Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Iggy Azalea Empty Iggy Azalea

Pe Maalis 15, 2019 9:28 pm
Amethyst Amelia Kelly (s. 7. kesäkuuta 1990 Sydney, Uusi Etelä-Wales, Australia), paremmin tunnettu taiteilijanimellä Iggy Azalea on australialainen hip hop-artisti.

Iggy Azalea 213-E4849-9557-4678-B966-A08-D391-E3-F0-E

Onko täällä muita hänen kuuntelijoitansa? Smile Mä sain inspiksen luoda myös hänelle oman topicin tänne kun ainakaan mun silmääni ei osunut aiempaa keskustelua, sillä hänen uusi mahtava singlensä julkaistiin tänään! Mä olin jo odotellutkin tän kyseisen biisin julkaisua hetken. Very Happy







Iggy myös on kuulunut pitkään jo mun suosikkinaisräppäreiden joukkoon! Hänellä on kaikki hallussa tyyliä sekä musiikkia myöten. Very Happy Sally Walker jatkoi taas samaa & toimivaa kaavaa ja siitä tuli ehkä mun lempparibiisinsä häneltä! Myös biisin musavideo oli aivan mieletön & kauniin tummavivahteinen. ♥️
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Iggy Azalea Empty Vs: Iggy Azalea

Su Maalis 17, 2019 10:00 am
Itse olen kuunnellut Iggyä ihan alusta lähtien ja voisin varmaan sanoa häntä mun lemppariräppäriks! Smile Omaan makuuni tuo uusin biisi oli vähän laimee ettei oikein mun makuun ollu, mutta muuten yleisesti pidän hänen musiikista.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Iggy Azalea Empty Vs: Iggy Azalea

To Kesä 11, 2020 8:54 am
Iggy paljasti tänään että on saanut poikalapsen! Todella tuli yllätyksenä tämä uutinen mutta onneksi olkoon heille! 💘
Sponsored content

Iggy Azalea Empty Vs: Iggy Azalea

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa