinen ja tosi kaunis video myös I love you

Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Katy Perry - Sivu 3 Empty Vs: Katy Perry

To Maalis 05, 2020 10:27 am
Kaunis video ja ihan Katyn kuuloinen biisi Smile Kiva juttu että hän saa vauvan <3
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Katy Perry - Sivu 3 Empty Vs: Katy Perry

Su Maalis 29, 2020 2:10 pm
Katselin pitkästä aika enemmän ulkomaan pop juttuja ja tämä on tosi hyvä biisi Katyltä ja hieno videokin <3

Sponsored content

Katy Perry - Sivu 3 Empty Vs: Katy Perry

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa