Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

K-pop..... Empty K-pop.....

To Helmi 07, 2019 12:55 pm
Päätin sitten luoda oman topicin korealaiselle pop-musiikille joka on lähtenyt nyt viime vuosina kunnolla leviämään kun BTS ja Blackpink ovat varsinkin hyvinkin suosittuja muuallakin maailmassa. Molemmat yhtyeet ovat alkaneet saada esiintymisiä myös Amerikassa mikä on todella hyvin Koreasta lähteneeltä yhtyeeltä. Tietysti tässä on ollut myös se puoli kuinka monet ovat kritisoineet mitä BTS esimerkiksi tekee American Music Awardeissa yms, missä kaikissa ovatkaan nyt olleet ympäri Amerikkaa mutta itselläni ei ole mitään vastaan tätä suosiota kohtaan mutta henkilökohtaisesti kummatkin näistä ovat hieman yliarvostettua yhtyeitä, näin omaan makuuni ja mielipiteeseen. Sanon tämän nyt tähän alkuun koska nämä kaksi ovat varmasti ne jotka tulevat ensimmäisenä mieleen. 

Itse kuuntelen enemmän muita K-pop artisteja ja yhtyeitä ja voisin esitellä suosikkini.

Hyolyn (Hyorin) on tunnettu Sistar - yhtyeen jäsen mutta vaikuttaa enemmän nyt sooloartistina yhtyeen hajottuna pari vuotta sitten. Hänellä on mielestäni ihanan heleä ja tyttömäinen ääni. 




Sunmi on entisen Wonder Girls - yhtyeen jäsen joka myös sooloilee enemmän. Mielestäni hän on yksi lahjakkaimpia K-pop artisteja.



Taemin on myös Shinee - yhtyeen jäsen ja ainut miespuolinen K-pop artisti jota kuuntelen. Mediassa häntä kutsutaan usein "Korean Michael Jacksoniksi" hänen mahtavien tanssitaitojen takia. Taemin levyttää välillä myös Japaniksi.




Mamamoo on neljän-jäsenen yhtye. Oma suosikkini koko yhtyeestä on Hwasa joka huhujen mukaan aikoo ryhtyä myös soolo-uralle josta oon tosi innoissani Smile





^ Hwasan soolo kappale. 

CLC (Crystal Clear) on seitsemän-jäsenen yhtye. Oma suosikkini tästä yhtyeestä on Seungeyon. 

K-pop..... Img_4111


Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

K-pop..... Empty Vs: K-pop.....

To Helmi 07, 2019 1:16 pm
Kuuntelen myös artisteja jotka tosin edustavat J-pop genreä, kun ovat kotoisin Japanista. Mutta laitan heidätkin nyt tähän samaan ketjuun. 

Koda Kumi on tehnyt musiikkia 2000-luvun alusta lähtien ja on yksi suositumpia Japanilaisia artisteja. Koda ihailee paljon Christinaa ja omasta mielestäni ainakin hänen Crazy 4 U - kappaleesta tulee vähän Dirrty - vibat mieleen Smile



Koda on myös tosi hyvä ystävä Fergien kanssa. Ovat tehneet yhdessä kappaleen vuonna 2009 ja Koda esiintyy Fergien La La Love musiikkivideolla.



 Chanmina on taas hieman tuntematon vielä mutta erittäin lahjakas. Tykkään hänen tyylistä tosi paljon!

Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

K-pop..... Empty Vs: K-pop.....

Ke Helmi 13, 2019 8:13 am
Katselin tota ekaa laittamaasi videoa. Kaunis video ja kiva ääni mutta jotenkin häiritsee kun ei ymmärrä mitään. Laulaako näistä ketään enkuksi?
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

K-pop..... Empty Vs: K-pop.....

Ke Helmi 13, 2019 1:58 pm
Harvapa laulaa täysin englanniksi mutta usein näistä musiikkivideoista löytyy englanniksi sanat kun laittaa tekstityksen päälle! 


Mitä muutamia englanninkielisiä löysin oli tämä cover versio Hyolynin esittämänä Christinan Hurt - kappaleesta. 



Sunmin albumilta löytyy kokonaan englanniksi oleva kappale, Addict




// Pakko laittaa myös tämä Hwasan ensimmäinen kunnollinen soolobiisi häneltä, aivan mahtava. I love you

sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

K-pop..... Empty Vs: K-pop.....

Ke Helmi 13, 2019 9:58 pm
BTS on tosiaan tullut tutuksi nimeksi kaiken sen hypen ansiosta, mutta itseäni ei ole jaksanut kiinnostaa kuunnella heiltä biisiäkään siitä huolimatta. Enemmän mua kiinnostaa naisartistit noin yleisestikin. Smile

Koda Kumi kiinnosti joskus jonkinverran, mutta mä en sitten alkanut hänenkään musiikkiin tutustumaan sen enempää. Samoin se nainen joka oli mukana tämän Psyn Gangnam Style -remixissä. Very Happy Harmiksi mä en muista hänen tai itseasiassa yhden toisenkaan artistin nimeä enää joiden biiseistä mä olen pitänyt, enkä mä tosiaan ole edes varma että edustavatko he kyseistä musiikkityyliä!

Tällainen musiikki on siis oikeinkin kuunneltavaa riippuen täysin artistista & biisistä, sillä eivät kaikki iske minulle tosin. Nykyään vain musiikin kuuntelu on rajoittunut niin muutamaan artistiin, että harvemmin tulee enää muihin tutustuttua... Very Happy

Niin, ja nää naiset on yleensä aina siis todella kauniita kyllä! I love you
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

K-pop..... Empty Vs: K-pop.....

Pe Helmi 15, 2019 7:28 am
^ Vaikka itse pidänkin BTS;sää yliavostettuna täytyy silti myöntää että heillä on muutama kappale mistä pidän mutta näin yleisesti ottaen mielestäni Korean musiikkimaailmasta löytyy paljon taitavampiakin artisteja. Hyuna on tuo artisti joka esiintyy tuossa Gangnam Style;en remix versiossa Smile 

Koda Kumihan edustaa J-pop genreä mutta hän oli itselleni ensimmäinen artisti johon tykästyin vuonna 2012. Siitä lähtien tälläinen musiikki on ollut soittolistallani mutta kyllä sitä K-pop;pia tulee kuunneltua enemmän kun se on enemmän kuitenkn suositumpaa ja hyviä artisteja löytyy enemmän. Oma musiikkimakunihan on nykyään 90% prosenttia pelkkää K-pop musiikin kuuntelua ja perus Amerikkilaisen musiikin kuuntelu on jäänyt paljon vähemmälle nyt viimeisen kahden vuoden ajan. Itse vaan henkilökohtaisesti toivoisin että ihmiset olisivat hieman enemmän avarampia tän asian suhteen, sillä Korealaiseen musiikkiin on vieläkin niin paljon ennakkokäsityksiä ja se itseäni henkilökohtaisesti harmittaa koska kaikki musiikki ei ole sitä mitä BTS vaikka tekee kun löytyy niin paljon muutakin. Useat artistit kuitenkin myös K-pop maailmassa sanoittavat, säveltävet itse oman musiikkinsa että läheskään kaikki ei oo muualla tuotettua.
Sponsored content

K-pop..... Empty Vs: K-pop.....

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa