Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Liberation Tour Empty Liberation Tour

Pe Kesä 01, 2018 12:15 pm
Ajattelin että tälle voisi tehdä ihan oman topicinsa, jotta kiertueeseen liittyvät uutiset eivät sekoitu muiden joukkoon. Smile

Liberation Tour D4_FE4_C8_C-44_BA-49_E2-89_CB-_B89_F4_B275775
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Liberation Tour Empty Vs: Liberation Tour

Su Kesä 03, 2018 11:29 am
Menisin kyllä katsomaan jos Suomeen tulisi vaikka en erityisen innostunut enää ole.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Liberation Tour Empty Vs: Liberation Tour

Ma Syys 24, 2018 6:03 pm
Kiertue siis alkaa vihdoinkin huomenna! Mä odotan niin innolla sen näkemistä, että millaisen shown Christina on oikein saanut tälläkertaa aikaan. Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Liberation Tour Empty Vs: Liberation Tour

Ke Syys 26, 2018 12:14 pm
Jep! Ensimmäimen show on nyt ollut ja yllätyin itse positiivesti!

Settilista on ilmeisesti tämän näköinen;

Liberation
(Searching for Maria + Maria
Genie In A Bottle
Dirrty
Sick of Sittin
Can't Hold Us Down
Right Moves
Deserve
Accelerate
Elastic Love
Not Myself Tonght
Woohoo
Bionic
Express
Lady Marmalade
Ain't No Other Man
Wonderland
Say Something
It's a Man's, Man's, Man's World
Fighter
Dreamers
Fall In Line
Twice
Beautiful
Unless It's With You
Let There Be Love

Oon tosi yllättynyt että Bionic albumin biisejä on mukana, mutta itselleni se oli vain iloinen yllätys! Erityisesti Elastic Love joka on henkilökohtaisesti yksi suosikkini. Ja ilmeisesti yksi uusi ennenkuulumaton laulu Christinalta nimeltään Wonderland, oli mukana myös!

Asuista en löytänyt vielä hyviä kuvia paitsi tämän kollaasin jonka joku fani on tehnyt. Silmään pistää erityisesti tuo keskimmäinen kuva, näyttää siltä että Dirrty - chapsit on tehnyt paluun! Cool

Liberation Tour Img_0310
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Liberation Tour Empty Vs: Liberation Tour

To Syys 27, 2018 8:27 am
Mäkin olen todella iloinen, että Bionic albumin biisejä on mukana settilistassa; etenkin Bionic, joka on mun yksi kaikkien aikojen lempparibiiseistä Christinalta. Smile Voi että, toivottavasti Christina tuo tän tourin myös Eurooppaan!!

Settilista on myös mukavan pitkä kyllä! Tauko on tehnyt selvästi hyvää Christinalle, jotta hän on palannut entistä parempana takaisin. Smile Mä toivoin myös että mun lempparini uudelta albumilta nimittäin Right Moves olisi mukana tourin settilistassa, ja niin mahtavaa että se totta tosiaan olikin! Jess. Very Happy

Äkkiseltään katsottuna Christinan instakuvista, niin se punainen pitkä jakkutakki oli eniten mun mieleeni. Very Happy Mutta aivan mahtavaa, että Dirrty-chapsit ovat tehneet paluun myös!
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Liberation Tour Empty Vs: Liberation Tour

To Loka 04, 2018 6:11 pm
Christina toi eilen Lil Kimin mukaan tourillensa Lady Marmalade biisin esitykseen! Mahtava juttu, että heidätkin nähtiin esiintymässä pitkästä aikaa yhdessä. Smile Molemmat naiset näyttävät aivan mielettömän upealle!!

Liberation Tour 4_E173_FA2-_EBB0-4787-_AFD9-34_ED24_EA3617
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Liberation Tour Empty Vs: Liberation Tour

Pe Loka 19, 2018 1:09 pm
Mahtavalta on näyttänyt nämä kaikki esitykset mitä olen nähnyt! Christina paljasti myös instagramissa jonkun fanin kommenteissa, että haluaisi viedä kiertueen muullallekin maailmalle mutta se ei ikävä kyllä ole Christinan päätettävissä. Toivotaan silti parasta!
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Liberation Tour Empty Vs: Liberation Tour

Ti Loka 23, 2018 10:21 am
Ei ole tullut katsottua yhtään esitystä, mutta olisi hienoa jos kiertue tulisi Eurooppaan/Suomeenkin. Menisin katsomaan joka tapauksessa koska Christinan ääni ja biisit ovat edelleen hyviä. Uutta albumia en tosin ole kuunnellut.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Liberation Tour Empty Vs: Liberation Tour

To Loka 25, 2018 7:14 pm
Tazanna kirjoitti:Christina paljasti myös instagramissa jonkun fanin kommenteissa, että haluaisi viedä kiertueen muullallekin maailmalle mutta se ei ikävä kyllä ole Christinan päätettävissä. Toivotaan silti parasta!

Aika outoa kieltämättä! Tiedän että maailmankiertue vaatisi paljon rahaa ja koska Christinan viimeisimmät albumit eivät ole olleet menestyksiä, niin se saattaisi olla pienoinen ongelma. Käsitykseni mukaan tämä Amerikan kiertue on silti ollut erittäin menestyksekäs ja onhan Christinalla tuloja entuudestaan jo, joten olisin voinut kuvitella että kiertue olisi väistämättäkin edessä myös muuallaosin maailmaa esim. osittain omakustanteisena. Noh, toivotaan tosiaan parasta ainakin! Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Liberation Tour Empty Vs: Liberation Tour

Ke Marras 14, 2018 1:05 pm
Christina on vahvistanut viimeisessä konsertissa että Amerikka oli vasta ensimmäinen osa ja lisää on vielä tulossa. Eli ensivuonna Christinan kiertue jatkuu muuallakin maailmassa! Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Liberation Tour Empty Vs: Liberation Tour

Pe Marras 16, 2018 1:23 pm
Jesss, niin mahtava juttu! Toivottavasti kiertue saapuisi myös Suomeen, tai vähintään Ruotsiin edes. Smile
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Liberation Tour Empty Vs: Liberation Tour

Pe Marras 16, 2018 5:00 pm
Hienoa, toivottavasti tulisi Suomeen vaikka en usko Sad
Sponsored content

Liberation Tour Empty Vs: Liberation Tour

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa