Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Su Toukokuu 27, 2018 6:18 pm
Hyvä että ette huomaa ja tykkäätte hänen ulkonäöstä edelleen. Hänen silmätkin on viirummat joka on tyypillistä kun poskipäitä täytetään tai silotellaan juonteita silmänympäriltä. Tärkeintä kuitenkin on että Christinan ääni on edelleen yhtä upea.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Ke Toukokuu 30, 2018 5:17 am
Omasta mielestäni kaikille ihmisille niin julkiksille kuin tavallisille maan tallaajillekin, kaikki maailman kauneus - operaatiot ovat okei kunhan ne tehdään hyvässä "mielentilassa" tunnistaen riskit mitkä siihen liittyy, eikä silleen että huonossa itsetunnossa yritetään leikkauksen avulla saavuttaa jotain mielen parannusta, se vaan ei oikein toimi niin. Tietysti luonnollisuus on se mitä itsekin toivon että ihmiset arvostaisivat enemmän mutta jos jonkun ihmisen tekee hieman enemmän onnelliseksi silarit ja poskien kohotus tai mikä tahansa kauneus - operaatio niin miksi ei? Itse en ole silleen hirveesti Christinan ulkonäköön kiinnittänyt huomiota tiedän että hän ehkä näyttää feikimmältä nyt kuin ennen mutta se on hänen ulkonäkönsä ja päätöksensä eikä minulla ole siihen mitään erityistä sanomista. Kuitenkin pääasia on että ääni toimii ja muutenkin hänen musiikkinsa on nautittavaa mikä onkin ja hänen äänensäkin kuulostaa edelleen hyvältä. Mutta tämä on tietysti varmaan mielipidekysymys mutta itse henkilökohtaisesti en ole muutenkaan erityisesti henkilö joka välittää turhamaisista asioista kuten ulkonäöstä. Mulle on pääasia että artistin musiikki ja luonne/mielipiteet toimivat suurimmaksi osaksi itselleni. Ulkonäkö on sitten aivan epämerkityksellinen asia mulle, asia joka ei tuo mulle paljon painoarvoa.
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Ke Toukokuu 30, 2018 9:12 am
Totta kai kaikki saavat tehdä itselleen mitä haluavat, mutta koska tämä on keskustelufoorumi niin sanoin mielipiteeni. Ja itse en ole yhtään turhamainen, olen ihan tavallinen. Mulla ei ole tekoripsiä, merkkivaatteita ym. Kysymys ei ole siitä. Lähinnä ihmettelen miksi todella kaunis ihminen pilaa itsensä mutta se siitä ei keskustella tästä asiasta, ettei tule mitään väärinkäsityksiä kenenkään oikeuksista ym.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Ke Toukokuu 30, 2018 6:05 pm
Tarkoituksena ei ollut hyökätä ketään vastaan. Tietysti oman mielipiteen saa sanoa - olipa se sitten positiiven tai negatiivinen. Itse vaan vähän avasin omaa mielipidettäni enemmän ja laajemmin kyse ei ollut väittää onko joku turhamainen vai ei. Itse en kuulu siihen lokerikkoon eikä ulkonäöllä ole mitään suurta merkitystä mulle mutta toisaalta ei mua myöskään haittaa vaikka joku olisikin turhamainen. Mutta mielipiteet on mielipiteitä, omasta mielestäni Christina on silti leikellyt itseään sopivin määrin ja ottaen huomioon hänen kauneus-operaationsa mielestäni hän on silti kaunis kuten myös silloin uransa alussa ilman minkäänlaisia kauneusoperaatioita.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Pe Kesä 01, 2018 12:13 pm
Christinalla oli eilen Liberationin juhlat, joissa kuunneltiin albumin biisejä sekä Christina avasi hieman biisien taustoja muunmuassa. Smile

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 5342_C891-9148-4673-95_D7-_D4_EFB977_EE6_B

Hän näytti oikein hyvälle kyllä! Smile Christinan instagramissa pystyy katselemaan hänen tarinastaan muutamia videoita myös.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Pe Kesä 08, 2018 5:42 am
Albumilta julkaistiin tänään uusi promosingle Like I Do.



En ole kuunnellut kappaletta vielä kokonaan, mutta hyvältä kuulostaa minulle Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Pe Kesä 15, 2018 9:28 am
Liberation on nyt viimeinkin ulkona! Minun mielestäni albumi on kieltämättä todella hyvää tuotantoa häneltä pitkään aikaan vaikka tämä ei silti voitakaan minun ylivoimaista suosikkia Bionicia! Mutta tulee niin isot ja nostalgiset Stripped - vibat tästä albumista <3 Christinan ääni kuulostaa todella mahtavalle, omasta mielestäni oli todellakin odottamisen arvoista! Yksinkertaisuudessaan aivan mahtava.

Omia suosikkejani on varmaan; Accelerate, Sick Of Sittin, Like I Do, Twice, Deserve, Pipe.. myös introt olivat kaikki tosi kauniita, erityisesti Dreamers jossa kuullaan myös Summerin ääntä oli tosi koskettava, tuli ihan tippa linssiin!
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

To Elo 02, 2018 5:38 pm
Liberation vakuutti myös minut jälleen kerran!

Levyn suosikeiksi nousi Liberation intro, joka oli aivan älyttömän koskettava sekä kaunis. Mä olisin mielelläni kuullut siitä ihan kokonaisenkin ”kappaleen”, kuten esim. Lotus introstakin. Smile Intro edusti & toi esille täydellisesti tän albumin teeman & idean! Sekä Maria, jonka tyylisiä voimabiisejä mä olisin kuullut myös enemmän mielelläni! Biisi oli just niin Christinan tyyliä. Lisäksi myös Right Movesin letkeä jamaikalaishenki sai mut todella mukaansa!! Ja Deserve oli kaunista sekä just Christina-tyylistä voimakasta balladityyliä. ♥️ Niin ihanaa! Kuten myös albumin lopettava Unless It’s You jatkoi tätä vaikuttavaa & erittäin nättiä balladilinjaa, ja lopetti albumin mainiosti kyllä.

Albumi ei yltänyt myöskään omalla henkilökohtaisella listallani suosikkejeni (Bionic & Stripped) edelle, mutta mä nautin albumista erittäin paljoa kyllä! Ihanan letkeätä tunnelmaa vaihteeksi; sekä raphenkisiä & tän hetken tyylisuuntauksen mukaisia biisejä pullollaan oleva paketti. Very Happy Erittäin hyvin tähän meikittömään & luonnolliseen ulkonäkölookiin sopivaa musiikkilinjaa myös!!
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Pe Loka 19, 2018 1:07 pm
Christina paljasti vähän aikaa sitten että duetto P!nkin kanssa olisi vielä tulossa lähitulevaisuudessa. Siinä on heidän lisäksi myös mukana joku kolmaskin naislaulaja mutta Christina ei paljastanut kuka. Mielenkiintoista Smile
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Ti Loka 23, 2018 10:23 am
Mielenkiintoista kyllä Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

La Marras 17, 2018 9:02 am
Christina kirjoitti tänään julkaistuun videoon instagramissa että ensivuonna olisi muutakin kuin vain kiertue ja että extra albumi ja uutta materiaalia/suunnitelmia olisi tulossa myös! Smile Tosi innoissani kyllä ootan että mitä on tulossa.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Su Marras 18, 2018 3:52 am
Kiva juttu! Aivan mahtavaa, että me ollaan vihdoin saatu Christinakin täysin takaisin musabisneksen pariin. Very Happy
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

La Joulu 08, 2018 9:44 am
Christina sai kaksi Grammy - ehdokkuutta!

Parhaasta räp - esityksestä; Like I Do (ft: Goldlink)
Parhaasta duetosta; Fall In Line (ft; Demi Lovato)

Vähän olen pettynyt ettei Liberation albumi itsessään saanut ehdokkuutta, koska olisi todellakin ansainnut sen.. mutta oon iloinen että Christina sai edes nämä kaksi ehdokkuutta. Ansaitsee kyllä nämä Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Ti Joulu 18, 2018 6:23 am
^Mäkin hieman ihmettelin, että miksei itse albumi saanut ehdokkuutta. Tosin mä olen sitä mieltä, että tänävuonna sen palkinnon tulisi mennä kirkkaasti suoraan Cardille hänen mahtavien saavutustensa ansiosta hänen debyyttialbuminsa osilta, mutta silti pelkkä ehdokkuuskin olisi ollut mahtava juttu kyllä... Very Happy

Mutta hieno saavutus nämä kaksikin ehdokkuutta! Etenkin mahtavaa, että Fall In Line sai tunnustusta osakkeensa.
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Pe Joulu 21, 2018 6:43 am
**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Img_2210

Christina ilmeisesti vahvisti instagramissa että ensivuonna olisi tulossa kauan odotettu toinen espanjankielinen albumi! Mahtavaa jos tulee ❤️
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Su Joulu 23, 2018 8:36 pm
^Todella mahtava juttu!! Espanjan kieli on niin rakkaus. I love you

Toivottavasti saisimme tälläkertaa mukaan enemmän nopeatempoisia & urbaania tyylisuuntausta edustavia biisejä! Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Ma Helmi 11, 2019 11:36 am
Christina hävisi kummatkin ehdokkuudet Grammyissa. Omasta mielestäni tosi suuri pettymys, sillä olisi ansainnut ne kaikista eniten. Rolling Eyes Christina ei myöskään osallistunut koko juhlaan mikä ei silleen ollut yllätys mutta harmi.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

To Helmi 14, 2019 8:31 pm
Minäkin ihmettelin kun tuntui että jokaisessa kategoriassa joissa Cardikin oli ehdolla voitti joku täysin tuntematon artisti... Ehkä he ovat sitten Amerikassa suosittuja, mutta minusta just sellaisten artistien joiden musiikki on myös kansainvälisessä tietoisuudessa ansaitsevat eniten Grammyn saavuttamastaan suosiosta. Rolling Eyes

Esimerkiksi Vuoden albumin -voittaja oli täysin tuntematon minulle musiikillisesti enkä mä voi sanoa kuulleeni edes artistin nimeä missään ikinä! Mutta jonkinlainen valintaperuste näille voittajille täytyy olla... Minusta silti esimerkiksi Fall In Line olisi todella ansainnut enemmän huomiota näissä awardseissa, sillä se on minusta just sellaisen legendaarisen statuksen omaava tekele kahden upean naisartistin & biisin lyrikoiden vuoksi. Surprised
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Pe Helmi 15, 2019 8:09 am
^ Vuoden albumin olen itseasissa kuunnellut, ihan mielenkiinnosta ja ei se huono ole. Kacey Musgraves on enemmänkin Country-artisti mutta mielestäni todella mieleenkiintoinen (ja hänellä on tosi ihana tyyli). Country-musiikki ei sinänsä ole minun juttu mutta muistan tykänneeni tosi paljon High Horse nimisestä kappaleesta. Donald Clover taas vie voiton Christinalta puhtaasti poliittisista syistä uskoisin, politikka kun tuntuu olevan isompi ja tärkeämpi viesti. Rolling Eyes

Lady Gagan ja Bradley Cooperin nimikkobiisi Shallow heidän yhteisessä elokuvassa on mielestäni todella yliarvostettu ja ei olisi ansainnut Grammya yhtään. Mielestäni koko elokuvakin on todella yliarvosttu. Grammyjä on nykyään muutenkin arvosteltu että he suosivat enemmän joitakin artisteja ja mielestäni Lady Gaga, Adele ja Beyonce ovat juuri tälläisiä, ja artistit jotka oikeasti ansaisevat jotain jäävät tyhjän päälle. 

Itse olin henkilökohtaisesti iloinen Arianan puolesta että hän sai Grammyn -  vaikka tokikin mielestäni hän sai sen väärin perustein sillä omasta mielestäni Sweetener on hänen uransa huonoin albumi. Rolling Eyes

 Ja toki oli hienoa että Cardi sai myös koska oikeasti ansaitsee sen. Siitähän tuli draamaa kun Ariana twiittasi pilkkaavia kommentteja twitteriin (hän poisti ne myöhemmin) kun Cardi voitti ja itseäni hieman ärsyttää kun ihmiset ymmärtävät sen väärin. Arianalla ei ole mitään vastaan Cardia vaikka onkin enemmän ystäviä Nicki Minajin kanssa jonka kanssa Cardi on ollut riidoissa - Arianan viime syksynä menehtynyt ex-poikaystävä Mac Miller oli kans ehdolla samassa katerigoriassa kun Cardi ja Arianalta tuli vain tosi voimakas reaktio kun Cardi vie Grammyn häneltä. Itse henkilökohtaisesti ymmärrän että se olisi ollut hieno kunnianosoitus Mac;ille koska hänen uraansa ei oikein koskaan kunnolla arvostettu ja sellaista tilaisuutta kun ei koskaan todennäköisesti tule enään mutta toisaalta toinen puoli on se että monet ihmiset ovat olleet sitä mieltä että Mac sai ehdokkuuden vain säälistä (ei ole koskaan ennen ollut ehdokkaana) ja Cardi toisaalta ansaitsi sen jos puhumme lahjakkuudesta. Mutta en silti lähtisi Arianaa tässä syyttämään, hän on muutenkin kokenut paljon suuria menetyksiä viimevuosina.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

La Helmi 16, 2019 2:56 am
^Arianan kommentit olivat minusta ala-arvoisia, syiden tiedostamisesta huolimatta... Turha enää nyt hakea asialla sympatiaa, sillä he olivat eronneetkin jo. Very Happy Ja mä olen sitä mieltä, että mikäli Mac olisi voittanut kyseisen kategorian kuten myös luultavasti ehdokkuuden, niin se olisi ollut pelkästään hänen kuolemansa vuoksi. Saattaa olla että se on törkeästi sanottu, mutta itse vain ajattelen niin! Cardi oli siis oikea & täysin ansaittu voittaja, ja oli häneltä myös hienosti omistaa voitto lisäksi Macille.

By the way; mä olen kyllä täysin samaa mieltä noista Gagaan liittyvistä jutuista kyllä!
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

La Helmi 16, 2019 6:18 am
^ Ehkä oli ala-arvoista mutta mielestäni on silti turha kaataa vihaa Arianan päälle. Suru saattaa sekoittua joskus vihaan ja vaikka Ariana näyttää puolisin päälle olevan "ok" asian kanssa uskon ettei hän koskaan pääse siitä yli. Vaikka heidän suhteensa ei ilmeisesti ollut niin täydellinen miltä näytti uskon kuitenkin että Mac oli Arianalle se "true love", niin monet seikat kertovat siitä. Oon samaa mieltä että oli ala-arvoista ehkä joo mutta en silti henkilökohtaisesti tykkää että ei yhtään ymmärretä mitä Ariana on kokenut koska tosiaan suru saattaa sekoittua vihaan.
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Ma Maalis 04, 2019 6:11 pm
Mun pitää ennen keikkaa perehtyä tähän albumiin. En ole yhtään kuunnellut ja haluan tietää biisit mitä Christina tulee esittämään.
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

To Maalis 07, 2019 3:13 pm
Olen tässä parina päivänä koittanut kuunnella tätä uutta albumia mutta en oikein saa tästä mitään irti. Christinan ääni on kyllä yhtä upea mutta biisit ovat tosi tasapaksuja. Tulee Beyonce välillä mieleen.

Masochist ainoa joka jää mieleen.
Fighter
Fighter
Admin
Viestien lukumäärä : 280
Join date : 16.10.2015
http://christinaaguilera.foorumini.com

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

La Maalis 16, 2019 11:42 pm
Tää on tosiaan aika jännä albumi. Kun ei saa silleen kiinni biiseistä. Fall in line on yks lemppareista. Masochist, Maria,Twice ja Deserve on myös hyviä mutta nuo muut
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Su Maalis 17, 2019 2:19 pm
Minulle taas tää hiphop-vaikutteinen tyylisuuntaus on täysin ihanteellinen soundi. Smile Accelerate & Right Moves ovat ehkä kaikista suosikkejani noista ton tyylisistä biiseistä tältä albumilta! Myös etenkin balladit ovat jälleen kauniita.

Ja minulle tää albumi on niin kaukana Beyoncén musiikista kuin vain voi olla mahdollista, vaikka molemmat paikoittain ehkä sellaista r&b:tä ovatkin. Mä en vaan ole ikinä välittänyt hänen musiikistansa, mutta mä silti pidän tästä albumista joten mä en osaa nähdä mitään yhteyttä heidän välillänsä! Very Happy Lisäksi C:n ääni on niin erikoisen kaunis että sitä jaksaa kuunnella ihan minkälaisissa biiseissä tahansa; kun taas Beyoncén ääni on aina ollut mielestäni tasapaksu & lattea enkä mä jaksa kuunnella häntä hädintuskin yhden biisin ajan edes.
Sponsored content

**Uuden albumin viestiketju** - Sivu 3 Empty Vs: **Uuden albumin viestiketju**

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa