- TazannaArmy Of Me
- Viestien lukumäärä : 809
Dick Clark's New Year's Rockin' Eve
Pe Joulu 14, 2018 10:52 am
Christina on pääesiintyjä tämän vuoden kuuluisassa Dick Clark'sin uuden vuoden bileissä. Innolla odotan tätä esiintymistä!
- sabotaasiDirrty
- Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 31
Vs: Dick Clark's New Year's Rockin' Eve
Ti Joulu 18, 2018 6:14 am
Kiva juttu! Nää esitykset on ollut aina niin mahtavia. Etenkin 2006 vuoden esiintyminen kuuluu yksiin mun all time -lemppareihin!!
- TazannaArmy Of Me
- Viestien lukumäärä : 809
Ke Tammi 02, 2019 12:07 pm
- sabotaasiDirrty
To Tammi 03, 2019 4:22 am
^Samaa mieltä! Mä ihastuin myös täysin asukokonaisuuden nähtyäni. Erittäin sopiva kokonaisuus juhlaan nähden!! Ja kieltämättä "lumikuningatar" -kuvaus sopii tähän mainiosti... Christina näytti aivan älyttömän kauniille täysvalkoisissa platinablondien hiusten kera! Just niin mun mieleen oleva asu että tästä nousi ehdottomasti yksi mun kaikkien aikojen lemppareista häneltä.
Myös mitä nyt muutamia pätkiä mä olen nähnyt instagramista, niin Christina kuullosti aivan mahtavalle vetäen 100% liveshown kylmästä ilmasta riippumatta! Täydellinen nappiveto tyylin sekä esiintymisen puolesta kyllä.
Myös mitä nyt muutamia pätkiä mä olen nähnyt instagramista, niin Christina kuullosti aivan mahtavalle vetäen 100% liveshown kylmästä ilmasta riippumatta! Täydellinen nappiveto tyylin sekä esiintymisen puolesta kyllä.
- sabotaasiDirrty
Pe Tammi 04, 2019 8:03 pm
Mahtava esiintyminen kaikinpuolin! Christina kuullosti niin upealle.
Tosin olisi ollut mukavaa kuulla hieman pidemmästi myös jotain kappaletta uudelta albumilta, mutta mä ymmärrän että tähän oltiin yritetty saada mahtumaan monipuolisesti C:n isoimmat hitit.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa