- sabotaasiDirrty
- Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 31
Iggy Azalea
Pe Maalis 15, 2019 9:28 pm
Amethyst Amelia Kelly (s. 7. kesäkuuta 1990 Sydney, Uusi Etelä-Wales, Australia), paremmin tunnettu taiteilijanimellä Iggy Azalea on australialainen hip hop-artisti.
Onko täällä muita hänen kuuntelijoitansa? Mä sain inspiksen luoda myös hänelle oman topicin tänne kun ainakaan mun silmääni ei osunut aiempaa keskustelua, sillä hänen uusi mahtava singlensä julkaistiin tänään! Mä olin jo odotellutkin tän kyseisen biisin julkaisua hetken.
Iggy myös on kuulunut pitkään jo mun suosikkinaisräppäreiden joukkoon! Hänellä on kaikki hallussa tyyliä sekä musiikkia myöten. Sally Walker jatkoi taas samaa & toimivaa kaavaa ja siitä tuli ehkä mun lempparibiisinsä häneltä! Myös biisin musavideo oli aivan mieletön & kauniin tummavivahteinen.
Onko täällä muita hänen kuuntelijoitansa? Mä sain inspiksen luoda myös hänelle oman topicin tänne kun ainakaan mun silmääni ei osunut aiempaa keskustelua, sillä hänen uusi mahtava singlensä julkaistiin tänään! Mä olin jo odotellutkin tän kyseisen biisin julkaisua hetken.
Iggy myös on kuulunut pitkään jo mun suosikkinaisräppäreiden joukkoon! Hänellä on kaikki hallussa tyyliä sekä musiikkia myöten. Sally Walker jatkoi taas samaa & toimivaa kaavaa ja siitä tuli ehkä mun lempparibiisinsä häneltä! Myös biisin musavideo oli aivan mieletön & kauniin tummavivahteinen.
- TazannaArmy Of Me
- Viestien lukumäärä : 809
Vs: Iggy Azalea
Su Maalis 17, 2019 10:00 am
Itse olen kuunnellut Iggyä ihan alusta lähtien ja voisin varmaan sanoa häntä mun lemppariräppäriks! Omaan makuuni tuo uusin biisi oli vähän laimee ettei oikein mun makuun ollu, mutta muuten yleisesti pidän hänen musiikista.
- TazannaArmy Of Me
- Viestien lukumäärä : 809
Vs: Iggy Azalea
To Kesä 11, 2020 8:54 am
Iggy paljasti tänään että on saanut poikalapsen! Todella tuli yllätyksenä tämä uutinen mutta onneksi olkoon heille!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa