Christina Aguilera -foorumi

Join the forum, it's quick and easy

Christina Aguilera -foorumi
Christina Aguilera -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Siirry alas
Tazanna
Tazanna
Army Of Me
Viestien lukumäärä : 809
Join date : 17.10.2015

Biisejä joissa Christina mainitaan.  Empty Biisejä joissa Christina mainitaan.

Pe Toukokuu 19, 2017 10:31 am
En tiedä mihinkä tämän olisin laittanut joten tein uuden topicin.

Camila Cabellon uudessa laulussa voi kuulla taustoja Christinan Genie In A Bottle biisistä. En löytäny koko biisiä vielä Youtubesta mutta tässä pätkässä kuulee hyvin nämä kohdat.

Anne1
Anne1
Not Myself Tonight
Viestien lukumäärä : 746
Join date : 24.11.2015

Biisejä joissa Christina mainitaan.  Empty Vs: Biisejä joissa Christina mainitaan.

Pe Toukokuu 19, 2017 2:41 pm
Joo, spotifyssä tämä olikin jo.
sabotaasi
sabotaasi
Dirrty
Viestien lukumäärä : 287
Join date : 27.09.2016
Ikä : 30
Paikkakunta : Jyväskylä

Biisejä joissa Christina mainitaan.  Empty Vs: Biisejä joissa Christina mainitaan.

Ma Syys 04, 2017 11:08 pm
Ovatko nämä siis suoraan taustoja Christinan biisistä? Itse olen ymmärtänyt asian niin, että kappaleen esittäjä on vain sämplännyt Genie In A Bottlea.

Oli miten oli, niin mä ainakin pidän tän naisen äänestä sekä tästä biisistä kanssa! Kiva peruspopbiisi. Smile Sample on myös mielestäni käytetty niin, että alkuperäinen biisi saa ansaitusti kunniaa ilman että kappale kuitenkaan ratsastaa kokonaan toisen suosiolla. ^^

Tätä on tullut kuunneltua paljoa kesän aikana autolla ajaessa! Kappaleen biitti on erinomainen kyllä. Very Happy
Sponsored content

Biisejä joissa Christina mainitaan.  Empty Vs: Biisejä joissa Christina mainitaan.

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa