Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Erika Vikman Empty Erika Vikman

Su Helmi 09, 2020 6:23 pm
Olen tykännyt Erikasta ja seuraillut häntä instassa. Hänen musa ei ole napannut kun on ollut iskelmää. Nyt tykkään tästä uudesta tyylistä ja Cicciolina biisistä jolla hän yrittää Euroviisuihin.



Erika Emma gaalassa

Erika Vikman Emma_e11
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Erika Vikman Empty Vs: Erika Vikman

Ma Helmi 10, 2020 3:22 pm
Mä seurailin häntä Iholla-ohjelmassa sivusta kun katselin sitä Sini Sabotagen vuoksi. Hän on jotenkin ollut minusta hyvinkin liikaa yrittävä & hieman teennäinen sekä lisäksi hän näyttää 20+ vuotta vanhemmalle, vaikka todellisuudessa hän on muistaakseni mua nuorempi. Shocked

Mutta tää uusi biisi todella herätti munkin mielenkiinnon! Yleisesti ajateltuna se on ehkä hieman liian tyrkky, mutta näin euroviisuissa se voisi mielestäni toimia oikeinkin hyvin. Very Happy Toivotaan että hän pääsee edustamaan & pärjäisi myös itse kisoissa loistavasti!

Tyylin puolesta hän on kuitenkin paljoa kiinnostavampi kuin esimerkiksi tää taannoin euroviisuissa edustanut nainen, jonka nimi ei tule nyt millään mieleen. Siis tuo emma gaalan asu oli niin upea kyllä! Smile
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Erika Vikman Empty Vs: Erika Vikman

Ti Maalis 10, 2020 9:31 am
Erika ei sitten päässyt Euroviisuihin (jos niitä edes Coronan takia järjestetään). Itse tykkäsin esityksestä <3

sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Erika Vikman Empty Vs: Erika Vikman

Ke Maalis 18, 2020 11:05 pm
Mä olin pettynyt kun Erika ei päässytkään edustamaan Suomea, mutta eipäs sillä sitten loppuviimein olisikaan edes ollut mitään väliä vaikka hän olisikin päässyt. Rolling Eyes
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Erika Vikman Empty Vs: Erika Vikman

Ti Elo 25, 2020 10:43 pm
Erikalta on tullut uusi biisi taas. Smile Mä tykkään aivan älyttömästi! Erittäin mainiot sanat & osui kyllä hyvin kohdalle tiettyjen juttujen osilta... Voimaannuttava biisi. ♥

Sponsored content

Erika Vikman Empty Vs: Erika Vikman

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa