Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Dick Clark's New Year's Rockin' Eve Empty Dick Clark's New Year's Rockin' Eve

Pe Joulu 14, 2018 10:52 am
Christina on pääesiintyjä tämän vuoden kuuluisassa Dick Clark'sin uuden vuoden bileissä. Innolla odotan tätä esiintymistä! Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Dick Clark's New Year's Rockin' Eve Empty Vs: Dick Clark's New Year's Rockin' Eve

Ti Joulu 18, 2018 6:14 am
Kiva juttu! Nää esitykset on ollut aina niin mahtavia. Smile Etenkin 2006 vuoden esiintyminen kuuluu yksiin mun all time -lemppareihin!!
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Dick Clark's New Year's Rockin' Eve Empty Vs: Dick Clark's New Year's Rockin' Eve

Ke Tammi 02, 2019 12:07 pm
Dick Clark's New Year's Rockin' Eve Img_2611

Dick Clark's New Year's Rockin' Eve Img_2610

Christinalla oli mielestäni ihana asu uutenavuotena! Tulee mieleen jonkinlainen lumikuningatar Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Dick Clark's New Year's Rockin' Eve Empty Vs: Dick Clark's New Year's Rockin' Eve

To Tammi 03, 2019 4:22 am
^Samaa mieltä! Mä ihastuin myös täysin asukokonaisuuden nähtyäni. Very Happy Erittäin sopiva kokonaisuus juhlaan nähden!! Ja kieltämättä "lumikuningatar" -kuvaus sopii tähän mainiosti... Christina näytti aivan älyttömän kauniille täysvalkoisissa platinablondien hiusten kera! Just niin mun mieleen oleva asu että tästä nousi ehdottomasti yksi mun kaikkien aikojen lemppareista häneltä. Smile

Myös mitä nyt muutamia pätkiä mä olen nähnyt instagramista, niin Christina kuullosti aivan mahtavalle vetäen 100% liveshown kylmästä ilmasta riippumatta! Täydellinen nappiveto tyylin sekä esiintymisen puolesta kyllä. I love you
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Dick Clark's New Year's Rockin' Eve Empty Vs: Dick Clark's New Year's Rockin' Eve

Pe Tammi 04, 2019 8:03 pm


Mahtava esiintyminen kaikinpuolin! Christina kuullosti niin upealle. I love you

Tosin olisi ollut mukavaa kuulla hieman pidemmästi myös jotain kappaletta uudelta albumilta, mutta mä ymmärrän että tähän oltiin yritetty saada mahtumaan monipuolisesti C:n isoimmat hitit. Smile
Sponsored content

Dick Clark's New Year's Rockin' Eve Empty Vs: Dick Clark's New Year's Rockin' Eve

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa