Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Sini Sabotage ♫ Empty Sini Sabotage ♫

Pe Syys 01, 2017 9:22 am
Sini Sabotage (oikealta nimeltään Sini-Maria Makkonen, s. 22. helmikuuta 1986 Jokela, Tuusula) on suomalainen räppäri ja DJ.

Sini Sabotage ♫ Abeaa4f3147c4b44cb78e02b6a1c2fb2

Mitä mieltä foorumilaiset on Sinin musiikista sekä persoonasta? Smile

Mä tiedän sen kyllä että ainakaan kauhean moni täällä ei tosiaan välitä yhtään räpistä, mutta Sini on mun mielestäni alkanut tekemään musiikkia ehkä hieman monipuolisemminkin eli todennäköisesti häneltä on tuloillaan hieman urbaanimman musiikkipuolen omaava albumi! Hän on ollut mielestäni aina suuri esikuva räppimaailmassa, sillä hän tulee ikuisesti olemaan Suomen ensimmäinen naisräppäri joka on päässyt pinnalle sekä saanut lyötyä suosionsa lävitse. Hän on mielestäni näyttänyt myös tietä useille naisartisteille saaden hieman erilaisempaa kulttuuria myös meidän maahamme, eikä että kaikki tekisivät ainoastaan samaa suomipoppia ainoastaan!









Sini on siis yksi suurimmista idoleistani nykyään. Hänen ulkoinen sekä sisäinen kauneus on aivan mieletön! Hän on myös tyylillisesti suuri esikuvani, sillä hänen yhdistelmänsä rap-henkisestä sekä naisellisesta pukeutumistyylistä on minusta ihanan ainutlaatuinen ja juuri sellainen, jota haen takaa myös omaan pukeutumiseeni päivittäin. Mä olen myös todella ihastunut hänen lauluääneensä, jota kuullaan nykyään toisinaan myös hänen omilla biiseillänsä niiden räppiosuuksien väleissä!

Sini on minusta myös erittäin herttainen ihminen! Hän ottaa faninsa huomioon aina, kuten myös minutkin ja hän on muunmuassa lähettänyt toisen albuminsa nimmareiden kera omaan kotiosoitteeseeni. Harvoin yhtä omistautuneesta idolista saa kuulla edes! Onneksi Iholla -sarjan myötä olen nähnyt pelkästään positiivista palautetta hänestä, eli vihdoin ilmeisesti ihmiset jotka eivät ole hänen fanejansa huomasivat myös että hän on oikeasti aivan mieletön nainen. Karismaattinen ilman ylimielisyyttä; niin hieno homma!

Sini Sabotage ♫ CcBoG3y



Viimeinen muokkaaja, JLoverFinland pvm Ti Marras 20, 2018 3:51 am, muokattu 1 kertaa
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

Pe Syys 01, 2017 9:42 am
Aika oudoksi jäänyt kun en tykkää hänen biiseistään. Katsoin ton Landen mutta en tykkää. Hän ei myöskään ole ulkonäöllisesti mun makuun yhtään.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

Pe Syys 01, 2017 10:36 am
Sini on mun mielestäni ulkonäöllisesti just ihanan erikoinen nainen! Hän myös kokeilee mielestäni rohkeasti erilaisia juttuja hänen ulkonäössään kaiken lisäksi. Mä just pidän ihan älyttömän paljon sellaisesta hillitystä erikoisuudesta! Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

Pe Syys 01, 2017 5:51 pm
Jotkut Sinin biisit on ok mutta en erityisesti välitä hänestä muuten. Jotenkin hän ei vaa nappaa mulle, vaikka räppi musiikista pidänkin.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

Ti Marras 20, 2018 3:46 am
Mä pääsin vihdoin & viimein 9.11. tapaamaan Siniä hänen ollessa keikalla Kokkolassa! 5 vuoden odotus palkittiin vihdoin. Smile Hän oli niin ihanan kiltti & ajattelevainen ja huolehti että me päästään yhteiskuvaan vaikka hänellä olikin kiire jatkaa matkaa... ♥️ Hän oli just niin upea mitä mä olin hänen ajatellutkin olevan!!!

CAFC1854-5-ADA-48-BB-B172-D2199671446-A

♥️♥️♥️
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

To Marras 22, 2018 7:32 pm
Tosi siistiä että pääsit yhteiskuvaan Smile Hyvä kuva Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

Ti Marras 27, 2018 6:21 pm
^Kiitoksia! Smile
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

Ma Joulu 10, 2018 1:09 pm
Oon ihan kokonaan unohtanu kommentoida tänne vaikka olenkin lukenut viestejä. Mutta tosi mahtavaa että pääsit tapaamaan Siniä, onnittelut! ❤️
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

Ti Joulu 18, 2018 6:16 am
^Kiitokset! I love you
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

Ma Elo 05, 2019 8:26 pm
Cardi B peruutti perjantain keikkansa Suomessa, mutta mun onneksi Sini sattuikin just tulemaan taas keikalle Kokkolaan lauantaina eli ei tarvitse edes kauaksi lähteä! Ainakin pääsee jälleen yhden ison suosikin keikalle vielä tälle kesää kun sopivasti kesälomaakin on just jäljellä tää viikko enää. Very Happy Sitä odotellessa!! ♥
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

Ma Helmi 10, 2020 3:31 pm
Siniltä on kuullemma tulossa uutta musiikkia vihdoin & viimein tänä vuonna! Odottelen niin innolla. Smile
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

Ke Maalis 18, 2020 11:16 pm
Sini julkaisee uuden singlensä ”Käärmeet” 20.3.2020! Biisi on ensimmäinen julkaisu Sinin toiselta studioalbumilta, joka julkaistaan toukokuussa just sopivasti kesää varten. Very Happy

4-E1-E5-D20-3-B19-4-A90-A75-C-29-F47828-AC5-E

Omg!!! Tää tuli niin yllätyksenä että me saatiinkin uutta musiikkia jopa näinkin pian, mutta mä olen siis todella innoissani. ♥ Kansikuva & koko biisin teema näyttävät oikein mielenkiintoiselle sekä ennennäkemättömän erikoiselle!! Mä en todella malttaisi odottaa tän kuulemista & (toivottavasti) myös tulevan musiikkivideon näkemistä enää kauaa. Smile

Yayyy, the queen is back!!! ♥
Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

Su Maalis 22, 2020 8:06 pm
Hieno kansi, olen kuullut biisiä vähän joidenkin insta stooreissa.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

Su Kesä 14, 2020 12:42 pm
EB73-D5-F2-8630-4-D0-D-AEC1-CE9-DF8940171

Siniltä ilmestyi myös toinen sinkku huhtikuussa; nimeltänsä ”Online”! Tää on niin huippu kanssa ja on ihanaa kuulla Sinin lauluääntä... ♥

Levy on siirtynyt hieman kesäkuun loppuun tai heinäkuun alkuun (en just nyt muista tasan että kumpaan) tän tilanteen vuoksi, sillä harmillisesti myös Sinin kaikki festarikeikat kesän ajalta peruuntuivat luonnollisesti. Sad Peukut pystyssä että edes Blockfest (johon olisin itsekin osallistumassa) toteutuisi vielä tälle kesää!!!
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

Pe Heinä 03, 2020 12:25 am
Siniltä ilmestyi 3. single tänään nimeltänsä ”Aerobist”, jossa on mukana myös Seksikäs Suklaa! Very Happy

Kiva kansikuva sinkussa taas... Tää yhtenevä teema näissä on todella kekseliäs. Smile Biisi on myös aivan huippu jälleen!! ♥

34-DDA7-E4-1045-4978-86-A1-06-F038-AC58-C1

Uusin albumi ”Blueberry Makkonen” ilmestyy elokuussa! Mä en todella malttaisi yhtään odottaa enää... ♥
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

Pe Syys 25, 2020 6:55 am
Sini julkaisi uuden albuminsa tosiaan jo 7.8.2020! Smile

6905-D1-B8-6-DBC-4-FF4-8-BB2-4084-D3-DDB542

Albumi on kokonaisuudessaan aivan mahtava! Kaikki biisit ovat loistavia & tykkään myös feateista paljoa. Smile

Lempparit biiseistä on Kymmenen, Maria Magdalena, Käärmeet, Kotirouva, Lowkey reivit & ONLINE!! ♥
Sponsored content

Sini Sabotage ♫ Empty Vs: Sini Sabotage ♫

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa