Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Vegas residency Empty Vegas residency

Ma Tammi 28, 2019 5:33 pm
Christina liittyy Britneyn ja Jlon mukaan ja alkaa esiintymään kans omassa Las Vegasin showssaan. Christinan nettisivuilla näkyy alkaen Toukokuun viimeisestä päivästä, Lokakuun alkuun kiertuepäiviä jotka ovat kaikki vain Vegasissa. 

Itselläni on vähän ristiriitaiset tunteet. Itse tavallaan olen pitänyt tätä Vegasin suurta show;ta aivan turhana ja turhamaisena ja koska Christina ei ole pitkään esiintyny toivoisin enemmän maailmankiertuetta. Mutta toisaalta Christina on hyvä esiintyjä ja varmasti hän toisaalta keksisi upean shown.

Vegas residency Img_3610
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

Ti Tammi 29, 2019 11:19 am
Mä taas olen pitänyt näitä oikeinkin järkevinä sen kannalta, että artistien ei tarvitse miettiä välimatkaa omasta perheestä & läheisistä jatkuvasti! Tosin siitä mä olen samaa mieltä, että on hieman kummallista että Christina liittyi tähän kastiin näinkin "aikaisessa vaiheessa", sillä hän ei ole oikein ikinä kiertänyt kunnolla maailmaa sillä esimerkiksi täällä vierailu on jäänyt kokonaan välistä.

Mä toivon että tää on vaan väliaikainen juttu & Christina lähtisi edelleen kiertueellekin joskus! Tosin mua ei sinänsä haittaa, sillä Amerikan & etenkin Vegasin reissu on kuitenkin joskus tiedossa niin tokihan mä voin mennä katsastamaan myös hänen shown samalla. Smile

Nää Vegas-showt näyttävät olevan muotia nyt, sillä myös Cardi aloittaa oman shownsa siellä tän vuoden aikana!! Very Happy
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

Ti Tammi 29, 2019 2:48 pm
Totta kyllä että siinä on hyvä juttu se että ei tarvitse olla erossa perheestä ja sekin on varmasti Christinan syy miksi hän suostui. Itselläni on vain näistä Vegasin keikoista vähän semmonen epämiellyttävä maku jäänyt että ne on ylikalliita esityksiä mitkä eivät ole mitenkään erikoisia lopulta, samaa vanhaa kaavaa turhamaisella tavalla jotta saadaan isot rahat. Monet Christinan fanit on ollut tosi suuttuneita tästä uutisesta koska Christina on jo monta vuotta tavallaan "pettänyt" faninsa joiden kotimaa ei satu olemaan USA. Vielä enemmän närää tästä tuli kun Christina meni sanomaan Ellen Showssa että haluaa nähdä faninsa ympäri maailmaa mutta kuinka helpompaa olisi jos he voisivat tulla yhteen paikkaan. Monet moittivat sitä kuinka itsekästä oli edes sanoa noin sillä todellakaan kaikilla ei ole varaa ostaa monen sadan liput, lennot ja hotelli siihen päälle ja itse kuulun tuohon kastiin. Mutta tokihan, tämä ei tarkoita ettei maailmankiertuetta tulisi koskaan ikinä, Christina kun kovasti lupaili että aikoo olla nyt enemmän aktiivinen uransa suhteen ja sen kyllä uskon. Toivon vaan että tästä Vegasin jutusta ei tule samaa kuin Britneyllä, joka on tavallaan jämähtänyt siihen samaan kaavaan vuosi vuodelta.
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

Ti Tammi 29, 2019 5:15 pm
Tälläiset on todella tylsiä koska faneja on paljon esim. Euroopassa ja Aasiassa eikä monilla ole mahdollista lähteä Amerikkaan. Voisihan maailmankiertuettakin vähän jakaa ja pitää taukoa välillä.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

Ke Tammi 30, 2019 4:31 pm
Tazanna kirjoitti:Monet Christinan fanit on ollut tosi suuttuneita tästä uutisesta koska Christina on jo monta vuotta tavallaan "pettänyt" faninsa joiden kotimaa ei satu olemaan USA. Vielä enemmän närää tästä tuli kun Christina meni sanomaan Ellen Showssa että haluaa nähdä faninsa ympäri maailmaa mutta kuinka helpompaa olisi jos he voisivat tulla yhteen paikkaan. Monet moittivat sitä kuinka itsekästä oli edes sanoa noin sillä todellakaan kaikilla ei ole varaa ostaa monen sadan liput, lennot ja hotelli siihen päälle ja itse kuulun tuohon kastiin.

Kieltämättä hieman tökerösti sanottu... Itse ymmärtäisin tän uutisen paremmin, mikäli Christina olisi kiertänyt kunnolla maailmaa. Esimerkiksi JLo & Britney ovat molemmat vierailleet myös Suomessa, joten faneilla myöskin täälläpäin on ollut mahdollista päästä näkemään heidät eikä minua siksi niin harmittanut esim. JLon Vegas-show.

Mä tosin arvelen että tässä on kyse myös siitä, että Christinalla ei ole varaa useiden floppialbumien jälkeen/ uskallusta omakustantaa maailmankiertuetta; näinollen on helpompi jäädä lähelle omaa kotia & keskittyä showhun josta tunnetusti saa rahaa. Nää Vegasin showt nimittäin ovat aina kiinnostaneet jopa ihmisiä jotka eivät ole niinkään faneja, joten tämähän on myös hieno tilaisuus siihen nähden artistille! Toki perimmäisiä syitähän ei voi muut kuin Xtina & hänen tiiminsä tietää. Very Happy

Ja mä elättelen edelleen toiveita kyllä että tää show poikisi myös tilaisuuden lipputulojen ansiosta Britneyn & JLon tapaan tän shown jälkeiselle kiertueelle, joka ulottuisi sitten vuorostaan myös Amerikan ulkopuolelle... Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

To Tammi 31, 2019 9:47 am
^ Joo, itsekin henkilökohtaisesti luulen että huonojen aikojen takia on tähän ratkaisuun päästy. Toisaalta fanien suuttumus on myös ymmärrettävää, Christina kun tavallaan antoi ymmärtää että Liberation kiertue tulisi vielä jatkumaan tänä vuonna. Samaan aikaan kuitenkin on kiva että hän esiintyy edes jossain on jollain tavalla aktiivinen, ja Christina myös kertoi samaisessa Ellenin haastattelussa että Vegasia on mietitty jo kauan aikaa, The Voicen ajoista lähtien joten ei tämä mikään yhtäkkinen idea Christinalta ole. Jokatapauksessa samaan aikaan henkilökohtaisesti odotan miltä tämä Vegas-show tulee näyttämään vaikka olikin itselleni aika odottamaton yllätys.. Smile


Christina myös sanoi että olisi valmis tekemään yhteistyötä Britneyn tai Lady Gagan kanssa Vegasin lavalla. Oikeastaan hän kutsui sitä sanalla että se olisi "väistämätöntä", mitä lie se lopulta tarkoittaa. Christina vähän myös vihjasi uudesta "Lady Marmalade
0.2.":sesta, hän taisi mainita Cardinkin siinä.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

Ke Helmi 06, 2019 7:49 pm
Tazanna kirjoitti:Christina vähän myös vihjasi uudesta "Lady Marmalade
0.2.":sesta, hän taisi mainita Cardinkin siinä.

Mä näin tän myös! Siis se vasta olisi aivan älyttömän hieno juttu. Very Happy
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

To Helmi 07, 2019 11:45 am
^ Itsekin henkilökohtaisesti liputan Christinan ja Cardin yhteystyölle. Christinahan on Cardin fani ja olisi halunnut jo tehdä yhteystyötä Cardin kanssa Liberation albumille, niin pidän tätä siltäkin kannalta hyvänä mahdollisuutena. Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

Pe Toukokuu 24, 2019 6:27 am
Christina on näyttänyt todella upealle The Xperiencen harjoituksissa! Vaikka luonnollinen tyyli oli myös paljoa mieleeni, niin on silti mukavaa huomata hänen (oletettavasti kuvien perusteella) lisänneen hieman vahvempaa meikkiä tätä showta varten kun hänen viimeaikaisissa vapaa-ajan että promokuvissakin on ollut nimenomaan enemmän meikkiä luonnollisen sijasta. Smile C:n tuntien hän nimittäin aina tuo tyylinsä esille ihan vapaa-ajan tyylejä myöten jne, eli tässä on hyvin mahdollisesti jotain esimakua tulevasta!

Vegas residency AD54-A285-53-B1-48-AB-97-CB-DA49-E28-A27-E7

Ja tuo kampaus on lisäksi aivan ihana!! Toki se taitaa olla ainoastaan harjoituksissa nähty rennompi kampaus, eikä ollenkaan itse showssa nähtävä. Mä vaa niin pidän just tuollaisista kampauksista ylipäätänsä, ja on mukavaa nähdä Christinalla pitkästäaikaa myös kiharoita hiuksissa. Razz Hän näyttää oikein säteilevän kauniille kyllä! ♥ Vegas show tulee olemaan epäilemättä aivan upea, enkä mä malttaisi odottaa nähdä että mitä hän tuo tourinsa mukana myöskin meidän nähtäväksemme. Very Happy
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

Ke Toukokuu 29, 2019 2:21 pm
Twitteristä luin että tässä show'ssa olisi jotenkin maskit todella suurissa roolissa, kuten promokuvissakin on näkyny! Jotenkin Christina kuvaili sitä niin että saat itse päättää otatko maskisi pois vai pidätkö sen ollakseni joku toinen. Tämä on tuonut mieleeni ajatuksen että onko konsertin kävijoilläkin maskit, se olisi kyllä aika siistiä Smile 

Vegas residency Img_2610
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

La Kesä 01, 2019 7:27 am
Kuvia ensimmäisestä showsta Smile  Oon vähän pettynyt että asut ainakin tähän asti muistuttaa tosi paljon Liberation - kiertueen asuja, eikä tuo yhtään mieleen disko-viboja mitä promokuvissa on näkynyt? Hienoja asuja jokatapauksessa!

Vegas residency Img_3121

Vegas residency Img_3120


Vegas residency Img_3119

Tässä pinkkissä asussa valo tosiaan vilkkuuu samanlailla kuin Christinan 2010 Bionic - medleyssä MTV Movie Awardeissa oleva asu ja se on hauska yksityiskohta Very Happy 

Vegas residency Img_3118


Vegas residency Img_3116


Vegas residency Img_3115


Vegas residency Img_3111

Vegas residency Img_3113


Vegas residency Img_3112


Tykkään kuitenkin tosi paljon miten Christinan hiukset on laitettu! Tosi kivat, vähän futuriset saparot tossa edessä Very Happy

Vegas residency Img_3122
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

Su Kesä 09, 2019 5:59 pm
Hienoja asuja Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

Ke Kesä 12, 2019 8:12 pm
Mielettömän upeita asuja tosiaan! Very Happy Mä en juurikaan seuraillut Liberation touria; lukuunottamatta mitä Christina nyt itse siitä julkaisi someihin, sillä mä pidin toivoa yllä mahdollisesta Euroopan kiertueesta/Suomen keikasta joten mä en halunnut näinollen seurata liikaa asuja tai esiintymisiä jotta mahdollisimman paljon tulisi minulle yllätyksenä siinä tapauksessa mikäli mä pääsisin itse näkemään hänet livenä (sillä yleensä sama teema jatkuu aina saman eran esiintymisissä) kuten sitten kaikeksi yllätykseksi tapahtuikin. Mä tein samaten myös JLon Dance Again -kiertueen kohdalla! Oli niin mukavaa kokea kaikki täysin uutena vasta keikalla... Smile

Luultavasti siis myöskään hänen The X Tour ei paljoa eroa näistä esiintymisistä, mutta minua se ei tule haittaamaan yhtään sillä niin paljoa tulee olemaan vielä uutta minulle! Smile

Geishatyylinen-, sininen & punainen asu ovat eniten mun mieleeni näistä. ♥ Myös tuo asu jossa on noita vilkkuvia sydämiä on aivan mahtava, sillä se Bionic eran aikainen asu oli myös niin paljoa mun mieleeni! Very Happy & mäkin tykkäsin tuosta hiustyylistä erittäin paljoa kyllä sekä Christina oli niin kauniisti meikattukin. ♥
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

Ma Syys 16, 2019 3:47 pm
Christina aikoo esiintyä vielä ensivuoden puolellakin Vegasissa. Uutenavuotena ja tammi/helmikuussa ainakin. Oon iloinen että Christina on löytänyt ilon taas esiintyä, mutta toivon että tästä ei tule mitään 5 vuoden jatkumoa koska liika on liikaa. Jotenkin nää Vegasissa esiintymiset on aina venyneet liian pitkiksi..
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

To Helmi 27, 2020 3:34 pm
Christinan Vegas show alkoi taas eilen ja 2 uutta asua ja tykkään kummastakin tosi paljon! 💘

Vegas residency 8a664c10

Vegas residency 295d2610

Christina myös vahvisti että hän on tehnyt uuden version Reflection - kappaleesta uuteen Mulan - elokuvaan ja muuta uutta materiaalia on tulossa! Smile ja ilmeisesti viimeinen show on Marraskuussa. Vaikka tämä onkin ollut hieno kokemus niin olen vain iloinen että (jos) ilmeisesti se loppuu. Itseäni on aina vaivannut näissä se että monet artistit tekevät liian monta vuotta ja sitten näistä Vegas showsta loppuu mielenkiinto mutta kiva jos Christina on osannut vetää rajan.
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

To Maalis 05, 2020 10:33 am
En kanssa tykkää pitkistä Vegas esiintymisistä. Kiertueet olisi paljon parempia. Hienoa että Christina saa taas biisin Mulan leffaan.
Sponsored content

Vegas residency Empty Vs: Vegas residency

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa